Hop til indhold

Recommended Posts

stiv55 skrev, for 5 timer siden:

Jow, KnudSan. Ordentlig behandling af pigen er rule nr.1 - i øvrigt uanset hun er thai eller europæisk/dansk - ordentlig behandling! Men okay, thai'er er lidt forskellige fra europæere, så der er et lille twist, men er det sivet ind på vores "lystavler", så går vi næsten altid happy derfra! ;-) De er jo som oftest søde, meget snakkesalige, og opsatte på at please os. Nej! Det er ikke en fordom. Det er sådan, jeg generelt har oplevet thai'er i gp banchen. Jeg er til dato aldrig gået fra en thai uden et stort smørret smil i mit fjæs. Men okay, jeg har så osse kun besøgt et dusin sådan ca. :-)  Så jeg vil glæde mig til Nok næste uge. Der har ikke været nogen negative meldinger endnu. Det er godt Nok for mig! Hehe.

Klart at respekt og høflighed i alle livets facetter giver et bedre "resultat" @stiv55

Mener dog lige min ekstra ordinære oplevelse , som jeg havde med Nok, også skyldtes min servicering af Nok, i all beskedenhed ;)

Så husk en stor del af min nydelse, det er nydelsen ved, GP også nyder det.

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 13 timer siden:

Klart at respekt og høflighed i alle livets facetter giver et bedre "resultat" @stiv55

Mener dog lige min ekstra ordinære oplevelse , som jeg havde med Nok, også skyldtes min servicering af Nok, i all beskedenhed ;)

Så husk en stor del af min nydelse, det er nydelsen ved, GP også nyder det.

KnudSan. Jeg kan kun give dig evigt ret! Det har vi nok (nå, der var hun igen ;-) )begge oplevet hen ad vejen. Det handler ikke om at lægge sig ned og "gå i gang"-attituden! Hvis vi har overskud til selv at yde, så kommer det ofte mangefold igen! Jeg har i hvert fald haft den oplevelse flere gange. Osse med østeuropæiske piger, i øvrigt, men primært de danske og thai piger. Men sikken prisforskel!! Du kan jo fanneme ofte (læs: næsten altid) få to thai'er med superservice for een dansk piges pris!

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 1 time siden:

KnudSan. Jeg kan kun give dig evigt ret! Det har vi nok (nå, der var hun igen ;-) )begge oplevet hen ad vejen. Det handler ikke om at lægge sig ned og "gå i gang"-attituden! Hvis vi har overskud til selv at yde, så kommer det ofte mangefold igen! Jeg har i hvert fald haft den oplevelse flere gange. Osse med østeuropæiske piger, i øvrigt, men primært de danske og thai piger. Men sikken prisforskel!! Du kan jo fanneme ofte (læs: næsten altid) få to thai'er med superservice for een dansk piges pris!

Ja hvis det er jyske thai piger. Jeg er fra Sjælland og der er prisen ikke kun 1000.

Ok, jeg har været sammen med 5 betalings thai piger, så mit prisgrundlag er ikke stort. De 4 i det Jyske.

Det som jeg tænker, det er om en oplevelse over 3 timer med en dejlig thai pige? Er det muligt. Et det noget som du eller andre har prøvet.

Måske jeg skal lave en tråd i almindelig debat eller hvad det hedder.

Ja det at selv være aktiv, det nyder jeg. Så der er vi ens  og jeg udvælger også ud fra, at jeg tror at GP vil nyde en god " elskov" med en mand, der nyder den fælles tilfredsstillelse 

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 10 minutter siden:

Ja hvis det er jyske thai piger. Jeg er fra Sjælland og der er prisen ikke kun 1000.

Ok, jeg har været sammen med 5 betalings thai piger, så mit prisgrundlag er ikke stort. De 4 i det Jyske.

Det som jeg tænker, det er om en oplevelse over 3 timer med en dejlig thai pige? Er det muligt. Et det noget som du eller andre har prøvet.

Måske jeg skal lave en tråd i almindelig debat eller hvad det hedder.

Ja det at selv være aktiv, det nyder jeg. Så der er vi ens  og jeg udvælger også ud fra, at jeg tror at GP vil nyde en god " elskov" med en mand, der nyder den fælles tilfredsstillelse 

Så er vi jo ganske enige om behandlingen af pigerne - og det er sgu da osse kedeligt, hvis vi tydeligt kan se/mærke, at hun bare vil ha det overstået! :-(

Hvad angår en thai i flere timer, så må jeg blive dig svar skyldig. Det har jeg aldrig prøvet eller tænkt på. Men egentlig - hvorfor ikke, hvis du gi'r hende besked i god tid, evt. dagen eller to dage før med et specifikt mødetidspunt? Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig arrangere? Blot i kan tale sammen. :-) Du får næsten med statsgaranti en god rabat, især hvis du byder på mad hjemme eller et sted ude - danske piger, såvel som udenby'ske ;-) er da med på den, hvis prisen er rigtig. Prøv at kontakte din foretrukne thaipige uanset hvor i landet hun er, og så spørg! Hvor svært kan det være? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 1 minut siden:

Så er vi jo ganske enige om behandlingen af pigerne - og det er sgu da osse kedeligt, hvis vi tydeligt kan se/mærke, at hun bare vil ha det overstået! :-(

Hvad angår en thai i flere timer, så må jeg blive dig svar skyldig. Det har jeg aldrig prøvet eller tænkt på. Men egentlig - hvorfor ikke, hvis du gi'r hende besked i god tid, evt. dagen eller to dage før med et specifikt mødetidspunt? Hvorfor skulle det ikke kunne lade sig arrangere? Blot i kan tale sammen. :-) Du får næsten med statsgaranti en god rabat, især hvis du byder på mad hjemme eller et sted ude - danske piger, såvel som udenby'ske ;-) er da med på den, hvis prisen er rigtig. Prøv at kontakte din foretrukne thaipige uanset hvor i landet hun er, og så spørg! Hvor svært kan det være? :-) 

Det er en tanke jeg har fået efter mit besøg ved Nok. Hun spurgte til slut ind til hvor længe jeg var i Århus og om jeg boede på hotel

Ikke noget med at presse/Lokke, at jeg skulle komme igen dagen efter, men min fantasi siger, at jeg måske godt kunne havde lavet en overnatnings aftale, selvfølgelig mod betaling.

Som du skriver, så kan der jo spørges og derigennem finde svar.

Du skriver hvor svært kan det være, jo der er jo den der kemi, jeg er sikker på at Nok og jeg kunne hygge og grine og have sex i flere timer. Så måske det skal være med på to do listen.

Ja hende Nok har sat fantasien igang :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 1 minut siden:

Det er en tanke jeg har fået efter mit besøg ved Nok. Hun spurgte til slut ind til hvor længe jeg var i Århus og om jeg boede på hotel

Ikke noget med at presse/Lokke, at jeg skulle komme igen dagen efter, men min fantasi siger, at jeg måske godt kunne havde lavet en overnatnings aftale, selvfølgelig mod betaling.

Som du skriver, så kan der jo spørges og derigennem finde svar.

Du skriver hvor svært kan det være, jo der er jo den der kemi, jeg er sikker på at Nok og jeg kunne hygge og grine og have sex i flere timer. Så måske det skal være med på to do listen.

Ja hende Nok har sat fantasien igang :-o

Så  er det da bare med at ringe til hende snarest! ;-) Du må bare ikke "stjæle" den 31.5 - der vil jeg sgu møde hende! ;-) Om aftenen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, Lige nu:

Så  er det da bare med at ringe til hende snarest! ;-) Du må bare ikke "stjæle" den 31.5 - der vil jeg sgu møde hende! ;-) Om aftenen!

Det respekterer jeg;)

Jeg vil have din anmeldelse. Det er jo lidt sjovt, når vi har skrevet så meget om Nok og Thai piger. 

Men jeg er jo ikke lige i Århus konstant, men er meget lun på tanken. Det skal jo være mens Nok kan huske mig og det tror jeg godt hun kan lidt endnu, men efter den 31. Maj det er jeg måske ude af erindring for ever hos Nok.

Men min tanke om flere timer  eller overnat er født.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 9 minutter siden:

Det respekterer jeg;)

Jeg vil have din anmeldelse. Det er jo lidt sjovt, når vi har skrevet så meget om Nok og Thai piger. 

Men jeg er jo ikke lige i Århus konstant, men er meget lun på tanken. Det skal jo være mens Nok kan huske mig og det tror jeg godt hun kan lidt endnu, men efter den 31. Maj det er jeg måske ude af erindring for ever hos Nok.

Men min tanke om flere timer  eller overnat er født.

God tænkning. Du kan jo osse ringe til hende nu eller snart og spørge ind til hvordan hun har det med det - timer eller en hel nat! Gætter på, hun vil have et par tusser eller tre for en nat. Een har tilbudt mig det til 2000, fordi hun snart skulle hjem til Thailand. Det blev så ikke aktuelt, da jeg ikke havde de penge på det tidspunkt, men meget rimeligt, for at sige det mildt. Og jeg havde under andre omstændigheder takket ja! ;-)

Anmeldelsen om Nok skal du Nok  ;-) ) få! - Jeg kan bare ikke lade være. Hehe.Måske endda med veninden - det tror jeg godt, jeg gider!? Kommer selvfølgelig an på, hvor attraktiv, hun er! Og prisen. Men thaipiger er normalt til at tale med desangående.

Du ku' jo osse bare lukke butikken en aften og snuppe dem begge to! ;-) Fodre dem godt af - på en thairestaurant, som der er mange, rigtigt mange af i Århus - og så begge med hjem i Kanen resten af natten, evt. med lidt vin/drinks undervejs. Så bli'r det vist ikke bedre!? Eller hvad?

Redigeret af stiv55

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 24 minutter siden:

God tænkning. Du kan jo osse ringe til hende nu eller snart og spørge ind til hvordan hun har det med det - timer eller en hel nat! Gætter på, hun vil have et par tusser eller tre for en nat. Een har tilbudt mig det til 2000, fordi hun snart skulle hjem til Thailand. Det blev så ikke aktuelt, da jeg ikke havde de penge på det tidspunkt, men meget rimeligt, for at sige det mildt. Og jeg havde under andre omstændigheder takket ja! ;-)

Anmeldelsen om Nok skal du Nok  ;-) ) få! - Jeg kan bare ikke lade være. Hehe.Måske endda med veninden - det tror jeg godt, jeg gider!? Kommer selvfølgelig an på, hvor attraktiv, hun er! Og prisen. Men thaipiger er normalt til at tale med desangående.

Du ku' jo osse bare lukke butikken en aften og snuppe dem begge to! ;-) Fodre dem godt af - på en thairestaurant, som der er mange, rigtigt mange af i Århus - og så begge med hjem i Kanen resten af natten, evt. med lidt vin/drinks undervejs. Så bli'r det vist ikke bedre!? Eller hvad?

Tror jeg ansætter dig som min erotiske event maker. Men Du bliver lukket uden for døren efter maden :D

Ja måske hele butikken, der var 3 piger.

God fornøjelse til dig og til pigerne

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 1 minut siden:

Tror jeg ansætter dig som min erotiske event maker. Men Du bliver lukket uden for døren efter maden :D

Ja måske hele butikken, der var 3 piger.

God fornøjelse til dig og til pigerne

Hehe - jeg er dyrere pr. time end pigerne. :-) Men kom du bare i gang. Tre piger der?? Tror du får hænderne - og meget andet - fulde med to. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 3 minutter siden:

Hehe - jeg er dyrere pr. time end pigerne. :-) Men kom du bare i gang. Tre piger der?? Tror du får hænderne - og meget andet - fulde med to. ;-)

 

KnudSan skrev, for 7 minutter siden:

Tror jeg ansætter dig som min erotiske event maker. Men Du bliver lukket uden for døren efter maden :D

Ja måske hele butikken, der var 3 piger.

God fornøjelse til dig og til pigerne

Tak for det. Nok er sikker, men så må jeg jo se med een af de andre samtidig. Kommer an på, som du ved...! Ellers vil Nok være Nok. *grin* Jeg kan altså ikke la' vær'! ;-)

Redigeret af stiv55

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 1 minut siden:

Hehe - jeg er dyrere pr. time end pigerne. :-) Men kom du bare i gang. Tre piger der?? Tror du får hænderne - og meget andet - fulde med to. ;-)

Hvis de andre 2, har samme egenskaber som Nok, så er jeg ikke nervøs.

Hun nappede jo lige en ekstra ridetur og gjorde sig selv færdig, helt færdig.

Det er jo da noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 2 minutter siden:

 

Tak for det. Nok er sikker, men så må jeg jo se med een af de andre samtidig. Kommer an på, som du ved...! Ellers vil Nok være Nok. *grin* Jeg kan altså ikke la' vær'! ;-)

Måske jeg lige skal fortælle Nok om dig, så hun lige kan sørge for at du får mere end Nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, Lige nu:

Måske jeg lige skal fortælle Nok om dig, så hun lige kan sørge for at du får mere end Nok

Det må du gerne. Jeg har plan om at ankomme ved 19-tiden den 31,5! i en timestid med een ellr to. Men jeg ringer nogle timer inden for aftale. Hvis du vil nævne mit navn for hende, så sender jeg dig lige en PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 9 timer siden:

Det må du gerne. Jeg har plan om at ankomme ved 19-tiden den 31,5! i en timestid med een ellr to. Men jeg ringer nogle timer inden for aftale. Hvis du vil nævne mit navn for hende, så sender jeg dig lige en PB.

Har svaret i PB :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så for dælen da! Nu fanger "bordet"! Jeg har lige afsluttet en aftale med Winner's dansktalende telefonpige. Nok og Bew i 45 minutter til en meget fornuftg pris. Langt under landsgennemsnittet, vil jeg påstå. :-) Og længere end det, kan jeg sgu nok heller ikke "overleve" i stiv tilstand. Hehe. ;-) Ellers tager vi det derfra, hvis det kan lade sig gøre. Det var okay lød svaret. Pyha - nu skal der vist indtages vitaminer i rå mængder!? Haha. Og hende den dansktalende lod - lidt obskurt - forstå, at hun måske ville komme ind og blande sig? Pyh, 3 piger på een gang, hvis hun gør! Det bli'r min død! Men så dør jeg da med et smil på læben , mens englene synger! :-) Næste onsdag aften, når jeg er hjemme, så kommer der nok en tirade om dette, hvis jeg kan holde mig vågen.

Redigeret af stiv55

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
stiv55 skrev, for 4 timer siden:

Pyh, 3 piger på een gang, hvis hun gør! Det bli'r min død!

Ikk for at sluk lyset men du dør ikk denne gang ;) Bew ska Nok holde dig i live :rolleyes: 

Men jeg tror ikk den dansk talende deltager :shock: så i bliver Nok kun 3 i alt :P 

Til gengæld kan jeg oplyse at der er en mulighed for at du kan få dem på

overnatning :rolleyes: det er Nok ikk så ring endda og Bew ska Nok holde dig vågen :wub: 

Go Thai Tur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 12 minutter siden:

Ikk for at sluk lyset men du dør ikk denne gang ;) Bew ska Nok holde dig i live :rolleyes: 

Men jeg tror ikk den dansk talende deltager :shock: så i bliver Nok kun 3 i alt :P 

Til gengæld kan jeg oplyse at der er en mulighed for at du kan få dem på

overnatning :rolleyes: det er Nok ikk så ring endda og Bew ska Nok holde dig vågen :wub: 

Go Thai Tur

Efter omtalen herinde, så er Nok og Bew osse mine præferencer!

En overnatning== hvad koster det så?? Lyder da lækkert! ;-) Og de må da begge gerne holde mig vågen! ;-)

Men jeg ser frem til mødet med de to! Og så ved jeg ikke med Dear, som hende der svarer telefonen - kalder sig - det er vist osse ligemeget - mon ikke jeg får min sag for med to? Det tror jeg! :-)

 

Redigeret af stiv55

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, 1 time siden:

Efter omtalen herinde, så er Nok og Bew osse mine præferencer!

En overnatning== hvad koster det så?? Lyder da lækkert! ;-) Og de må da begge gerne holde mig vågen! ;-)

Men jeg ser frem til mødet med de to! Og så ved jeg ikke med Dear, som hende der svarer telefonen - kalder sig - det er vist osse ligemeget - mon ikke jeg får min sag for med to? Det tror jeg! :-)

 

Dejligt du er på.

Det har været en fornøjelse at skrive med jer alle i denne tråd.

Ønsker dig stor fornøjelse @stiv55

:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ny Odense gut skrev, for 12 timer siden:

Kommer der en andmeldelse på besøget med de 2 piger :)

Ro på Ny.

@stiv55 skal lige have mulighed for, at få stivheden ud af lemmerne.

Men smut du bare en tur til Århus og lad os få din anmeldelse ;)

God dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været et smut forbi Nok igen ... jeg kan kun gentage min tidligere anmeldelse af hende ... hun er sgu stadig en fornøjelse at besøge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...