Pjevs 24 Skrevet 24. April, 2017 Er der nogle der har haft fornøjelsen af hende her..https://annoncelight.dk/showad/226557 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 24. April, 2017 Jeg besøgte pigen i weekenden. Billederne er af hende det første dog ikke helt nyt, hun er meget tynd, nok lige tynd nok efter min smag. Hun er ikke så meget for at give blow, sexen er ok, jeg gav 1000 for en halv time. Jeg har holdt øje med hende i et stykke tid, og slog til da hun ændrede sine priser til 1000 for 30minutter. Tidligere var det 1000 for 15 minutter og 1500 for 30 minutter. Gentagelses faktor lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pjevs 24 Skrevet 24. April, 2017 MadsAalb skrev, for 2 timer siden: Jeg besøgte pigen i weekenden. Billederne er af hende det første dog ikke helt nyt, hun er meget tynd, nok lige tynd nok efter min smag. Hun er ikke så meget for at give blow, sexen er ok, jeg gav 1000 for en halv time. Jeg har holdt øje med hende i et stykke tid, og slog til da hun ændrede sine priser til 1000 for 30minutter. Tidligere var det 1000 for 15 minutter og 1500 for 30 minutter. Gentagelses faktor lille Er hun dansk.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MadsAalb Skrevet 24. April, 2017 Ja, hun er dansk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg