Hop til indhold

Recommended Posts

Ryggen drillede, stængerne var stive efter gårsdagens træning og pikke.mand trængte til lidt spas.

Har været hos Zensual Thaimassage før og fået god massage, og det lå lige på vejen hjem. Hun er ikke på nogle af billederne

Ringede i forvejen og blev budt velkommen af Cindy der viste vej. Ikke så meget; vi har den massage eller den massage eller - nææh nej...

"You want half hour naked massage 500?"

Ja, det er meget fint - men du må gerne tage fat ;-)

Rigtig god massage af ømme muskler, marginalt pirrende fingre. Jeg spurgte til evt. tillægsydelser - håndtrold eller fuld pakke, intet blæs her...

Fokuseret massage, på med gummi og så ellers Cindy siddende overskrævs.

Enten er hun usædvanlig snæver eller også er jeg voldsomt stor i forhold til hvad hun er vant til, dejligt heftigt ridt - krammelystne fine bryster. Rundt i missionær så der kunne stødes godt igennem, jeg vælger at tro hendes klynk var af liderlighed :shock:

Tømning, udløsning, forløsning - ahhh. Det var sgu ikke så tosset.

Aftørring, lidt mere massage, en tur under bruseren - og videre hjem.

Fint sted, Cindy er sød og veltalende på engelsk - afgjort et genbesøg værd.

Meeeen der er jo også andre fine trunter der skal krammes!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Nogle gange er Cindy, med på annonce fra Zensual - og nogle gange har hun sin EGEN annonce, selvom hun arbejder ud fra samme sted ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
TboneDK skrev, 1 time siden:

Nogle gange er Cindy, med på annonce fra Zensual - og nogle gange har hun sin EGEN annonce, selvom hun arbejder ud fra samme sted ;)

Cindy er ikke som de andre. Hun er i en klasse for sig selv. Desværre er hendes smukke slanke krop vansiret af store tatoveringer, men der er jo nogle som kan lide dem :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
gurowa skrev, for 3 timer siden:

Er hennes bryste hjulpet på vej, som man säger i detta forum??!!

Hilsen fra Malmö,

De er så ægte som de kan være... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen af jer der har besøgt hende på den adresse der ikke er Zensual? Forholdene ser knapt så diskrete ud, vil jeg sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

er det bare mig , jeg syntes ikke jeg kan hitte ud af hvor indgangen til zensual ligger ? vil ikke tage derhen til fod for at rende hovedløst rundt efter en indgang hehe :) ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indgangen ligger i gavlen ved broen over Ellebjergvej, dvs modsat krydset ved Ellebjergvej/gl Køgevej/folehaven 

Vil sige rimelig diskret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har før besøgt Cindy, og kan kun tilslutte mig anmelders rosende ord, hun er en oplevelse man bør unde sig selv - med mindre man tænder helt af på kropsudsmykning, for der har hun altså fået både sin og adskillige andre pigers andel. 

Dog var jeg egentlig ude i andet ærinde, da jeg oprindeligt ville have besøgt pigen med den søde opstoppernæse, der bl.a. ses på billede 1,3,4 og 5 i anmelders link. Er der nogen, der har et navn, så jeg kunne få bestilt en tid?

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Schwartz Nielsen skrev, for 18 timer siden:

Jeg har før besøgt Cindy, og kan kun tilslutte mig anmelders rosende ord, hun er en oplevelse man bør unde sig selv - med mindre man tænder helt af på kropsudsmykning, for der har hun altså fået både sin og adskillige andre pigers andel. 

Dog var jeg egentlig ude i andet ærinde, da jeg oprindeligt ville have besøgt pigen med den søde opstoppernæse, der bl.a. ses på billede 1,3,4 og 5 i anmelders link. Er der nogen, der har et navn, så jeg kunne få bestilt en tid?

 

Morten

Pigen du omtaler til sidst, ser ud til at have nogle kæmpe kasser.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
body skrev, for 4 timer siden:

Jeg tror det er hende der hedder Geo, hun giver en vildt god massage og Hj men ikke mere end det

Præcis - du får ikke mere en HJ / Massage hos hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
body skrev, for 7 timer siden:

Jeg tror det er hende der hedder Geo, hun giver en vildt god massage og Hj men ikke mere end det

Tak, det må jeg huske.

TboneDK skrev, for 2 timer siden:

Præcis - du får ikke mere en HJ / Massage hos hende 

Og også tak til dig.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om Geo stopper eller forstætter et andet sted?

EDIT: ok hun kommer iflg sms tilbage om et par måneder

Redigeret af fallara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, den 3/8/2017 at 20:05:

Som butik nr 2 eller bliver lokalerne i Valby lukket?

@Sammy Det ligner en flytning, men jeg ved desværre ikke mere end det, der står i annoncen på eroguide...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peto skrev, 1 time siden:

@Sammy Det ligner en flytning, men jeg ved desværre ikke mere end det, der står i annoncen på eroguide...

De gamle lokaler var jo hjemme i kælderen og hun har haft lukket et stykke tid så det er nok noget personligt. Fair nok jeg har før besøgt Zensuals lokaler, så jeg kender vejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...