Hop til indhold
Weadbuster

Ondt i maven af denne annonce

Recommended Posts

Guest Miss Nj

Hun er godt nok tynd... Det er min første tanke, når jeg ser billederne i hvert fald...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman

Jeg er næsten 100 på at det er Miss Eliss som for længe siden blev skrevet om herinde, en mega dårlig omtale,

hun er så siden hen pga. Samme omtale ændret Profil og navn, men ser ud til hun stadig hænger på sin dårlige ven,

dengang var det så bare i Karup, men det blev nok for hedt i den lille By :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

De fotos, får ikke noget frem i mig, der skulle befordre mit besøg....de fotos er meget triste,....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julieman skrev, for 23 minutter siden:

Jeg er næsten 100 på at det er Miss Eliss som for længe siden blev skrevet om herinde, en mega dårlig omtale,

hun er så siden hen pga. Samme omtale ændret Profil og navn, men ser ud til hun stadig hænger på sin dårlige ven,

dengang var det så bare i Karup, men det blev nok for hedt i den lille By :( 

Enig, det minder meget om Eliss.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg er i den heldige situation at jeg har haft besøg at hende. Jeg må sige at jeg var lidt bekymret for om hun var sådan anoreksipige, men da jeg tænder på tynde piger tænkte jeg at et tjek kunne der vel ikke ske noget ved. Jeg mødte en selvsikker pige der var helt klar over hvad hun havde gang i og efter min overbevisning kan hun håndtere det. Hun var nu ganske intelligent at tale med .. for slet ikke at tale om erotikken .. hun har ikke besøgt mig for sidste gang:-)

Håber at der også er plads til et positivt indlæg:-)

 

Hilsen Ole 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Ole3 skrev, for 5 minutter siden:

Hej 

Jeg er i den heldige situation at jeg har haft besøg at hende. Jeg må sige at jeg var lidt bekymret for om hun var sådan anoreksipige, men da jeg tænder på tynde piger tænkte jeg at et tjek kunne der vel ikke ske noget ved. Jeg mødte en selvsikker pige der var helt klar over hvad hun havde gang i og efter min overbevisning kan hun håndtere det. Hun var nu ganske intelligent at tale med .. for slet ikke at tale om erotikken .. hun har ikke besøgt mig for sidste gang:-)

Håber at der også er plads til et positivt indlæg:-)

 

Hilsen Ole 

Godt at du skriver dit indlæg også.

Nu er fotos en svær størrelse...

Hun har næppe anoreksi, men er blot tynd at se på. Hun har da fx. bryster(omend små) og det ser ikke ud til at de er kunstige(ingen ar).

Hvad der mest af alt foruroliger mig er at hun gør det uden kondom - måske også analt...:(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LunaStaar

Det første jeg bider mærke i er den måde teksten er skrevet på ?! Det er ikke hende selv, det ser man tydeligt! :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter

Min første tanke når jeg ser billederne er at jeg ser på en misbruger......  Men lader ikke til at være tilfældet når jeg læser hvad "Ole 3" skriver.

Er meget til pettit, skinne og små bryster, så kunne normalt godt tænde på de mål der er oplyst..... 

er ikke chokeret over at hun tilbyder sex uden beskyttelse, men fatter ikke at der er nogen af jer mænd her på siden, der er parat på at knalde en GP uden at beskytte jer...... Det er som at spille Russisk roulette med 6 skud i tromlen...... Og ud over den risiko i udsætter jer selv for, så udgøre i også en smitte risiko for andre !! 

Ikke for at moralisere, men sgu bare ærgerligt at vi andre ikke kan slikke fisse på en GP uden at skulle bekymr os om at blive smittet med det ene eller det andet :-( 

WH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 2 minutter siden:

@White hunter du er bekymret for dig selv og de øvrige kunder, men ikke overhovedet for pigen!!

Skam dig!!

Er der ingen der vil købe, så er der ingen der sælger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

er slet ikke nået til at tænke med eller uden i denne sammenhæng.

tænker hendes kropssprog og det at det virker i teksten som om hun ikke sælger sig selv, men bliver solgt.

kan sagten tænkes jeg tager fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er selv kun til piger med noget på sidebene, men kan ikke se hun er tyndere end så mange andre. 

Men kunne aldrig finde på at besøge hende. 

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
White hunter skrev, 1 time siden:

er ikke chokeret over at hun tilbyder sex uden beskyttelse, men fatter ikke at der er nogen af jer mænd her på siden, der er parat på at knalde en GP uden at beskytte jer...... Det er som at spille Russisk roulette med 6 skud i tromlen...... Og ud over den risiko i udsætter jer selv for, så udgøre i også en smitte risiko for andre !! 

Ikke for at moralisere, men sgu bare ærgerligt at vi andre ikke kan slikke fisse på en GP uden at skulle bekymr os om at blive smittet med det ene eller det andet :-( 

WH 

Jeg synes i høj grad det er chokerende, at hun tilbyder det uden gummi...det kan der være mange grunde til, men ingen af dem forekommer mig ærlig talt, at være rare at tænke på.;)

Men sandheden er jo, uanset hvad du skriver, at der findes mænd der vil spille med på rouletten, også selvom der er seks patroner i tromlen.:-o

At slikke fisse uden nogen beskyttelse er noget andet end samleje  - risikoen er stadigvæk tilstede, omend mindre.

Jeg knalder aldrig uden gummi...

Men slikker gerne både røv og fisse, hvis jeg får lov og det er en GP, som jeg stoler tilstrækkeligt på ...kvinden i annoncen ville jeg nok ikke stole på...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
LunaStaar skrev, 1 time siden:

Det første jeg bider mærke i er den måde teksten er skrevet på ?! Det er ikke hende selv, det ser man tydeligt! :-/

Nej netop, den tekst er en tro kopi af den tekst hendes (ja sorry udtryk) rådne kæreste brugte i sin tid under Profilen MIss Eliss eller hvad han nu var eller er?

Jeg er på intet tidspunkt i  tvivl, og er sikker på, når jeg ser billederne, (dog er billederne af 2 forskellige piger som tydelig fremgår hvis man klikker på navn)

at det er hende Miss Eliss :(  jeg skal dog nævne at jeg er i den grad imod mænd som sælger en kvinde, lad dog kvinden sælge, hvis det er det hun tænder

på det og har lyst til :(:)  men jeg har dog dyb respekt for Ole 3´s oplevelse, fred med den, men til Helvede med de mænd som tror de skal sælge kvinder :( 

Blot min mening :) 

Go aften til jer derude :) 

H. Julieman :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
LunaStaar skrev, for 12 timer siden:

Det første jeg bider mærke i er den måde teksten er skrevet på ?! Det er ikke hende selv, det ser man tydeligt! :-/

yep..samme her er det første man bider mærke i....og i tråden kan den få moralprædikere op af stolen ikke noget nyt der, men hvad hvis nu hvis billederne var af en model fra undertøjs branchen rigtig godt manipuleret, var reaktionen så den samme ????....mon ikke der så var en tilstrømning, så grundlaget for at åbne en pølsevogn var til stede..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser bare i min verden, en underernæret pige. 

Mine tanker lige p.t. går mere på "Er det egentlig ok, at lufte spekulationer omkring hvorvidt denne pige har anoraksi, bliver solgt eller iøvrigt trænger til hjælp ?"

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at vi alle tænker forskelligt når vi læser annoncer og nogen gange tænker "Hun burde nok ikke være i branchen - Jeg gør det også selv". Desværre er det min erfaring at, nogen piger i branchen kan virke enormt søde, afklarede med styr på livet osv, og....hvis man så af en eller anden årsag kommer tæt på pigens virkelige tilværelse, så kan man blive endda slemt overrasket over hvad der pludselig vælter op af udfordringer. 

Hvis man ikke kender den pågældende pige, mener jeg ikke der er belæg for mange af trådens spekulationer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mødte hende Ellis engang, vil ikke som Ole skriver sige at det seksuelle var noget jeg kommer igen efter, men hun var ellers en ganske gæv pige både at snakke og tale med!

Vil dog give mange af jer ret i at det faktisk er en ret utiltalende annonce i både tekst og billeder!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
TheVoice skrev, den 27. april 2017 at 13:25:

Jeg ser bare i min verden, en underernæret pige. 

Mine tanker lige p.t. går mere på "Er det egentlig ok, at lufte spekulationer omkring hvorvidt denne pige har anoraksi, bliver solgt eller iøvrigt trænger til hjælp ?"

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at vi alle tænker forskelligt når vi læser annoncer og nogen gange tænker "Hun burde nok ikke være i branchen - Jeg gør det også selv". Desværre er det min erfaring at, nogen piger i branchen kan virke enormt søde, afklarede med styr på livet osv, og....hvis man så af en eller anden årsag kommer tæt på pigens virkelige tilværelse, så kan man blive endda slemt overrasket over hvad der pludselig vælter op af udfordringer. 

Hvis man ikke kender den pågældende pige, mener jeg ikke der er belæg for mange af trådens spekulationer. 

 

Meget fint formuleret........ Vi tænker jo alt muligt når vi ser/ læser disse annoncer, men ved reelt ikke noget. 

Jeg bestræber mig på at vurder mennesker ift. Det jeg oplever når jeg er sammen med dem. 

WH 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Brutus skrev, den 26. april 2017 at 21:17:

@White hunter du er bekymret for dig selv og de øvrige kunder, men ikke overhovedet for pigen!!

Skam dig!!

Tror du er uden for pædagogisk rækkevidde........ Hvis vi alle bruger gummi, så smitt vi ikke pigen....... Måske lidt svært at forstå (for nogen) ;-) 

WH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...