Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Jessy :-)  :-)  :-) 

Skrev en besked da jeg var uden for adressen og 10 sekunder senere åbnede hun døren - Wow hun er en flot pige, og det var med tøj på - var slet ikke i tvivl on hvor flot hun måtte være uden tøj (der ventede mig en overraskelse) - blev guides ned på værelset - valgte 1 time med kys og superfransk og smukke Jessy gik et øjeblik og kom tilbage, gled ud af tøjet og sikke et syn for guderne, hun er så smuk at det nærmest er umuligt at ikke bare spise hende (gjorde jeg vist også med øjnene :-):-) )

efter lidt kysseri, gled hun ned mellem mine ben og gav mig det dejligste lækre blowjob, og det var fanme svært at lade være med at komme, efter et par minutter blev det til en 69er og det var en fornøjelse at slikke hendes fine lille lækre mis :-)

Efter 5-6 minutter måtte jeg simpelthen mærke om hendes fisse var lige så dejlig som resten af hende og jeg spurgte om hun ikke ville sætte sig oven på mig (tanken pm at se hendes smukke ansigte og dejlige krop, mens min pik var oppe i hende var simpelthen for fristende, og enhver fantasi blev opfyldt da hun med lidt besvær gled ned over min pik, varm lækker og dejlig snæver, hun bevægede sig hurtigt op og ned i små ryk, mens hun gled længere og længere ned over min pik, og efter 2 minutter (suk) kunne jeg ikke holde til mere, og måtte simpelthen komme oppe i hende (med kondom) - plejer aldrig at komme så hurtigt, hvilket jo også var grunden til at jeg valgte 1 time - men at kikke på så smuk en pige, med sådan en fantastisk krop, samtidig med at hun rider min pik, tjaaa det var åbenbart for meget for "lillemanden". Vi lå og snakkede lidt, Jessy tilbød massage, hvilket var dejligt og efter 5-6 mikutter spurgte jeg om hun selv ville have lidt massage (så kunne jeg jo samtidig nyde synet af hendes fantastiske krop) - det ville hun meget gerne, så jeg brugt de næste 20 mikutter på at massere hende, hvilket hun vist nød næsten lige så meget som jeg nød at massere/kikke på hende :-)

Karakter ?

Jessy som person 10/10

Venlighed 10/10

Krop 10/10 (den flotteste krop jeg har set til dato)

Ansigt 10/10 (hun er gude smuk)

stedet 9/10 (lidt kedeligt, men rent og lækkert)

 

kommer jeg igen? 100% sikkert, Jessy er noget af det lækreste og sødeste jeg har mødt i lang tid, og selv om hendes engelske ikke er særligt godt, så er man slet ikke i tvivl om at hun virklig gør hvad hin kan for at give en fantastisk oplevelse)

pas på hende, hun fortjener at blive behandlet som en prinsesse <3

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Massage-testeren skrev, for 14 minutter siden:

Ville måske være smart med et Link ?

A ) Første besked i tråden.

B ) Anden linje, hendes navn.

C ) Klik på det.

Voila...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i torsdags og har ikke helt samme positiv oplevelse. Efter lidt SMS lykkedes at få hende til at forstå jeg ville have en tid hvis hun var ledig og da jeg så ankom tog hun ikke mobilen og fattede ikke jeg stod uden for døren som aftalt. Når blev lukket ind og aftale 30 min samt penge og fik så besked om at tage tøjet af så ville hun komme tilbage det gjorde hun så efter 5 min. Tog tøjet at og en fin lille pige, troede hun var større efter billederne men klager ikke. Hun gik i gang med at sutten trolden med gummi på og kom så mens hun guffe når okay der jo 2 gang. Spurgte som hun skulle sutten ingen eller massage så valgte massage men ikke noget med kæle for hende når okay 5 min masse vil hun sutten ikke.. okay så hurtigt kan jeg ikke få den stiv igen men op til hende så hun sutte løs og brok over den blev stiv... og lige pludselig sagde hun jeg var kommet, jeg kunne nu ikke se eller mærke jeg var.. fik så 5 min masse igen og ud af døren 20 min efter. Hun var sød med kemi mellem os var der ikke. Men fandt ud af hun kommer tilbage om 2 uger for ae tjene penge som hun sagde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TheBiscuit skrev, for 44 minutter siden:

Jeg besøgte hende i torsdags og har ikke helt samme positiv oplevelse. Efter lidt SMS lykkedes at få hende til at forstå jeg ville have en tid hvis hun var ledig og da jeg så ankom tog hun ikke mobilen og fattede ikke jeg stod uden for døren som aftalt. Når blev lukket ind og aftale 30 min samt penge og fik så besked om at tage tøjet af så ville hun komme tilbage det gjorde hun så efter 5 min. Tog tøjet at og en fin lille pige, troede hun var større efter billederne men klager ikke. Hun gik i gang med at sutten trolden med gummi på og kom så mens hun guffe når okay der jo 2 gang. Spurgte som hun skulle sutten ingen eller massage så valgte massage men ikke noget med kæle for hende når okay 5 min masse vil hun sutten ikke.. okay så hurtigt kan jeg ikke få den stiv igen men op til hende så hun sutte løs og brok over den blev stiv... og lige pludselig sagde hun jeg var kommet, jeg kunne nu ikke se eller mærke jeg var.. fik så 5 min masse igen og ud af døren 20 min efter. Hun var sød med kemi mellem os var der ikke. Men fandt ud af hun kommer tilbage om 2 uger for ae tjene penge som hun sagde. 

jeg havde ingen problemer med at lave en sms aftale med hende, hun svarede prompte da jeg ankom til aftalt tid, og døren blev åbnet inden for 10 sekunder. Den aftale indgået på sms blev bekræftet mundtligt på engelsk, jeg betalte, og fik en fantastisk behandling fra start til slut - bedste 1300 kr jeg har givet til en sød pige i lang tid (og forbandet smuk) - min eneste fortrydelse var at jeg foreslog at hun satte sig oven på mig, så jeg kom på kort tid, ville meget hellere have taget hende i 2-3 andre positioner først hvor jeg havde styr på hvor hurtigt tingene skulle gå, og så evt have afsluttet med at hun sad oven på mig, og så kikket på hende mens jeg kom oppe i hende <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den dejlige pige er kommet tilbage til Kbh. Fik ikke besøgt hende eller hendes veninde Camille, under deres første besøg. Kommer lige derfra. Det lyder på de ovenstående beskrivelser at de holder til på samme adresse som sidst. Det kan man også se på nogle af billederne, hvis man har været der.

De positive anmeldelser holder. Bliver her juni ud. Væk i juli. Tilbage i august. Glemte at spørge om Camille også ville komme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Jessy i går. 30 min med tungekysse - 700 Kr. Alt var perfekt. Være på sted 5 min tidlige. 30s efter SMS kommer smukke Jessy og åbne døren til opgang og kalderlokale. Penge skifter hånder, kort tur til brusebad og klar til aktion.

Det var måske mest tæt på hvordan jeg forstår GFE. Jessy smiler og er megasød. Ingen berøringsangst, let at snakke med. Så lidt blæs med gummi på, og 69er og så missionær. Efter jeg var færdig med første omgang, fik tilbud på massage. Efter vi snakede lidt og jeg spørgt om Camile (hun kommer tilbage i August), jeg var bange at tider er næsten gået, men der var ingen ur at kige til og det var følelse at Jessy har bare glemt om tid også, så stille or rolig vi gik til anden tur med 69er og doggy. Da den var slut, jeg stadigvæk fik tilbud at tage brusebad...det var helt sikkert mere end 30 min alt i alt...

Pigen har perfekt numse (hun er ikke helt spinkel men lige perfekt) og meget søde bryster. Jeg ved ikke hvis hun elsker sex, men lyd var meget naturalt.

Så, alle kriterier er 10/10. God pris, god stemning, fint lokale med godt brusebad (også med mulighed at bruge sæb uden perfume...det er vigtig:) )

Billeder passer og jeg vil sige at hun er 19 - 21 år

Pas på hende drenge...hun er virkelig sød pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

besøgte hende for ca 6 mdr siden, fantastisk pige, med den lækreste krop - betalte for 30 minutter, var der i over 1 time - havde jeg ikke en anden favorit lige nu, så havde jeg kommet hos Jessyca et par gange om måneden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nogen fortælle om Jessyca er den samme som Jessy, der i foråret/sommeren var i Ålborggade og som havde forsynes sin annonce med en lille video, hvor hun vinkede fra  døren og derefter lidt vaklende på høje hæle gik over og lagde sig på en seng ?

Billederne ligner ikke helt - men det kan jo sagtens snyde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newpussyhunter skrev, for 48 minutter siden:

Kan nogen fortælle om Jessyca er den samme som Jessy, der i foråret/sommeren var i Ålborggade og som havde forsynes sin annonce med en lille video, hvor hun vinkede fra  døren og derefter lidt vaklende på høje hæle gik over og lagde sig på en seng ?

Billederne ligner ikke helt - men det kan jo sagtens snyde.

Det er selvsamme Jessy, nu som Jessyca, som var i Ålborggade. Denne gang er hun i Rødovre. Det er ligesom årsagen til at jeg postede det i samme tråd. Jeg synes nu billederne viser det ret tydeligt. Jeg var ikke et sekund i tvivl da jeg faldt over annoncen i går aftes. Jeg havde selv flere encounters med hende da hun var her sidst. Ikke fordi det skulle være et kvalitetsstempel. Men jeg besøger meget sjældent den samme gp mere end én gang. Det gjorde jeg med hende :) 

Og tro mig når jeg siger at der er 100% chance for at jeg skal ind op klappe på den fine numse asap :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gusten66

I also want to knew that 

I sent mail and ask that but Jessyca didnt answer :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, den ‎23‎-‎10‎-‎2017 at 15:35:

Just in case someone didnt know :) btw u know for how long she is staying?

 

Gusten66 skrev, for 2 timer siden:

I also want to knew that 

I sent mail and ask that but Jessyca didnt answer :(

Hun sagde til mig at hun tog hjem i nogle dage men ville så komme tilbage og det var i mandags.

Del dette indlæg


Link til indlæg

She told me she going back in december.. i went and met her and wow she is real.. i bought 30 mins but came in 15 min.. maybe going to see her again for 15 min

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...