Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg efterlyste for noget tid siden lækre, danske piger og der kom mange gode bud.

Laura/Sexyclub var der flest hit på, og man skal rigtignok være ude i god tid. Det er endnu ikke lykkedes mig at få en aftale i stand.

Flere andre forslag har bare ikke lige passet ind i en stram! kalender.

Efter lidt søgen hist og pist landende jeg i Ringstedgade i sidste uge, hos Naya fra Cassiopeiastars.

En time med fuld skrald - hold nu kæft hun er fræk.

Kan ikke helt lure om jeg har rusket hende før, men hun minder mig om et rigtigt godt knald for et par år siden.

Fint værelse med spejl i loftet, pænt frækt at ligge på ryggen og få et dybt, vådt blæs og nyde synet af Nayas røv i spejlene i loftet og på væggen.

Brysterne har fået en hjælpende hånd, men de er ikke mindre krammelystne af den grund. Lidt følsomme brystvorter, som jeg ellers nyder at klemme grundigt.

Naya nyder både en fast hånd og en blid tunge - alt i alt en rigtig god oplevelse der tåler gentagelse.

Vel afvasket og retur på gaden med et smil på læben og en herlig duft i næsen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rutinerede Laura, som begynder at komme op i årene, har selvfølgelig skabt sig et navn i branchen, men syntes også Emma og hvis det skal være store bryster Estelle er værd at nævne. Skal det være ungdommlig teen-sex, så sutter Sara den også op fra slap..

Den er bare ikke slap når man ser hende første gang..Det er den efter 1. skud..

http://www.cassiopeiastars.dk/piger.asp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sara & Estelle ser meget fine ud, deres vagter har bare ikke lige passet i min kalender.

Sif som er anmeldt for nylig ser også rar ud ;-)

Jeg må gøre indhug i børneopsparingen og finde tid til lidt mere spas...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Naya er nok omkring 30. Hun er stadig tændt og kan kneppe hjernen ud på en voksen mand. Hun kom tilbage for nogle måneder siden efter en lang "orlov". Imidlertid synes jeg ikke, at hun er tilbage på hendes gamle niveau. Men hendes niveau er nu stadig tårnhøjt, i hvert fald så højt, at jeg måtte bede hende tage den lidt med ro ved sidste besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Naya kan knalde så hatten passer.

Hun er sgu nok omkring de 30, det er vist ikke helt forkert. Men stadig sprød og legesyg, det er vigtigt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...