Hop til indhold

Recommended Posts

Sara har ikke rigtig den type pigekrop, der normalt tænder mig. Men flere beretninger herinde nævnte hendes meget venlig, deltagende holdning, og det er altid det vigtigste for me. At hun arbejder næsten lige rundt om hjørnet fra mig afgjorde valget, så jeg bookede mig ind kl. 11 i går.  Da hun taler meget lidt engelsk, gjorde jeg det på spansk med hjælp af Google translate, og det virkede.

Kl. 11 var jeg så på døren og ringede til hende. Hun svarede "hallo darling" og forsvandt, og der kom en besked "un momento". Et øjeblik blev til mange, jeg textede igen, ingen svar. Så typisk for latinerne at de ikke overholder tidsaftaler.  Kl. 11.20 skrev jeg at nu gik jeg.  "Ok " svarede hun. Jeg var ikke sur, jeg var bare kølet af overfor hele projektet, så jeg ville hellere spare mine penge til en anden gang.

Jeg gik over til Netto og handlede lidt. Så ringede hun og sagde at nu var hun klar. OK, hvorfor ikke. Jeg gik tilbage og hun åbnede døren og stod og ventede på mig ovenfor. Hun ligner sig selv fra billederne totalt, og venligheden og villigheden var også lige som beskrevet, så der stod klart, at vi ville have det godt sammen. Jeg gav hende kr.1000 for 45 minutter.
 
Hun er ret stolt af sine kæmpe gajoler, som jeg fik lov at fotografere. Og hun blev så begejstret for billederne, at hun sagde hun ville bruge dem i sin markedsføring fremover. Brysterne fik selvfølgelig en del opmærksomhed fra mig, det elskede hun, og hun lavede små lyd af vellyst, når jeg suttede og krammede på dem. 
 
Sådan var hun hele vejen igennem, og hun blev særligt begejstret da jeg dykkede længere ned. Det tog sin tid, men hun var meget med og spredte selv læberne med fingrene og sagde mange gange hvor dejligt det var.  Så blev selvfølgeligt ved indtil hun kom, noget hun sagde var ret svært får hende. Derefter erklærede hun sig for død, men heldigvis genopstod hun snart igen og begyndte at vie sig min krop og dens forskellige behov.
 
  Blowet var villigt nok, men som så tit, var det med hånden forneden og munden kun på spidsen.  Noget der ikke siger mig særlig meget, så det varede ikke længe før jeg fik hende til at ride mig, så jeg kunne nyde hende bryster i fuld drag. Og bagefter vendte jeg hende om, så jeg kun komme i missionæren, med hendes fingre på mine brystvorter, min favoritstilling. Hvor jeg også snart kom med et brag, noget som jeg ikke kan hver gang.  Og så var det min tur til at erklære mig for død. 
 
Vi blev liggende i ske i noget tid, men hun var lidt for hurtig til at komme op igen. Sådan er de allerfleste jo. Så hyggede vi os lidt, men pga min begrænsede spansk var der ikke så meget, vi kunne snakke om. Engelsk ville hun åbenbart ikke rigtigt prøve.
 
Alt i alt et meget tilfredsstillende møde med en kvinde, der ikke på nogen måde er ung, tynd, smuk eller umiddelbart sexy, men hvor kroppen er 100% kvindelig og hjertet ligger det rigtige sted henne, og hvor sex er en fornøjelse for begge parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...