Nikku 20 Skrevet 26. April, 2017 Hej er der nogen der har erfaring med Rubi fra Hvalsø Lækker latina i Hvalsø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happee 12 Skrevet 28. April, 2017 Forsøgte at ringe flere gange og til sidst fik jeg fat i en meget ubehøvlet kvinde som bad mig om at holde op med at ringe fordi hun ikke var på job. Var det så ikke en idé at meddele det på annoncen i stedet for at skælde mig ud Syntes umiddelbart at billederne virker shoppet. Man kan se det når de er sløret omkring bryster, ben, lår mm. Ellers et lækkert tight gab hun har på billederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 29. April, 2017 (edited) Happee skrev, for 22 timer siden: tight gab Hahahaha! Mener du "tight yawn" eller "thigh gap"? Kom til at grine af at forestille mig, hvornår man vil sige nogen har en stram måde at gabe på. Redigeret 29. April, 2017 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 29. April, 2017 Happee skrev, den 28/4/2017 at 12:52: Forsøgte at ringe flere gange og til sidst fik jeg fat i en meget ubehøvlet kvinde som bad mig om at holde op med at ringe fordi hun ikke var på job. Var det så ikke en idé at meddele det på annoncen i stedet for at skælde mig ud Talte hun Dansk ?? Jeg er ret skeptisk vedr. den annonce, men kan ikke umiddelbart finde de billeder på nettet, men "virker bare for godt til at være sandt"- agtigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happee 12 Skrevet 29. April, 2017 Bebop skrev, for 14 timer siden: Hahahaha! Mener du "tight yawn" eller "thigh gap"? Kom til at grine af at forestille mig, hvornår man vil sige nogen har en stram måde at gabe på. Ha ha .....hader typos men ja tight gap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happee 12 Skrevet 29. April, 2017 TboneDK skrev, for 11 timer siden: Talte hun Dansk ?? Jeg er ret skeptisk vedr. den annonce, men kan ikke umiddelbart finde de billeder på nettet, men "virker bare for godt til at være sandt"- agtigt Nej hun talte Engelsk. Hun lød som en ung pige. Virkede sur og ubehøvlet så hende gider jeg sgu ikke besøge....uanset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg