Hop til indhold
Seeking

Søger god massage (fuld pakke) i Nørresundby

Recommended Posts

Hej folkens.

Nogen herinde som kan anbefale en eller flere af de mange thai-kliniker i Nørresundby?

Søger et sted med pæne piger under 40år og hvor der tilbydes god service og "fuld pakke" ;-)

meld gerne ind med jeres erfaringer herom, også med priser osv.

På forhånd tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FræktParAalborg

Jeg mener at hende der har stedet lige ud til broen og ned mod havnen på vestsiden af broen er frisk på fuld pakke, men har ikke prøvet det så pris kender jeg ikke. På en god dag kan den der ligger lige 200 vest fra i en kælder nok også godt være med under de 40... Pas. Det er jo skidesvært med de aldre ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det er altid svært at vurdere alderen på de massører..

ønsker bare ikke en som ligner an gammel kone. :-)

 

hvordan var service niveauet dernede, var det smilende og sød betjening med mere, eller var det mere robot-massage efterfulgt af hurtigt og ligegyldigt HJ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FræktParAalborg

Den ved broen er klart bedst og god til at snakke osv. Den anden er svingende alt efter hvem der er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
FræktParAalborg skrev, den 27/4/2017 at 20:08:

Den ved broen er klart bedst og god til at snakke osv. Den anden er svingende alt efter hvem der er der.

Er det den i kælderen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, lige en opfølgning herfra.

 

besluttede mig for at tage ned og besøge stedet ved broen et par dage efter. Sød kvinde, men nok nærmere 45år gammel vil jeg vurdere. Fik 30 min massage med efterfølgende fuld pakke til 1000kr. - okay pris efter min mening

hun er såmænd pæn for hendes alder og massagen var også ganske okay. Men det efterfølgende var præget af den typiske kedelige tendens til at det "bare skulle overståes hurtigst muligt". Så det bliver nok ikke til mere end det ene visit for mit vedkommende.

 

er der nogle som har bedre erfaringer fra et af de mange thai-steder i Nørresundby og Aalborg, så meld gerne ind! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...