Hop til indhold

DANSK pige på fredag 28/4 Sjælland

Featured Replies

Skrevet

Kan i anbefale en yngre DANSK pige (eller to til en trekant) til nu på fredag 28/4.

Vigtigst er selvfølgelig god kemi, men bryster betyder også en del for mig :)

Pris ikke vigtig, ved kvalitet koster...

Skrevet
Pigeforskeren skrev, for 14 timer siden:

Tak for anbefalingen søde dig.. Hehe.. Meeeeeeeeen.. Det jo ikke alle der tænder på et mindre fast yver især ikke hvis brysterne er vigtige og gerne skal være større end en god håndfuld;).. Så det lidt lige meget hvor berøringsvenlige ens fortrin er hvis de ikke har rette størrelse.. Hahaha.. 

Lige der kan hverken mig eller den lækre Bella være med.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Tak for anbefalingen søde dig.. Hehe.. Meeeeeeeeen.. Det jo ikke alle der tænder på et mindre fast yver især ikke hvis brysterne er vigtige og gerne skal være større end en god håndfuld;).. Så det lidt lige meget hvor berøringsvenlige ens fortrin er hvis de ikke har rette størrelse.. Hahaha.. 

Lige der kan hverken mig eller den lækre Bella være med.. 

Jeg tænkte på kvaliteten - og hvis han så tog jer begge på én gang - så ville han da nok få hænderne fulde.

Mine egne store hænder ville have megen glæde ved at lege med jeres fire bryster tilsammen.

Skrevet

Altså jeg er helt sikker bryst mand. Elsker dem. Men de behøver absolut ikke at være store. :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.