Hop til indhold
Guest Sydvester

Katalina med flere

Recommended Posts

Guest tzatiki

Du må lige tage en for holdet...

Synes også at hun ser tiltalende ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej brødre

jeg har besøgt hende to gangen indenfor den sidste måned første gang på ørbækvej og anden gang på Nyborgvej 

det er hende på billederne hun kommer fra Spanien og taler fornuftigt engelsk hendes krop er super lækker flotte naturlige bryster og lækker bagdel men hendes præsterend er ok men heller ikke mere fornuftige priser men mig bekendt ingen fransk uden og heller ikke cim.

stedet på Nyborgvej er helt nyt og rent og pænt hun har god hygiejne og man for hvad man betaler for men en middel vare og ikke mere så det skal være kroppen og oplevelsen til de lidt billigere penge der skal trække

 

god jagt derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massens skrev, den 25/4/2017 at 22:50:

Hej brødre

jeg har besøgt hende to gangen indenfor den sidste måned første gang på ørbækvej og anden gang på Nyborgvej 

det er hende på billederne hun kommer fra Spanien og taler fornuftigt engelsk hendes krop er super lækker flotte naturlige bryster og lækker bagdel men hendes præsterend er ok men heller ikke mere fornuftige priser men mig bekendt ingen fransk uden og heller ikke cim.

stedet på Nyborgvej er helt nyt og rent og pænt hun har god hygiejne og man for hvad man betaler for men en middel vare og ikke mere så det skal være kroppen og oplevelsen til de lidt billigere penge der skal trække

 

god jagt derude 

Tak for en fin beskrivelse af hende. Hvad måtte du give for oplevelsen? Hun er VIRKELIG bare en kvinder hvis udseende falder i min smag. Så får jeg tid til en tur til Fyns hovedstad må jeg absolut ind og "kigge" lidt på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken

Hej,

Er der nogen af jer som ved om Catalinna stadig er at træffe i Odense ? Jeg har forsøgt med sms og beskeder på telefonsvare, men der kommer ingen feedback.

Tak for jeres tilbagemeldinger og rigtig god dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...