Guest Vestegnen Skrevet 26. April, 2017 http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/kys-og-kaerlighed/robotten-der-giver-det-perfekte-blowjob/6630500 4000 kr for en sutte robot? Jeg har ja-hatten på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 27. April, 2017 (edited) Hvis man vil slippe for reklamer: Crowdfunding her: https://www.indiegogo.com/projects/arlan-robotics-service-droid-1-0-sex-electric#/ Ja, jeg ku' godt Prisen er "kun" 250 GBP hvis man er hurtig Redigeret 27. April, 2017 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 27. April, 2017 I købsex'ens ånd, så kunne man vel skære alt væk fra brystkassen og ned, og få det til 1/3 af prisen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 27. April, 2017 Mon der ikke også snart udvikles en robot i 1:1 størrelse til kvinder. Umiddelbart skulle man tro at der ironisk sagt var et større marked. piger kan jo godt lide, at redde hår, lege du pudser negle, give dukker forskelligt tøj på, og de det hele taget lege omsorgslege osv. Så en dukker der også kan kneppe burde da være sagen for store piger Nå, hvis der ikke lige er feminint levende selskab indenfor rækkevidde, nøjedes jeg med at bruge fantasien eller gennemløbe tidligere fede oplevelser imedens 1-tallet poleres. Jeg tror nu nok at man skal få solgt dukkerne der nu kommer på markedet i forskellige varianter. Om man kan sige noget om hvad der kendetegner målgruppen kunne da være interessant at høre. Er det mon folk hvor almindelige ornani metoder bare ikke virker længere. Det ville give mening for mig, for uanset hvad har jeg svært ved at få øje på, at "sex" med en dukke, robot og andet legetøj kan blive andet end ornani. Det lyder fordømmende, men reelt er det mere en undring over hvori merværdien ligger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 28. April, 2017 @TheVoice Du har ret i, at "sex" med en robot er en form for onani, men det er ikke svært at finde kvinder som mener, at et samleje er mandens onani med kvindens skede. Same same Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 29. April, 2017 Det er svært at kilde sig selv. Af samme grund kan onani med et redskab være mere "effektivt", jo mindre man selv bevæger det, des mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 29. April, 2017 Vestegnen skrev, den 28/4/2017 at 06:15: @TheVoice Du har ret i, at "sex" med en robot er en form for onani, men det er ikke svært at finde kvinder som mener, at et samleje er mandens onani med kvindens skede. Same same Det mener kvinden/erne jo kun når vi mænd dyrker sex med andre kvinder end lige dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg