Hop til indhold
Guest Sweex

Kira babe

Recommended Posts

Jeg har ikke været der, men taget i betragtning hun holder til i Rødovre samtidig med hendes profil minder meget om de andre piger på adressen, vil jeg tro den er ægte.

(Læs. kan ikke være 100% sikker på, det er samme adresse).

Holly er anmeldt som den eneste, hvad jeg ved af. Hende besøgte jeg på et tidspunkt hvor hun var "mere slank" og det var en rigtig god oplevelse.

Dog ved jeg også det kan svinge meget - højt at flyve dybt at falde - når det kommer til den service nogen udenlandske piger giver.

Så om du vil vente på en anmeldelse eller tage en for holdet må være op til dig selv. Har selv kigget på hende, men efterlyser nogen bedre selfies (virkelighedstro) før jeg tør tage springet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Tim skrev, for 1 time siden:

Jeg har ikke været der, men taget i betragtning hun holder til i Rødovre samtidig med hendes profil minder meget om de andre piger på adressen, vil jeg tro den er ægte.

(Læs. kan ikke være 100% sikker på, det er samme adresse).

Holly er anmeldt som den eneste, hvad jeg ved af. Hende besøgte jeg på et tidspunkt hvor hun var "mere slank" og det var en rigtig god oplevelse.

Dog ved jeg også det kan svinge meget - højt at flyve dybt at falde - når det kommer til den service nogen udenlandske piger giver.

Så om du vil vente på en anmeldelse eller tage en for holdet må være op til dig selv. Har selv kigget på hende, men efterlyser nogen bedre selfies (virkelighedstro) før jeg tør tage springet.

Eftersom hun kun er her en uge, så prøver jeg så at tage en for holdet i morgen, da det sandsynligvis er hende på billedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...