Hop til indhold
Rexy

DANSK pige på fredag 28/4 Sjælland

Recommended Posts

Kan i anbefale en yngre DANSK pige (eller to til en trekant) til nu på fredag 28/4.

Vigtigst er selvfølgelig god kemi, men bryster betyder også en del for mig :)

Pris ikke vigtig, ved kvalitet koster...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 14 timer siden:

Tak for anbefalingen søde dig.. Hehe.. Meeeeeeeeen.. Det jo ikke alle der tænder på et mindre fast yver især ikke hvis brysterne er vigtige og gerne skal være større end en god håndfuld;).. Så det lidt lige meget hvor berøringsvenlige ens fortrin er hvis de ikke har rette størrelse.. Hahaha.. 

Lige der kan hverken mig eller den lækre Bella være med.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Tak for anbefalingen søde dig.. Hehe.. Meeeeeeeeen.. Det jo ikke alle der tænder på et mindre fast yver især ikke hvis brysterne er vigtige og gerne skal være større end en god håndfuld;).. Så det lidt lige meget hvor berøringsvenlige ens fortrin er hvis de ikke har rette størrelse.. Hahaha.. 

Lige der kan hverken mig eller den lækre Bella være med.. 

Jeg tænkte på kvaliteten - og hvis han så tog jer begge på én gang - så ville han da nok få hænderne fulde.

Mine egne store hænder ville have megen glæde ved at lege med jeres fire bryster tilsammen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg er helt sikker bryst mand. Elsker dem. Men de behøver absolut ikke at være store. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...