Hop til indhold
8000Flemming

Vejle - S er rejst tilbage - hvad gør man så? Pink hos AMATA

Recommended Posts

S havde fortalt at hun skulle hjem. Så et par dage før var jeg igen inde med min dårlige skulder. Fremragende service som altid.

Men nu var hun væk og skulderen gav sig igen. Så jeg ringede til Amata. Jo Pink var ledig. Og det så jeg kunne nå mit møde.
Pink er vel 155 og så 45 kg. Eller sådan noget. Sød og smilende. Massagen var midt mellem blide berøringer og hård massage. Sådan lidt noget og ingenting. Pirring var der ikke meget af. Men vi blev da enige om at jeg skulle have fuld pakke. 1500 kr sagde hun. Hvorefter jeg sagde at prisen er 1200 kr og det blev det så.
Hun er et nip med små A-skål. Lidt blowjob, ridning og om på ryggen. Det var da ok.

Hos S blev der kneppet igennem. Og det var ikke kun mig. Jeg blev hver gang nød til at tage et bad. Og hun også. Hos Pink er der ingen gnist. Der er ikke noget at klage over. Hos Pink kommer du hos en sød pige og får ok sex. Men på niveau med S bliver det ikke.

Kommer jeg igen? Nej det var ikke i den klasse hvor man glæder sig flere dage i forvejen og bliver nødt til at rive i banditten flere gang så man er klar på dagen.

https://annoncelight.dk/showad/211056

F

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest White hunter
8000Flemming skrev, den 25. april 2017 at 19:06:

S havde fortalt at hun skulle hjem. Så et par dage før var jeg igen inde med min dårlige skulder. Fremragende service som altid.

Men nu var hun væk og skulderen gav sig igen. Så jeg ringede til Amata. Jo Pink var ledig. Og det så jeg kunne nå mit møde.
Pink er vel 155 og så 45 kg. Eller sådan noget. Sød og smilende. Massagen var midt mellem blide berøringer og hård massage. Sådan lidt noget og ingenting. Pirring var der ikke meget af. Men vi blev da enige om at jeg skulle have fuld pakke. 1500 kr sagde hun. Hvorefter jeg sagde at prisen er 1200 kr og det blev det så.
Hun er et nip med små A-skål. Lidt blowjob, ridning og om på ryggen. Det var da ok.

Hos S blev der kneppet igennem. Og det var ikke kun mig. Jeg blev hver gang nød til at tage et bad. Og hun også. Hos Pink er der ingen gnist. Der er ikke noget at klage over. Hos Pink kommer du hos en sød pige og får ok sex. Men på niveau med S bliver det ikke.

Kommer jeg igen? Nej det var ikke i den klasse hvor man glæder sig flere dage i forvejen og bliver nødt til at rive i banditten flere gang så man er klar på dagen.

https://annoncelight.dk/showad/211056

F

Er der nogen der ved om det er Pink der har været på Grønnegade i Århus...... Hende gad jeg godt at møde igen !! Hørt meget gerne fra nogen der kan bekræfte.....

WH

Del dette indlæg

Link til indlæg
White hunter skrev, for 23 timer siden:

Er der nogen der ved om det er Pink der har været på Grønnegade i Århus...... Hende gad jeg godt at møde igen !! Hørt meget gerne fra nogen der kan bekræfte.....

WH

Ja.Det er hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer

C Rejser også hjem i næste uge, så spændende hvad der kommer af nye piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg har værret der idag og det er værd at prøve helt sikker den ny pige er sød og smillende og kan sit kram hun har aldrig værret i Danmark før og er ikke så god til engelsk og jeg så der var en anden som har værret der før....den nye pige hedder milk hun har store bryster og normal bygning......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...