Hop til indhold
Ferdinand

DEBUTANTGANGBANG I VEJLE ONSDAG D. 3 MAJ FRIDA PÅ 21 ÅR - MILLA PÅ 28 ÅR - mulighed for analsex og sex uden kondom

Recommended Posts

Fok pokker ja.

Har ikke været med i et stykke tid, men tror nu nok jeg vil tilmeldes det her. De ser sgu dejlige ud de piger, og er med på lidt af hvert kan jeg læse :)

vi ses brothers in arms :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexo skrev, for 10 minutter siden:

Noget siger mig der er pyntet lidt på deres vægt, men ja det er jo billigt :) 

Under mig over, hvad du vil med en sådan kommentar. Vi kan jo med egne øjne se, hvordan de ser ud, og jeg må ærlig talt indrømme at deres vægt fra ikke det, der slog mig. Hvorvidt du har ret eller ej ved jeg ikke, men du er måske synsk? 

Måske passer højden heller ikke, eller deres sko nr. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fløjtespillere skrev, for 1 time siden:

Under mig over, hvad du vil med en sådan kommentar. Vi kan jo med egne øjne se, hvordan de ser ud, og jeg må ærlig talt indrømme at deres vægt fra ikke det, der slog mig. Hvorvidt du har ret eller ej ved jeg ikke, men du er måske synsk? 

Måske passer højden heller ikke, eller deres sko nr. 

du glemte hår-længden - men i øvrigt helt enig, man kan jo se på billederne og så træffe sin beslutning derfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexo skrev, for 8 timer siden:

Noget siger mig der er pyntet lidt på deres vægt, men ja det er jo billigt :) 

Når man tegner hunde sygeforsikringer, så er der nogle selskaber der har det de kalder den racebestemte tarif

Du synes måske man indenfor GB's skal indføre den vægtbestemte - eller mener du er det kun er bitte små slanke piger der må have lov til at lave GB's??

Jeg er ikke i stand til at vurdere ud fra billederne om vægten passer eller ej, men jeg synes da umiddelbart ikke det ser helt forkert ud, til gengæld så synes jeg at pigerne ser ret dejlige ud - og det er det vigtigste for mig.

Tænker lidt på, hvis du møder en pige i byen som du synes ser dejlig ud, om hun så skal hjem og kontrolvejes inden du beslutter dig for om hun er interessant eller ej

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej men jeg forventer at en annonce holder sig til sandheden og hverken pynter på alder, vægt eller andet.... Nu skrev jeg heller ikke at den ikke var ærlig, men for mig ser det ud som de vejer mere end reklameret 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke, billederne er photoshoppet udover måske at fjerne en tus eller andre kendetegn, så det kan nok godt snyde lidt i forhold det andre gp'er, hvor der ofte bliver brugt heftig efterredigering. Jeg har set den ene pige irl, og jeg tænker ikke, det er helt skævt med omkring 75 kg. En pæn pige i øvrigt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoSecret skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror ikke, billederne er photoshoppet udover måske at fjerne en tus eller andre kendetegn, så det kan nok godt snyde lidt i forhold det andre gp'er, hvor der ofte bliver brugt heftig efterredigering. Jeg har set den ene pige irl, og jeg tænker ikke, det er helt skævt med omkring 75 kg. En pæn pige i øvrigt...

Nu er jeg jo ikke ekspert ligesom "sexo" i at vurdere vægt - og det kan vel være meget vanskeligt at vurdere vægt, særligt ud fra fotos, men derimod er jeg ret velbevandret i Photoshop og jeg synes det virker seriøst at man kan se at billederne ikke er manipulerede, og hvis du har set den ene IRL og vurderer at vægten passer, så er det nok mere realistisk vurderet - men som sagt man kan se fotos, og så er data vel inderlig ligegyldigt, men mon ikke vi skal have tråden ind på selve eventet i stedet for denne afsporing som den vel efterhånden har taget

Redigeret af Ferdinand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære alle 

vær mod andre som du synes andre skal være mod dig. 

Jeg savner respekt om pigerne. Har de jeres interesse. Så kom. Hvis ikke - så fordriv tiden med noget andet. Lad være med at kommentere på dette og hint om vægt mv. 

 

God dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hybris

Kære ligesindede brødre

Jeg kommer lige fra det seneste GB ved Vejle. Jeg kan kun sige, at I gik glip af noget !

Den er ikke længere.

Og på onsdag, hvor jeg tillige håber jeg kan deltage, er der lagt op til 2 fantastisk søde nymfer, som bare vil tages .....

De ønsker at blive kneppet helt op i den 7. himmel ....

Og det bliver de, hvis jeg kan gøre mit til det.

Disse arrangementer viser deres "styrke" ved antallet af fremmødte. Pigerne kan være nok så gode. Hvis ikke der dukker ret mange op, er det lidt spildt !

De her piger, er normalt i en klasse for sig. Tænk på, de ankommer til "åstedet" med en forventning om, at de skal have så meget pik, som der er vandrør i London. De er endda villige til at gøre det uden kondom. Så de er altså TOP-motiverede !

Hvis man bare er en helt normal viril mand, så er det her det tætteste på himmelen man kan komme !

Jeg ved hvad jeg taler om ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frækvirilfyr skrev, for 14 timer siden:

Kære alle 

vær mod andre som du synes andre skal være mod dig. 

Jeg savner respekt om pigerne. Har de jeres interesse. Så kom. Hvis ikke - så fordriv tiden med noget andet. Lad være med at kommentere på dette og hint om vægt mv. 

 

God dag. 

Jeg er stort set enig med dig - men når det så er sagt, så er det gætterier som er de mest irriterende, de personer som synes en pige er interessant, har ingen fornøjelse af at læse hvad andre "TROR" eller "GÆTTER PÅ" - det er jo bare noget de skriver for at gøre sig selv interessant - (SE HVOR SUPERSKARP JEG ER)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg dæleme meldt til!

skulle lige ha det sidste til at falde på plads men hen over weekende skete det! 

Så nu kan jeg endelig glæde mig til et dejligt gb med hvad der ser ud til at være to rigtigt frække og flotte piger! 

Håber vi blir mange 

selv at være i gang men også at se pigerne få set de kommer efter og bede om mere pik! 

Håber vi ses 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyderne skrev, for 1 time siden:

Så er jeg dæleme meldt til!

skulle lige ha det sidste til at falde på plads men hen over weekende skete det! 

Så nu kan jeg endelig glæde mig til et dejligt gb med hvad der ser ud til at være to rigtigt frække og flotte piger! 

Håber vi blir mange 

selv at være i gang men også at se pigerne få set de kommer efter og bede om mere pik! 

Håber vi ses 

godt at man ikke altid skal arbejde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Håber på et par ord fra begivenheden.

Hende Frida ser så fræk ud på en uskyldig måde.

Ville ønske jeg havde været der så jeg kunne få slikket pik af hende og fyre kanonen af i  munden på hende.

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er netop kommet tilbage efter et veloverstået GB. Dejligt at se at pigerne ligner sig selv 100% på billederne i annoncen - what you see is what you get. Tommy: netop Frida fik jeg tømt mig to gange i munden på. Og jeg kan sige at hun sugede og slugte som en Nilfisk, der var INTET sperm at se på pikken, eller i hendes mund, efter jeg kom - alt var suget og slugt - dejligt frækt.

At det netop var Frida som var så "heldig" at få begge de to ladninger jeg kunne præstere, var sådan set et tilfælde. Milla suttede mindst lige så godt, og kunne måske et trick eller 2 ekstra med tungen, og hun kunne næsten uden problemer deap throathe min pik, som måske ikke er verdens største, men absolut heller ikke den mindste. Derudover blev der naturligvis kneppet og slikket på kryds og tværs blandt deltagerne som sædvanligt... alt i alt en rigtig fin debut for begge piger, som de absolut kan være rigtigt godt bekendt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...