Hop til indhold
Guest Fræk Gentleman

Nougat, Sugarbabe 18 år Køge

Recommended Posts

Guest TboneDK

Hmmm det er jo bare at prøve at lave en aftale og så se hvad hun "kan";)

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 31 minutter siden:

hm 170 og 90 kg , det er så ca 30 for meget , springer over tror jeg

Kan du ikke bare springe over at skrive et indlæg fremover, så vi slipper for den slags støj? Dine personlige præferencer er jo ret ligegyldige for samtlige andre brugere af dette forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
TboneDK skrev, for 43 minutter siden:

Hmmm det er jo bare at prøve at lave en aftale og så se hvad hun "kan";)

Eller spare tid og kræfter (og penge) og gå til en prof hvis man bare ønsker sex... to each, his own :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 21 minutter siden:

Kan du ikke bare springe over at skrive et indlæg fremover, så vi slipper for den slags støj? Dine personlige præferencer er jo ret ligegyldige for samtlige andre brugere af dette forum.

kan du ikke bare springe over at skrive et indlæg fremover, så vi slipper for den slags støj, dine personlige meninger om hvad andre vil med andre er fuldstændigt ligegyldige for andre, og du har ingen ide om hvad samtlige brugere mener , så ...  ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
trold2 skrev, for 3 minutter siden:

du har ingen ide om hvad samtlige brugere mener , så ...  ... 

Joda. Det er er ren logik. Dit indlæg tjener kun til fatshaming, dvs du nedgør både pigen og de mænd der tænder på hende og de personer af alle køn med tilsvarende BMI. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Er jeg den eneste herinde uden en profil på sugardaters? Jeg kan ikke se fotos på siden uden en profil :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræk Gentleman

Syndes de unge piger/kvinder virker meget som kold Business ikke så meget følse... når man skriver med dem.. (er måske lidt naiv)

Og nu kommer der nok en nedladeene kommentar...   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræk Gentleman skrev, Lige nu:

Syndes de unge piger/kvinder virker meget som kold Business ikke så meget følse... når man skriver med dem.. (er måske lidt naiv

Det er måske lidt uden for denne tråds emne? Men jeg tror man skal tænke på, at mange af dem får så mange henvendelser, at de - især i starten - er lidt kort for hovedet i deres korrespondance.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 32 minutter siden:

Joda. Det er er ren logik. Dit indlæg tjener kun til fatshaming, dvs du nedgør både pigen og de mænd der tænder på hende og de personer af alle køn med tilsvarende BMI. 

Det har du muligvis ret i

Men så har du lige udpeget alle brugere herinde som fede !!

Jeg kom med en faktuel oplysning som nogle måske havde overset

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...