Hop til indhold
Rejsenetværk

Hvad koster det at sugardate

Hvad koster det at sugardate  

66 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvad koster det at sugardate

    • En sugardate koster 1000 - 1500 kr
      17
    • En sugardate koster 1500 - 2000 kr
      20
    • En sugardate koster 2000 - 3000 kr
      10
    • En sugardate koster 3000 - 5000 kr
      3
    • En sugardate koster 5000 - 10000 kr
      7
    • Ikke dyrere end købesex, det kræver bare tid, finesse og energi
      12


Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr
autisten skrev, den 25/4/2017 at 18:24:

 

Så du mener altså, at jeg er dum fordi jeg også gerne betaler for nærhed, intimitet og hyggesnak? :) 

Jeg ville føle mig dum hvis jeg betalte for nærhed og intimitet.... Men gør du ikke det så kan det jo være det rigtige for dig

Altså betaler glædeligt for 1 times intimitet og sex selvom det egentlig kunne overståes på 10-15 min. Så bliver det bare for koldt for mig

Sparkster skrev, den 25/4/2017 at 18:59:

Det er der sikkert nok, men jeg er nu ikke ensom :) det er nemt at sige, men jeg er heldig med en tæt omgangskreds og et job hvor jeg møder mange spændende mennesker.

Det jeg ikke har er evnen og lysten til at være i et forhold - Har besøgt GP'er for sex'en, men når den står alene, så er det lidt en tom fornemmelse jeg tager derfra med - sådan er vi forskellige. Jeg er kæmpe fan af flirten og uvisheden - den forsvinder lidt når jeg bestiller fra menuen ;)  

Lyder af at FKK ville tiltale dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 7 minutter siden:

Lyder af at FKK ville tiltale dig

Det er svært at narre sig selv til at det er flirt, når man har betalt entre og kvinderne er hel- eller halvnøgne med faste priskoncepter. Hvor er den usikkerhed, som @Sparkster nævner, i det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Liderlig-fyr skrev, 1 time siden:

Lyder af at FKK ville tiltale dig

Jeg takker for forslaget, men nej FKK ville ikke fungere for mig, er udfordret nok ved tanken om "klinik" ;) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Det er svært at narre sig selv til at det er flirt, når man har betalt entre og kvinderne er hel- eller halvnøgne med faste priskoncepter. Hvor er den usikkerhed, som @Sparkster nævner, i det?

Tja jeg ville have svært ved at narre mig til det er flirt så snart der er penge involveret.

Iøvrigt er Pigerne selvstændige på FKK så priserne hedder ab 50 euro.. altså du kender kun mindsteprisen. Pigen kan som udgangspunkt vælge de ekstratillæg hun har lyst til

På FKK kan man se hinanden an snakke med lidt forskellige piger for til sidst at finde hende man finder interessant. Noget anderledes en klinik.... og det står pigen frit for at ignorere dig eller fravælge dit selvskab ligesom på sugardating ( og pd/ klinik for den sags skyld)

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 2017-04-25 at 20:09:

Faktisk tror jeg, at flere har misforstået begrebet.

Da jeg virkede i Afrika, var SD et kendt fænomen i de højere kredse, og her bestod det i, at sukkerfar f.eks betalte en fattigere piges skolegang/uddannelse, daglige fornødenheder m.m. – og i det hele taget hjalp hende på vej i tilværelsen. Til gengæld fik sukkerfar så nogle kødelige fordele en gang imellem.

Det er altså ikke lige det, jeg forbinder med den danske udgave af SD. Hvor mange danske sukkerfædre påtager sig lige at betale for f.eks skolegangen?

Nej, det er, som tidligere anført, et smart engelsk ord for sex for penge. Altså ren prostitution.

 

aaisha skrev, den 2017-04-25 at 17:45:

er det ikke ret meget en købesexprisliste du har lavet? 

min SD betaler mig et fast beløb hver måned og så ses vi typisk to gange om ugen, nogen gange tre 

det kan være en date, eller madlavning, eller film og chokoladehygge, eller en tur i parken, eller sex 

hvad sex angår: nogle gange mødes vi til et hurtigt knald, andre gange kærestehygger vi under dynen i mange timer

det kommer helt an på lyst, muligheder den enkelte dag, og hans tid, hvad vi beslutter os for

ingen af os har lyst til et "ægte" kæresteforhold og de forpligtelser der følger med, men vi har alligevel begge lyst til en intim relation så dette virker perfekt for os

 

 

Jag har inte svarat, för jag förknippar begreppet sugarbaby med ung flicka (pige) som jag stöttar med ett fast belopp per månad och i gengäld har sex med när vi träffas. Precis som Borende X och Aaisha beskriver. Helt nyligen har jag haft en sjuksköterskestuderande som sugarbaby under några år, vilket gjort det möjligt för henne att ta examen utan studieskulder. 

Om jag skulle betala per gång så kan jag egentligen inte se att det i så fall är någon skillnad mellan en sugardate och att träffa en eskort. Det enda skulle vara att det är fråga om mer "hobby"-eskort, men en del som annonserar som sugarbabies är ju egentligen ganska fullfjädrade eskorter.

Sen är givetvis sugardating i min, Borende X:s och Aaishas tappning också prostitution - det vill säga sex som bygger på ersättning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Liderlig-fyr skrev, for 1 time siden:

Tja jeg ville have svært ved at narre mig til det er flirt så snart der er penge involveret.

Kan godt forstå det argument, man kunne hurtigt tænke at "jeg betaler mig til at hun smiler til mig", og jeg tror helt sikkert der er nogle piger derinde der kører 100% skuespil, nogle der kører 50/50, men nogle er bare dem selv. Så om man er i stand til (eller overhoved behøver) at narre sig selv, er virkeligt afhængigt af pigen (kvinden) man bruger sin tid sammen med :) her hjælper det at søge efter dem, der har en god velovervejet profil der fortæller at der er blevet tænkt over hvorfor de er derinde, og hvad de håber at få ud af det. 

Liderlig-fyr skrev, for 1 time siden:

På FKK kan man se hinanden an snakke med lidt forskellige piger for til sidst at finde hende man finder interessant.

Det kan slet ikke sammenlignes med min oplevelse af sugardating, det virker lidt som om det er den anden vej rundt. SB'erne ser dig an, snakker lidt med dig, og finder de dig interssant, så kan du få lov at invitere dem ud. Personligt søger jeg naturligtvis en "intim" relation, ellers ville det jo være en besøgsven jeg gik og brugte tid og penge på, og så gammel er jeg ikke endnu at det er nødvendigt. Gaven fra mig bliver ikke højere eller lavere alt efter hvor mange udløsninger jeg får igen, jeg ville heller ikke tage på date og forvente sex - hvis der ingen kemi er efter en eller flere dates, så rykker jeg høfligt videre uden sure miner, På den måde kommer jeg (mere eller mindre) uden om at pigen (kvinden) har sex med mig, fordi jeg har "betalt" hende for det. 

Generelt er der en god sjat kynisme hos mange mænd omkring sugardating - det er altså et mindre tal derinde der er kold hjertede "gold diggers". Du kan sagtens opnå en "ægte" god relationen med en sugarbabe, med massere af flirt, uvished og sommerfugle - jeg har en date i næste uge som gør mig helt rundtosset lige nu. Jeg vil så også mene at man kan opnå samme relation med en GP, det er nok nogle andre faktorer der vejer tungt der, men stadigt.

(Alt ovenstående, er gældende for de sugarbabes der IKKE svarer "2000 for en time" uden overhoved at have været forbi din profil, eller læst dit brev).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 6 timer siden:

Tja jeg ville have svært ved at narre mig til det er flirt så snart der er penge involveret.

Jo, men hvis du ikke har prøvet ... samværet kan have en helt anden karakter i sugar konceptet. Som nævnt fx en miniferie. Der kan man altså ikke spille skuespil 24/7.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Bebop skrev, for 11 timer siden:

Jo, men hvis du ikke har prøvet ... samværet kan have en helt anden karakter i sugar konceptet. Som nævnt fx en miniferie. Der kan man altså ikke spille skuespil 24/7.

Jeg har en pige som jeg besøger engang imellem hvor betalingen er blevet lidt symbolsk i forhold til hvad jeg får ( lang tid besøg) meget på hendes opfordring da hun nyder besøget... men da det stadig er bundet op på en betaling opfatter jeg det som prostitution trods jeg synes hun er mægtig sød. Det ville jeg også gøre med en elskerinde hvor forholdet er baseret på der også skal være gaver/ penge

jeg kan ikke give mig helt hen til det. Jeg har stadig opfattelsen af det er prostitution og samværet skyldes betaling. Det giver ikke en ægte flirt og intimitet for mig... 

Af samme årsag søger jeg ikke denne slags forhold. Har ikke lyst til at betale for selvskab. Prostitution er for mig sex og nøgne damer i 30-60 min og så lusker jeg ellers af igen :-) 

Jeg har ikke lyst til at investere mig selv i noget som kræver betaling... for jeg går all in i relationer om det er kæreste eller elskerinde kræver det at det udelukkende er baseret på man har lyst til hinanden

@sparkster også svar til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig-fyr skrev, for 16 minutter siden:

Jeg har ikke lyst til at investere mig selv i noget som kræver betaling... for jeg går all in i relationer om det er kæreste eller elskerinde kræver det at det udelukkende er baseret på man har lyst til hinanden

Det er da et synspunkt.

Jeg har det omvendt, må jeg tilstå. Jeg kunne ikke tænke mig at besøge en pige (mere end én gang) uden at opbygge en eller anden relation til hende. Derfor siger engangsbesøg (som f.eks den i en anden tråd nævnte Jessica) mig heller ikke rigtigt noget.

Det giver vel også sig selv, at man kun besøger en pige af udelukkende lyst, og er den der ikke, kommer man næppe igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Det er da et synspunkt.

Jeg har det omvendt, må jeg tilstå. Jeg kunne ikke tænke mig at besøge en pige (mere end én gang) uden at opbygge en eller anden relation til hende. Derfor siger engangsbesøg (som f.eks den i en anden tråd nævnte Jessica) mig heller ikke rigtigt noget.

Det giver vel også sig selv, at man kun besøger en pige af udelukkende lyst, og er den der ikke, kommer man næppe igen.

Købesex giver muligheden for at knalde mange forskellige slags piger når man lyster. De færreste Mænd kan opnå det uden en form for betaling

Men hvad er årsagen til at betale for selvskabet? Mange kvinder er ikke til hurtige engangsknald men de fleste/ alle kvinder har brug for intimitet i ny og næ og søger det gerne.... enten som kærester, GODE venner eller lejlighedsvis hyggestunder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Liderlig-fyr skrev, for 3 minutter siden:

Men hvad er årsagen til at betale for selvskabet?

Nu kan jeg ikke svarer for BX, men min glæde/årsag til at "betale" ligger flere steder.

1. Det er en god fornemmelse at gøre et andet menneske glad via de ressourcer man nu har. 

2. Det er med til at specificere den slags relation man nu har - det er hvad der er, og skal ikke være mere. "Reglerne" overholdes.

3. Jeg "tænder" på at vise gavmildhed/storsind i hvad der forhåbenligt bliver en god og intim relation.

Og en masse andre små og store grunde.

Min motivation er ikke at have sex med kvinder der er "uopnåelige" - noget bliver i min optik først uopnåeligt, når vi siger til os selv at det er det, en selvopfyldende profeti :) så det prøver jeg at undgå, og imellem to mennesker, ved man aldrig hvad der kan ske ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Sparkster skrev, for 2 minutter siden:

Nu kan jeg ikke svarer for BX, men min glæde/årsag til at "betale" ligger flere steder.

1. Det er en god fornemmelse at gøre et andet menneske glad via de ressourcer man nu har. 

2. Det er med til at specificere den slags relation man nu har - det er hvad der er, og skal ikke være mere. "Reglerne" overholdes.

3. Jeg "tænder" på at vise gavmildhed/storsind i hvad der forhåbenligt bliver en god og intim relation.

Og en masse andre små og store grunde.

Min motivation er ikke at have sex med kvinder der er "uopnåelige" - noget bliver i min optik først uopnåeligt, når vi siger til os selv at det er det, en selvopfyldende profeti :) så det prøver jeg at undgå, og imellem to mennesker, ved man aldrig hvad der kan ske ;) 

Og du har den tanke at selvom du betaler har du scoret hende?

Det er min hage... altså skal der falde en betaling er det det som styrer. For mig bliver det ikke reelt flirt eller at score da pengene ligesom har været en medvirkende ting til det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Liderlig-fyr skrev, for 53 minutter siden:

Og du har den tanke at selvom du betaler har du scoret hende?

Hmmm ja og nej :) ja fordi hendes "gave/sukker/whatever" ikke bliver påvirket af om jeg får hendes ankler om nakken senere, der er ingen bonus ordning ;) 

Nej fordi det i sidste ende er et noget for noget forhold, og er der ingen intimitet i syne efter x antal dates mister jeg interessen... Ligesom jeg ville med en jeg havde mødt via dating.dk.

Det er faktisk lidt et svært spørgsmål... Hvilket er med til at gøre det lidt fedt at sugardate :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 2 timer siden:

Nu kan jeg ikke svarer for BX, men min glæde/årsag til at "betale" ligger flere steder.

1. Det er en god fornemmelse at gøre et andet menneske glad via de ressourcer man nu har. 

2. Det er med til at specificere den slags relation man nu har - det er hvad der er, og skal ikke være mere. "Reglerne" overholdes.

3. Jeg "tænder" på at vise gavmildhed/storsind i hvad der forhåbenligt bliver en god og intim relation.

Og en masse andre små og store grunde.

Min motivation er ikke at have sex med kvinder der er "uopnåelige" - noget bliver i min optik først uopnåeligt, når vi siger til os selv at det er det, en selvopfyldende profeti :) så det prøver jeg at undgå, og imellem to mennesker, ved man aldrig hvad der kan ske ;) 

Jeg er enig langt hen ad vejen.

Til pkt. 2 vil jeg dog tilføje, at jeg ikke har noget imod, at der "skal være mere". Mødes mennesker, og der viser sig at være god kemi, kan jeg ikke se, at man skal "undertrykke" tingene. Når det så er sagt, har jeg aldrig – selvom visse lavpandede individer i årenes løb hårdnakket har påstået det – fået så meget som en krone i rabat nogetsteds.

Men det har jeg nu heller ikke været interesseret i, selvom jeg har kendt pigen relativt godt.

For det første adskiller ret betaling det forretningsmæssige fra dét rent venskabelige, der kan opstå i en sådan relation, og for det andet ville jeg personligt føle, at jeg tog noget fra pigen, hvis hun ville give rabat grundet andre forhold, da det jo er hendes levevej/indtægtskilde.

Til pkt. 3 har jeg en lidt anden tilgang, idet min tanke bag en gave (selv uden større værdi) er at vise en simpel opmærksomhed. Vise, at jeg har tænkt over og forberedt besøget samt påskønner det.

Edit: Jeg skal måske lige for god ordens skyld påpege, at det ikke er et sukkerforhold, jeg skriver om, men en glædespigerelation.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Pkt 3 kunne jeg godt have formuleret mere elegant :) vil mene at jeg ser det meget på samme måde, jvf Pkt 1 

Jeg vil helt bestemt heller ikke mene at noget positivt skal undertrykkes - jeg vil bare helst ikke derud hvor jeg skal tage valget, der hjælper pkt 2 mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst hertil. Mine erfaringer har været ren prostitution hvor pigen beder om sukker for besøget, som ender med sex. 

Den lille forsker er mere tid til snak og hygge, men også noget foretningsmæsigt fra pigens side.  

Jeg har ikke haft held til til møder helt unge piger, men har også nok mere lyst til dem fra midt i tyverne og lidt frem, hvilket også er dem jeg mest har skrivet til. 

Jeg har forsøgt med at få lidt faste forhold, men det er ikke lykkedes, nok mest fordi pigernes interesser mere er penge en noget andet. 

Jeg har også fornemmelsem at man kan skrive til mange uden at få svar. 

Derfor er sugardating for mig prostitution, og en lidt mere diskret måde at annoncere på for pigerne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
migmanden skrev, for 1 time siden:

Jeg har også fornemmelsem at man kan skrive til mange uden at få svar. 

Helt sikkert, den tror jeg du deler med alle herinde der er på sugardaters (men enkelte undtagelser... udelukkende baseret på deres egne udsagn ;) ) - jeg tror der er en god sjat der bare er derinde, fordi nu har ekstra bladet skrevet så meget om det, så nysgerrigheden vinder og så er der dem hvor man bare ikke er noget for dem.

migmanden skrev, for 1 time siden:

Derfor er sugardating for mig prostitution, og en lidt mere diskret måde at annoncere på for pigerne.

Det tror jeg det er for alle, men for mig på en helt anden måde end den jeg har oplevet når jeg har været på GP besøg, om det er bedre kommer helt an på hvad man søger og vil have ud af den kontakt der nu skabes.

migmanden skrev, for 1 time siden:

Mine erfaringer har været ren prostitution hvor pigen beder om sukker for besøget, som ender med sex. 

Ligger den første, anden eller tredje henvendelse fra dig op til sex for penge, for så er det formentligt derfor det er den slags oplevelser du har fået (hvilket er fint hvis det er det du søger).  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den ‎25‎-‎04‎-‎2017 at 21:31:

Og det bliver måske værdsat mere. Jeg fik sendt en fin buket til min farvorit på Valintines Day.  Budbringeren har nok tænk sit da han ankom til klinikken. Hun blev glad på den gode måde. 

Hun blev vel glad :) og han fik sig en oplevelse, hvis det var hende selv eller en anden pige som åbnede, kun iført lingerie :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 1 time siden:

Hun blev vel glad :) og han fik sig en oplevelse, hvis det var hende selv eller en anden pige som åbnede, kun iført lingerie :D 

Du må man da håbe - en Win/win for alle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 18 minutter siden:

Du må man da håbe - en Win/win for alle :)

Jeg har faktisk ofte selv tænkt på en buket blomster til pigen, jeg besøger. Gammel visdom siger jo, at piger elsker blomster.

Selv har jeg dog aldrig haft blomster med til et pigebesøg.

Ikke fordi jeg ikke under hende blomster, men mere fordi jeg er kommet til at tænke på, at de jo skulle holde resten af dagen på bordellet/pd, og når arbejdsdagen var slut, ville de måske ikke være helt så friske igen.

Derfor har en blomstergave i min optik altid været mere til besvær end til glæde – og det er jo ikke ligefrem meningen. Så derfor har jeg altid til liden erstatning medbragt lidt chokolade eller en flaske vin.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 timer siden:

Jeg har faktisk ofte selv tænkt på en buket blomster til pigen, jeg besøger. Gammel visdom siger jo, at piger elsker blomster.

Selv har jeg dog aldrig haft blomster med til et pigebesøg.

Ikke fordi jeg ikke under hende blomster, men mere fordi jeg er kommet til at tænke på, at de jo skulle holde resten af dagen på bordellet/pd, og når arbejdsdagen var slut, ville de måske ikke være helt så friske igen.

Derfor har en blomstergave i min optik altid været mere til besvær end til glæde – og det er jo ikke ligefrem meningen. Så derfor har jeg altid til liden erstatning medbragt lidt chokolade eller en flaske vin.

Jeg selv giver de gaver som falder mig ind. Gaverne gives / gælder i det tidsrum som besøget varer. Hvad de gør med gaven bagefter tænker jeg ikke over.

Hvis alle romantikerne (inklusiv jeg selv) kom med chokolade, hvordan holder pigerne sig så slanke Hr. X?! :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, men i forlængelse af @Borende X og @holsterbronx fornuftige indlæg, vil jeg frem over bare give lidt forskellige smykker i guld, så bliver pigerne ikke fede, og det er også lettere at slæbe med hjem fra arbejde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anne-Birgitte

Jøsses… jeg er ærgerlig over at denne tråd er forbigået min opmærksomhed. For her har jeg da VIRKELIG noget at sige, mand!

Jeg beklager igen-igen-igen mit manglende talent for at fatte mig i korthed. Jeg har både korrekturlæser, oversætter og editor mellem kladde og færdigt resultat når jeg skriver normalt.
Det er så ikke liiiige nogen jeg har lyst til at blande ind i at jeg er frækkest når jeg føler mig forkælet og begæret...Så lev med det eller spring mig helt over. Jeg slår nok ikke igennem hos de fleste alligevel :D

Hvad der er mest interessant i denne tråd er debatten om HVAD der betales og ikke betales for, efter min mening… det vender jeg tilbage til.

Prisen
Det med hvad det koster at sugardate er jeg kke i stand til at svare på fordi det ikke er defineret tydeligt nok, muligvis fordi jeg sugardater i mere "klassisk" forstand i  hvert fald hvad kemi-dates og førstegangs-intimitet angår. 
I min "butik" (for nu at provokere lidt) er det sådan at en kemi-date vil jeg IKKE have betaling for. Aldrig. Never ever… medmindre jeg skal transportere mig mere end 50km væk fra matriklen, og det har indtil videre kun været interessant nok to gange.
Så vidt jeg har forstået det, er det vel også de færreste klinik-piger der tager entré eller penge for at få lov til at hilse på hende? Man kan vel få lov at gå igen hvis man ikke synes kemien er til stede?
For klinik-pigerne tager det måske et split-sekund at afgøre om kemien er der eller ej. For mig tager det en hel frokost eller middag… og nej… det er IKKE kun fordi jeg snakker ad H til, men også fordi jeg er en lille smule fatsvag mht. mænds intentioner når de synes jeg er dejlig. Jeg bliver nødt til at få afdækket om der er potentiale til en mere eller mindre fast relation eller ej, og det tager altså bare tid.

Ud og ind og balance i regnskabet
For den håbefulde bejler jeg vælger at "investere" min tid i at mødes med over en frokost eller en middag, er der jo en udgift for ham til hvad vi nu indtager på caféen eller restauranten eller hvordan vi nu vælger at kemi-date.
Han (og hans dulle-konto) bestemmer hvor vi skal mødes og dermed også hvor mange penge han synes det er værd at spendere på at der måske ikke er gevinst i sidste ende. Sommetider er det noget fancy gourmet-gøgl til overpris, og andre gange er det Jensens Bøfhus… Jeg går efter mennesket og ikke efter tegnedrengen. Tro det eller ej.
Jeg har sågar for ganske nyligt været på proletar-date hvor der var løfte om både grønlænderbajer og et klap i røven… det endte med en Tuborg Classic og en cola zero og vi lagde ud med et kys for ligesom at få det overstået.
Der går (for mig) ikke manuskript i den. Vi aftaler at mødes og se om der er kemi til mere. 
Jeg har halvnøgen-puttet med en ualmindeligt spændende og lun kontanthjælpsmodtager der virkelig havde brug for det for et løfte om nye sko til den første. Jeg lavede ovenikøbet min "go-to" spaghetti med bacon og tomatflødesovs til os først. JEG betalte for råvarerne da vores tredje date startede i netto.
Jeg synes ikke engang han skylder noget. Det gør han dog selv kan jeg mærke på de efterhånden sjældnere og sjældnere sms'er. Han venter tydeligvis på at hans dulle-konto bliver fyldt op igen på magisk vis til den første.
Jeg er også blevet hentet i limo og kørt til Hilton i lufthavnen fordi manden ikke kunne nå at møde mig på aftalte Michelin-stjernede restaurant. Det endte med en helikoptertur henover København imens han færdiggjorde sit møde. Der gik lidt for meget jordbær og champagne i den (for os begge), så vi røg på Rio Bravo og fik gryde klokken lort om natten.
Ingen af de to ovennævnte bejlere har jeg på nogen måde tjent penge på. Ej heller har jeg (endnu) haft sex med nogen af dem.
Hvad jeg prøver at sige er at kemi-møde er en investering for begge parter. 

Kvantitet og kvalitet
For mit vedkommende er det måske en tredjedel der ligesom kvalificerer sig til hvad jeg kalder "testknaldet" eller 2. heat.
Af dem er der måske også een ud af 3 fra andet heat der bliver halv- eller hel-faste relationer. Hvor mange der skal til for at JEG er glad og tilfreds handler om hvor ofte hhv. førstevælger-yndlings-daddy (og eventuelle konkurrenter der har sikret sig plads på mit balkort) har tid. Det handler ikke en skid om hvad de har råd til.
Og VUPTI - pludselig står der 3 glade mand på podiet og viser pokalen stolt frem… Jeg er glad glad glad for at ræset er overstået for denne sæson, og håber det varer længe før jeg igen skal starte forfra. Så jeg sætter min profil på stand-by fordi jeg er tilfreds og glemmer at gå ind og checke indbakken på SD eller herinde. Efter noget tid - det varierer hvor længe - så vender jeg tilbage fordi en eller flere af dem på podiet af forskellige årsager ikke er der længere. 
Hvis der ikke var gråzone-sugarbabes til at underholde drengene imens jeg kysser på de få vindere ude i kulissen, så er jeg sikker på at sugardaters.dk ikke var i stand til at fungere. Jeg synes de skal være der. Ingen tvivl om det. Så kan de øve sig med de andre indtil de tror på en plads på podiet hos mig og jeg er tilbage. Det samme gælder for GPer generelt.
Det pis med "livsløgnen" kan I godt pakke sammen. Jeg ved godt hvor grænsen for prostitution går. I hvert fald for MIG og for drengene på podiet. Alt andet har blot underholdningsværdi og vedkommer mig ikke.

Ligheder og forskelle
Hvis jeg skal invitere en mand hjem til mig selv så skal det dælen-dulleme være en jeg har lyst til at ses med temmelig fast, og hvor der er gensidig interesse i at der bliver banko på HELE pladen og ikke bare en række eller en sidegevinst. Ellers kunne jeg lige så godt bare sætte en rød lampe i vinduet og et hjerte ved min ringeklokke. Sådan har JEG det nu en gang. Jeg skal bo i mit hjem hele dagen hele ugen så dem der bliver lukket helt derind, skal matche mig på rigtigt mange måder. Det sidste sådan en relation handler om er da penge. Det må være til at forstå for enhver der har en lille smule fornemmelse for privatsfære at forstå hvorfor jeg har det sådan.
I den forbindelse tror jeg OGSÅ at de hhv. dygtigste eller mest arbejdsglade klinik-baserede glædespiger og jeg har en del til fælles. Vi leverer en luksus til dem der trænger fordi VI KA LI DET SÅDAN! Prisen er sikkert ikke særligt forskellig i gennemsnit. Hvor meget der ender i mine lommer og i en GPs lommer er nok RET forskelligt. Jeg skal ikke betale husleje af det eventuelle overskud jeg har som SB. Det skal en GP ofte… derfor skal der lidt flere luksus-leverancer over disken for at få dagligdagen til at hænge sammen.
Der er ikke ret mange andre end Limo-Heli-Hilton-Daddy der vil have råd til hvad jeg koster i timen i mit almindelige arbejde alligevel. Så sugardelen handler om bekræftelse bekræftelse og atter bekræftelse. JEG er prostitueret i mit ikke-sugar-arbejde fordi jeg KUN gør det for pengenes skyld (efterhånden). Jeg håber at det at sugardate kan komme til at betyde at jeg kan holde HELT op med at prostituere mig selv og få et par arbejdsdage mindre om ugen.
Netop dét tror jeg for flere sugarbabes end man tror er motivationen. Vi vil gerne kunne holde lidt mere fri, købe nogle dyrere sko og have det frækt, sjovt og hyggeligt imens vi "skaffer kroner, gavekort og udstyr" til der er plus på vores dulle-konto.
Igen… ingen større forskel på en SB og en GP der har talent og arbejdsglæde, heller på dét punkt.
 

@Rejsenetvaerk
INGEN piger går på date uden at have udgifter.
Hvad det koster at dulle sig op til at ligne sine billeder er ikke småpenge. I hvert fald ikke hvis man prøver at undgå "det afdankede havneluder-look". Og selv dét koster ikke gratis.
Jeg er meget meget meget lidt forfængelig. Mit selvværd er som jeg ofte siger det grænsende til storhedsvanvid. Alligevel er jeg iklædt tøj og make-up for et sted mellem 3000 og 10.000 kr. alt afhængigt af hvor dyre sko og strømper jeg har på. Skoene bliver hurtigt slidt op og strømperne holder sjældent mere end een gang uden at løbe, og koster snildt 2-300 kr.
Vi bruger et sted mellem en halv og halvanden times tid på at komme til at ligne vores profilbilleder. 
Alt i alt vil et kvalificeret gæt være (for mit vedkommende) at det måske koster mig 2-300 kr. bare at dukke op hvis man regner ud hvad jeg sparer ved at blive hjemme og se Netflix med en leverpostejsmad i stedet.

Hvad betaler man for?
Som eksempel på hvad man for mig - ideelt set - betaler for - er bekræftelse og mangel på samme. Forklaring følger for dem der stadig er med.
Min nu EKS-yndlings-førstevælger-daddy har et arbejde hvor han har været nødt til at aflyse måske 2 ud af 3 gange i snit. Vi sås ret fast og han ønskede tilnærmelsesvis eneret til mit understel, så at sige. Det fik han til sidst - efter længere tids forhandling og eksperimenteren med forskellige løsninger - kun lov til fordi vi lavede en aftale om at han betalte hver eneste gang han aflyste. Det var optimalt for OS. Så kunne jeg gå i IKEA med en veninde eller ud at købe nye sko og ikke føle mig nedprioriteret og frustreret som nummer chok på hans 2-do-liste. Han slappede også bedre af. 
Når han ikke aflyste blæste vi  hjernen ud på  hinanden når vi havde lyst og tid til det begge to, og pga. de mange aflysninger var det nærmest "genforenings-sex" hver gang, selvom det kunne være flere gange om ugen. Sommetider var vi også ude at spise og på weekend og andet kærestelignende pjank ;)
Han har betalt min nye seng og mine garderobeskabe og en ordentlig røvfuld gavekort til Wolford og Magasin. Og så det løse når han havde lyst eller jeg lagde hovedet på skrå og missede med øjnene… det gjorde jeg nu ikke ofte
Når jeg har sex med en mand der har været mere eller mindre dybt i lommerne - efter kemi-date/s og hele møllen - så ved jeg at han har særligt udvalgt MIG og jeg ikke bare var den der havde tid eller sagde ja. Ingen mand går i lommerne pga. en kvinde hvor han egentlig hellere ville ha' knaldet kusinen eller veninden eller datteren eller eller eller. Når vi er sammen så er det MIG der er den mest interessante kvinde i universet, både fordi det er mig der er til stede og fordi ellers havde han plukket en anden ned fra hylden, når nu han er villig til at bruge penge på det.
DET er for mig hvad sugar-delen er et symbol på. Og så er det jo fløjtende ligegyldigt hvor store spender-bukserne har været. Det afspejler både hvor mange penge han har råd til at overføre fra sin dulle-konto til min dulle-konto, hvor meget han synes er rimeligt og hvor glad han er for mit selskab. Det  har ikke en hujende fis at gøre med hvor længe vi er om at knalde eller i hvor mange stillinger der er tale om. En klassisk sugarbabe leverer lige nøjagtigt så meget service og sex som hun har lyst til. Ikke mere og ikke mindre.
Guld eller gaver eller betalt regning på kemi-daten skal hun ha. Sex er ingen garanti. Dem der ikke er til dét de kan lige så godt gå til en prof eller semi-prof pige som jeg ser det. Der er da trods alt en lille smule garanti for at du får "a bang for your buck" i en vis kvalitet.
En "klassisk" sugarbabe får IKKE penge for sex. En "klassisk" sugardaddy betaler ikke for sex.
FAT DET NU! :D
Den gråzone af konceptet som det @Rejsenetvaerk med denne udmærkede tråd forsøger at få oplyst prisen på er efter min mening - som andre også nævner så fint - blot hvad man idag kan finde på sugardaters.dk af kørvel i kategorien "hobby-luder" som man kaldte det i gamle dage. Aldersforskel eller ej. Kondom ved samleje eller ej. Tidsbegrænsning eller ej. osv osv. Forskellige mennesker bruger stedet forskelligt som jeg (og flere af skribenterne i denne tråd) også tidligere har omtalt i "Find Holger"-tråden og "Rigtige Sugarbabes"-tråden.


Når jeg kemi-dater en kandidat til at forsøde mit sexliv og sørge for plus eller balance på min dulle-konto, så er og kan der ganske enkelt ikke være tale om at man betaler X antal kroner for Y antal minutter eller Z type ydelse. Sådan virker hverken min knold eller min frække ende - desværre - ikke. Det ville da være SÅ meget nemmere at sørge for at være liderlig hver tirsdag mellem kl. 10 og kl. 16 i et bolleri med diskret beliggenhed og gode parkeringsmuligheder. Jeg er svært misundelig på @Trinetease og de andre proffe piger som kan levere varen og få tilfredsstillet deres behov for hhv. god sex, glæden ved at tilfredsstille mænd og overskud på dullekontoen på den måde. Sådan spiller mit klaver bare ikke, og der er ikke noget at gøre ved det end at finde en anden melodi. 
Den melodi er for MIG at sugardate. Jeg ville ønske jeg havde kendt til måder at gøre det på allerede dengang jeg var ung og sprød. Så havde jeg ikke  behøvet at prostituere mig som smart-i-en-fart businesswoman i de sidste 15-20 år på mit alm. arbejde i en vis grad i hvert fald.
 

Jeg er gået hen og blevet glad for at bruge stedet her. Tak for jer!

Pustekys :wub: til få udvalgte og go' sommer til resten.
Kh." AB"


PS:
Endnu en gang ser jeg mig nødsaget til at nævne at jeg ikke er her for at promovere mig selv. Der er rigeligt pres på indbakken hist og pist, og jeg kan desværre ikke "aftage" ret mange liderbasser ad gangen, fordi mit klaver spiller for langsomt.
Tænk evt. "ej hun er da også bare en narrefisse med nylon-stænger" og fortsæt dagen som planlagt, så slipper vi begge for yderligere ærgrelse, og det er vel også en slags succes?

Redigeret af Anne-Birgitte

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Anne-Birgitte 

Tak for et interessant indlæg omkring dit koncept. Det er let at forstå dit koncept, som på mange måder er tillokkende. Og, ja det er bestemt et rimelig stor målgruppe til dette koncept. 

I dit korte og præcise indlæg, synes jeg også du fint redegør for nogle rimelige generelle forskelle på branchens koncepter. Du nævner så nogle ting, som man kunne få indtryk af kun skulle gælde for SD, hvis jeg da ellers har forstået det korrekt. Jeg er så ikke enig i at nedenstående passager er betinget af et koncept, men derimod betinget af parterne som menneske.

Citat

Når vi er sammen så er det MIG der er den mest interessante kvinde i universet, både fordi det er mig der er til stede og fordi ellers havde han plukket en anden ned fra hylden, når nu han er villig til at bruge penge på det

.Nogen har det således og andre ikke, og selvom man har det således kan man sagtens benytte sig af et traditionelt klinik-koncept, privat/diskret eller escort.
 

Citat

 

Det ville da være SÅ meget nemmere at sørge for at være liderlig hver tirsdag mellem kl. 10 og kl. 16 i et bolleri med diskret beliggenhed og gode parkeringsmuligheder. Jeg er svært misundelig på @Trinetease og de andre proffe piger som kan levere varen og få tilfredsstillet deres behov for hhv. god sex, glæden ved at tilfredsstille mænd og overskud på dullekontoen på den måde. Sådan spiller mit klaver bare ikke, og der er ikke noget at gøre ved det end at finde en anden melodi. 
Den melodi er for MIG at sugardate


 

Det klinger godt, men reelt er det vel næppe det store problem, da lyst i de fleste tilfælde kan skabes rimeligt spontant, og ellers kan de fleste godt selv finde ud af at bygge sig op til hvad der skal ske.  Dertil kommer jo, at uagtet koncept er man jo nødt til at planlægge aftaler. Så kunne man jo sige "Jamen jeg tager kun imod når jeg er liderlig, og det ved jeg først på dagen". Det holder nok ikke, hvis man samtidigt går efter få udvalgte. De udvalgte kan næppe respondere med så kort varsel. Og... hvis sidste nævnte skulle være tilfældet skal man som man fejlagtigt ikke bilde sig ind, at når man møder en SD, så er hun "naturligt" mere "liderlig" og servicemindet end en GP 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anne-Birgitte

@TheVoice

Du har ret… det fremgår ikke at hvad jeg mente med det første du kommenterer fra mit indlæg; Jeg mente det mere som sammenligning med at date f.eks. via dating.dk, scor.dk, badoo og tinder og hvad de ellers hedder de steder som folk bruger nutildags.
Jeg er fuldstændigt enig i at klinik- og escortpiger er lige så særligt udvalgte som jeg og andre sugarbabes er. Men når man sådan dater på almindelig vis for at finde en kæreste, en bolleven, en elsker eller en engangsoplevelse, sker det selvfølgelig af og til at man dater mænd der blot er fremmødt fordi de måske fejlagtigt tænkte at her var størst chance for succes med at finde nogen at tømme sig i og hvor interessen måske ikke altid er specielt personlig eller udvalgt. 
Det undgår man RET nemt ved at sørge for at manden på forhånd er klar over at det kommer til at koste mere end en fransk hotdog fra tanken og en  Harboe cola der alligevel lå i handskerummet.
Mine single veninder fortæller om den ene røvsyge date efter den anden hvor det er som om manden ikke er til stede. Det har jeg ikke oplevet en eneste gang når jeg har været på kemi-date via sugardaters.dk eller herinde.  Jeg er overbevist om at det ikke har noget med mig at gøre men med konstellationen.
SÅ fantastisk er jeg altså heller ikke at det kan være fordi det bare er mig der bare er skidego' til det med mænd ;) 


Til det andet du skriver er jeg også enig. Det de piger der arbejder på klinik kan er jo netop det jeg ikke rigtigt er i stand til. Igen desværre. Jeg tror heller ikke at sugarbabes er mere naturligt liderlige. Tværtom... jeg tror en GP der er glad for sit arbejde har meget kort fra tanke til tænding. Og hvad villighed til at servicere angår, så tror jeg tværtom at sugarbabes er dårligere til det end GPer generelt. Men jeg ved det jo ikke... det er trods alt begrænset hvad jeg har af erfaring med at score kvinder på hvilken som helst måde i virkeligheden. Jeg kan egentlig kun belyse hvordan jeg selv har det og hvordan de GPer jeg har mødt på mit foretrukne timehotel har givet udtryk for. Mit billede af det er jo relativt snæversynet. Det er jo bl.a. derfor vi debatterer tingene, er det ikke? I et forsøg på at dele og bytte vores relativt snævre vinkler så vi får et bedre helhedsbillede... eller har jeg misfattet hvorfor vi er her? I hvert fald os der vover pelsen og skriver. Dem der bare læser er jo med på en kigger uden at bytte med noget :ph34r:

Kh. AB

Redigeret af Anne-Birgitte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...