Hop til indhold
Joey Joe Joe

Sugar power-dating i København

Recommended Posts

Lige en erfaring at dele. Jeg skal til København en af de næste dage. Er fra Jyllland.

Skriver for tre dage siden samme besked til 20 smækre unge piger - alle ca. 15 år yngre end jeg. Alle 20 skrev i deres profiltekst, de er til hurtige, frække møder. Nævner ikke noget beløb, men skriver, om de vil mødes på en fancy cafe og se lidt på, om de vil hapse noget god sugar ved mig. Uforpligtende sat op. Mødet.

- Får svar fra 2 danske, om de ikke kan den dag, heraf en der siger måske en anden gang.

- Får svar fra to internationale indbyggere, (nordmand og en spansk pige), at de ikke kan, men de gerne vil ses en anden gang og gerne vil holde kontakt.

- En international indbygger (nok østeuropæiske) returnerer med beskeden, at hun er frisk sidst på eftermiddagen og vedlægger sit mobilnummer.

- Herudover 15 danske piger, der åbner beskeden, men ikke svarer. 

Skrev til almindeligt pæne piger - ikke fotomodeller, dem sprang jeg over. Ved et hurtigt knald er det for mig "the body", der tæller. 

Opdatering følger ... 

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg

du er optimist, godt nok  , sats på hende med mobilen, har du googlet hendes nummer eller set efter på krak, så er der en chance, hvis hun eksisterer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin rapport, Joey Joe Joe. Et indiskret spørgsmål til dig. Har du billede på? Og på en skala fra 1-10, hvor godt ser du ud? Det er mit indtryk at udseende betyder en del i sugardating..

Svar hvis du gider.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja har billede på profilen og gav adgang til privat album, da sendte beskederne ud. Det næste spørgsmål er svært at svare på. Ansigt er nok 6 og samlet med en pæn figur nok 7. 

Skrev til profiler, der var online den aften. 

Opdatering følger ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders

Jeg tror de kan se det er en standart besked 

det et hvert menneske ønsker er at der findes et andet menneske der synes de er noget særligt :) 

derfor tror jeg det du skal gøre er at tage kontakt til de piger du finder at være noget særligt og hvor du tror i får en rigtigt  skøn tid sammen. 

Så tror jeg du vil finde skukke oplevelser på SD 

held og lykke 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skylder lige en opdatering på denne. 

Det gik på den måde, at pigen, der havde sendt sit mobilnummer med beskeden om hun kunne sidst på eftermiddagen, imellem tiden havde aftalt med en veninde, at de skulle shoppe. Det var jo også den morgen, der var gået løn ind på folks konti. Hun skrev hurtigt tilbage på mine beskeder og det blev aftalt, at hun ville mødes kl. 19:30 på en cafe tæt på Rådhuspladsen. Hun dukkede op og der var god kemi. Jeg gav noget at spise, kaffe og vand og hun fandt frem til efter en 45 minutters tid, at hun gerne ville invitere mig med hjem, hvis jeg efterlod hende 1.500 kr. Hun var en østeuropæisk sild af den gode slags. Små, fine og slanke med ekstremt lækker figur, bryster og mis. Almindeligt pænt ansigt - ikke en som en dansk ansigtsskønhed. 

Det blev et super knald uden. Som et liderligt engangsknald med en pige, der har lyst. Drivende våd ung kvinde. Var hos hende på Nørrebro en halvanden times tid. Måske lidt mindre. Vi gik til sagen med det samme hjemme ved hende. Så det føltes som lang tid. Der var ikke noget - det var almindeligt, liderligt med almindelige former.

Konklusionen er,

  • at man nok skal skrive til 30 og ikke kun 20, der er online. Sætte det lidt spændende op, hvor pigen kan vælge, hvad der skal ske, og få aftensmaden med hjem, hvis pigen skulle vælge at gå alene fra daten.
  • Ud af de 20 (online) var der 3, som virkede semi-pro, og der kunne jeg vende tilbage. 2 udenlandske var meget friske uden at give indtrykket at være semi-pro's. En gik rent hjem - dog med en lang eftermiddags ventetid fra 15:00 til 19:30, da hun nok ikke ville lade dagen komme an på, om jeg tog kontakt på dagen.

En for mig alletiders erfaring - som jeg lige ville dele her. Den var ikke gået så nemt i Aarhus. Det ved jeg.

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin beretning. Og det kan bestemt lade sig gøre at finde nogle søde og lystne piger derinde, omend det kræver lidt arbejde. 

Kan du oplyse hendes brugernavn? - eventuelt i en pb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

1 af 30 og med tålmodighed, det kan godt passe ) tja

hvad var hendes profilnavn ?

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...