Hop til indhold

Recommended Posts

Efter længere tids venten besøgte jeg i dag Lara - Første gang ydelse hos nye GP´ere er altid BJ, som jeg bestilte og betale de aftalte kr. 400.

Da betalingen var sket var det rent "forretning" og en kold en af slagsen :-( 

Hun hev mere i lille manden end hun suttede på den og ganske uinteresseret i, at yde bare en rimelig service.

Spild af penge og tid og billederne af hende er fake.

Brug hellere guldet og tiden på andre GP´ere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Træls...

Jeg selv oplevet Nataly nogle gange der, og anden pige med store naturlige babser hvis navn jeg ikke husker. Det var dog rigtig gode oplevelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens

jeg har besøgt gentlemens house ca. 4 gange gennem de sidste 5 år, det er de samme piger som vender tilbage og deres billeder er
ikke retvisende, og har sandsynligvis ikke været det i +10år. 

Jeg har kun haft dårlige oplevelser i huset. piger der prøver at snyde med tiden (med + 15min), "times up, sorry baby".

Skiderik skrev, den 27/4/2017 at 01:04:

Er billederne retsvisende?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mutha

Pigerne er "sidste års modeller" i forhold til Mansiongirls. Havde en god opleveles hos Geneltmenhouse og 1 middlemådig.

 

Kan ikke anbefale stedet - > smut istedet til Mansiongirls - det koster lidt mere, men kvaliten pr investeret kr. er bedre.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Har også givet det 2 "chancer" det er helt i bund og der er flere steder der er væsenligt bedre inden for gå afstand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, den 27/4/2017 at 01:04:

Er billederne retsvisende?

Jeg elsker bare, at uanset hvor fake og kold pigen er, så er der altid en, der spørger "Passer billederne" :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 8 timer siden:

Jeg elsker bare, at uanset hvor fake og kold pigen er, så er der altid en, der spørger "Passer billederne" :-)

Enig - selv i denne tråd hvor trådstarter siger at "billederne af hende er fake"...... Så vi har konstateret at billerne er fake, det var ren forretning og en kold en af slagsen, stedet er for nedadgående, som man kan se i andre indlæg i denne tråd. Så jeg har kun et spørgsmål: Kan pigen anbefales ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi. I fully agree with everybody here.

 

I have met her. Sure, the pictures are several years old but she is still beautiful and hot. She counted in the time I visited toalet before we started. :angry: She takes maximal distance in all position and clean herself and me all the time during sex.

 

She use alot of products under the visit. :ph34r: It feels like you are at hospital under surgery :shock: :wacko::lol:

The place= 6/10

Lara= 8/10

Sex= 3/10

Revisit= not in this life time!!

@Thai-fan72

@Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syns også at kvaliteten på GH har fallit på sidste. Et par år tilbage fikk man god service 9 gange af 10, men nu er det mest en besvikelse. Di beste piger har førsvundit (Tiara mfl) og di sæmste er "still there", med samme gamle billede...

Tog 30 min med Lara et par månader tilbage, fikk ingen SF, kun tantekys, fissen luktede surt som fisk. Opersonligt og profesionellt, men på det positive konto fikk man bolle hende hårt i alle stillinger. Men ikke noen gentagelse, tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Istemmer med, hvad der bliver skrevet herinde. Jeg har været hos Lara en gang, og det var så dårligt. Havde betalt for superfransk og dansk, og da hun skulle til at sutte syntes hun pludselig at der skulle kondom fordi min pik var beskidt(havde været i bad hjemme OG i huset) Så det blev til en gang uinspirende fransk med gummi i 3 sekunder, og bagefter føltes det som at bolle en dukke. Ingen interesse,  indlevelse eller kundeservice whatsoever. Penge lige ud af vinduet. Billederne passer, bortset fra alle hendes vorter og modermærker som stikker ud....

Jeg tager til gengæld Nataly samme sted any day ;-)

Redigeret af DrDre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...