Hop til indhold
vexxer

Nyborgvej 22

Recommended Posts

Jeg var forbi endnu engang og er næsten blevet fast hos denne thai-dame, så jeg bliver vel modtaget.

Jeg tolker det på den måde, at hun ikke synes, at jeg er et dumt svin, for jeg må sandelig sige, at netop hun giver mig en rigtig god omgang der. Hun holder sig ikke tilbage med kærtegn og måske nok fake nydelse, men man fornemmer ikke at hun vil have det hurtigt overstået. Hun er en spinkel dame, men kan virkelig få mig tændt og jeg kan ikke vente til næste gang, som bliver en gang i maj. Nu har jeg holdt mig på dydens sti i en måned. 

Ti sammenligning er der en anden thai-dame på stedet, som er lidt kraftigere i ansigtet, som vist har set sig lidt knotten på mig. og med god grund måske, da jeg efter at have prøvet hende een gang nu hver gang spørger efter den anden. Jeg ved faktisk ikke om der er flere på stedet end de 2.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
vexxer skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi endnu engang og er næsten blevet fast hos denne thai-dame, så jeg bliver vel modtaget.

Jeg tolker det på den måde, at hun ikke synes, at jeg er et dumt svin, for jeg må sandelig sige, at netop hun giver mig en rigtig god omgang der. Hun holder sig ikke tilbage med kærtegn og måske nok fake nydelse, men man fornemmer ikke at hun vil have det hurtigt overstået. Hun er en spinkel dame, men kan virkelig få mig tændt og jeg kan ikke vente til næste gang, som bliver en gang i maj. Nu har jeg holdt mig på dydens sti i en måned. 

Ti sammenligning er der en anden thai-dame på stedet, som er lidt kraftigere i ansigtet, som vist har set sig lidt knotten på mig. og med god grund måske, da jeg efter at have prøvet hende een gang nu hver gang spørger efter den anden. Jeg ved faktisk ikke om der er flere på stedet end de 2.

 

Hvad betaler du for massage og blow uden, og sex???

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gæve svende

"Låner" lige denne tråd til at fortælle om mit besøg på adressen.
Ville egentlig have besøgt Flame i Tarup men hun var optaget de næste timer og det ville jeg ikke vente på. Frygtede også lidt at hun måske så ikke var så frisk hvis hun havde arbejdet hårdt.
Men altså smuttede en tur hen til Nyborgvej 22 og ringede på klokken. Blev hurtigt lukket ind af en nydelig thai. Lidt svært at sige hvor gammel hun var men vil skyde på godt 30 år. Hun var meget slank og 150 cm høj og så rigtig nydelig ud uden at være klassisk  smuk. Virkelig pæn figur og en fin lille røv.

Havde besluttet mig for at jeg ville have noget massage på min ømme ryg og lænd. Bestilte en halv time med hj som happy ending til 600 kr.
Fik en god gang massage på "bagsiden" af kroppen. Vendte mig om og fik masseret lægge, lår og ikke mindst "lille-manden" som i modsætning til resten af kadaveret blev stiv. Spurgte om jeg kunne få hende til at smide kjolen mens hun gav hj men det ville hun ikke. Fair nok for det. Da hun havde fået "den" til at sprøjte tørrede hun mig fint af, nussede mig lidt og smilede sødt og sagde jeg skulle komme igen en anden dag og få lidt mere. Rigtig sex var godt for sjælen sagde hun. Hj er kun godt for kroppen. Nå ja tænkte jeg - hun kunne da bare have givet mig den helt store tur, jeg havde ikke klaget. ;-) 

Har været på adressen en enkelt gang før hvor jeg "kun" fik dansk, men det er da absolut ikke sidste gang jeg kommer der. Begge gang har været med god behandling og valuta for pengene.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 52 minutter siden:
  • Hej nogen der ved hvor mange piger der er på adressen
  • Ara

Hende der "betjente" mig fortalte at hun var ferieafløser i tre måneder. Der var en mere som jeg kun lige nærmest så skyggen af. Om der er flere end de to skal jeg ikke kunne sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gæve svende

Var i Odense og fik lige lyst til en "hurtig tur". Da der reelt ikke var nogen af de sædvanlige steder der havde noget der faldt i min smag tog jeg en tur på Nyborgvej 22. Her blev jeg lukket ind af en sød lille Thai jeg ikke havde set der før (Har nu også kun været der 3-4 gange).
Fik menukortet stukket i handen og valgte dansk til 600 kr. Hun spurgte om jeg ikke havde lyst til lidt mere, men svarede det var sidst på måneden og havde ikke så mange penge. Smilede sødt og førte mig ovenpå. Her fik hun pengene som hun gik med og jeg smed tøjet på stolen og mig selv på sengen.
Hun kom så tilbage og kom ned på sengen til mig. Fik fyren gjort stiv og rullede kondomet på og masserede den lidt. Herefter vendte hun sig om og stak fissen op i ansigtet på mig og jeg begyndte at slikke den dejlige lille fisse. Hun tog min pik i munden og suttede, det var hun dæleme god til. :-) Satte sig derefter op og gned sin fisse hen over min pik, fuck det var lækkert. Fik hende vendt om på ryggen hvor jeg kneppede hende i missionæren. Hun havde lidt svært ved at tage den, men med lidt forsigtighed gik det.

Efter endt akt blev "beviserne" fjernet med køkkenrulle og jeg fik tøjet på. :-)
På vej ud tog hun mig flere gange på buksebulen og sagde jeg snart skulle komme igen. Det er heller ikke helt umuligt at det vil ske. Synes pigerne på stedet giver en god service og er rigtigt søde. Måske er priserne lidt i overkanten, men hellere det og man så er tilfreds når man går derfra. Pigen der betjente mig hed vist Ann (eller hvordan det nu staves). Hende har jeg ikke set på stedet før, men hun er en sød lille thai med flotte faste bryster og en dejlig slank krop.

God søndag herfra. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Viborg_Mand skrev, den 3/8/2017 at 16:27:

Er Nyborgvej 22 et officielt Thai Massagested eller et decideret horehus?  ;)

De kalder sig Thai-massage og jeg har fået "kun" massage der et par gange. Jeg synes det er ok massage de giver men må indrømme jeg ikke har så mange andre steder at sammenligne med. Men du kan også nøjes med sex uden massage. Håber du blev en smule klogere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...