Hop til indhold
Nikku

Er der nogen der har været hos Rubi?

Recommended Posts

Forsøgte at ringe flere gange og til sidst fik jeg fat i en meget ubehøvlet kvinde som bad mig om at holde op med at ringe fordi hun ikke var på job. Var det så ikke en idé at meddele det på annoncen i stedet for at skælde mig ud :-(

Syntes umiddelbart at billederne virker shoppet. Man kan se det når de er sløret omkring bryster, ben, lår mm. Ellers et lækkert tight gab hun har på billederne :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happee skrev, for 22 timer siden:

tight gab

Hahahaha! Mener du "tight yawn" eller "thigh gap"? Kom til at grine af at forestille mig, hvornår man vil sige nogen har en stram måde at gabe på.

65591d227697a7adacf1090a2e19211b.jpg

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Happee skrev, den 28/4/2017 at 12:52:

Forsøgte at ringe flere gange og til sidst fik jeg fat i en meget ubehøvlet kvinde som bad mig om at holde op med at ringe fordi hun ikke var på job. Var det så ikke en idé at meddele det på annoncen i stedet for at skælde mig ud :-(

Talte hun Dansk ??

Jeg er ret skeptisk vedr. den annonce, men kan ikke umiddelbart finde de billeder på nettet, men "virker bare for godt til at være sandt"- agtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 14 timer siden:

Hahahaha! Mener du "tight yawn" eller "thigh gap"? Kom til at grine af at forestille mig, hvornår man vil sige nogen har en stram måde at gabe på.

65591d227697a7adacf1090a2e19211b.jpg

Ha ha .....hader typos men ja tight gap :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 11 timer siden:

Talte hun Dansk ??

Jeg er ret skeptisk vedr. den annonce, men kan ikke umiddelbart finde de billeder på nettet, men "virker bare for godt til at være sandt"- agtigt

Nej hun talte Engelsk. Hun lød som en ung pige. Virkede sur og ubehøvlet så hende gider jeg sgu ikke besøge....uanset

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...