Hop til indhold
blaugrana

har nogen prøvet denne mørke kvinde

Recommended Posts

Uhhhhh ser fræk ud. Kan rigtig godt li hendes STOR dejlige ægte bryster :)

ELSKER kvinder med store bryster... Så kom gerne med links... HELT i denne størrelse.

Jeg har desværre ikke været forbi endnu, men det kribler da lidt i fjederen dernede, når man ser på hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende, og det var en god oplevelse. Hun havde længere hår der. Men de der turbokrøller tager man ikke fejl af. :-)

Jeg havde mine cross dress babser med (2x6kg) og dem syntes hun var ret sjove. Så åbenhed for nye ting har hun rigeligt af.

 

God fornøjelse...

 

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du skal sætte dig ned inden du klikker på link, hehe

http://www.ebay.com/itm/Oval-Nipple-Customized-Size-19XL-12KG-pair-Huge-Realistic-Silicone-Breast-Forms-/252133515893?var=&hash=item3ab4542275:m:mlHrmTssfAKfZC7MDgGBvPw

Men det er dem jeg hygger mig med - lidt sjovt man kan komme dertil ved at være vanilla babsoman. Og ja de er fantastiske at knalde også! :D

Det der er perfekt ved de bryster er at pigerne generelt syntes at de er mega sjove at lege med = "isen" brydes nemmere.

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstod hvert enkelt ord du skrev..... enkeltvis.... sammenhængen forstod jeg simpelt hen ikke. Jeg indrømmer jeg ikke er særlig avanceret, og det her beviser det da ti overflod. Brysterne i dit link koster næsten 900 dollars :shock: og dem mener du man kan knalde ?? Og isen brydes ?? 

Jeg dømmer ikke..... Jeg er bare speechless.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja lyder skørt, har dog ikke knaldet dem sammen med en gp, kun haft dem på, med en fræk top.

Du vil blive overrasket over hvor mange piger der synes det er sjovt/frækt.

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...