Hop til indhold
Joey Joe Joe

"Ostemad" vær forbeholden

Recommended Posts

Vær forsigtig med at bruge tid på brugeren "Ostemad" på www.sugardaters.dk fra Kolding, der lige ud sagt er en strid tøs. Hun har mange krav og regler og det er nærmest et fritidsbordel, hun kører. Man kan få tider om eftermiddagen, man kan ikke møde hende først, men skal ses første gang hjemme ved hende, hun er utrolig grov i tonen, når skriveriet udvikler sig lidt. Hun er meget mistænkelig over for mænd og fortæller løs om alle de trælse typer, hun mener, hun har været i kontakt med. Man kan ikke selv vælge en dag, man vil besøge hende. Det skal være en mandag kl. 14:00 og lignende. Min anbefaling er at bruge tiden på andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Ostemad? Kunne hun ikke finde på et mere erotisk navn som f.eks Lulu ? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, for 10 timer siden:

Vær forsigtig med at bruge tid på brugeren "Ostemad" på www.sugardaters.dk fra Kolding, der lige ud sagt er en strid tøs. Hun har mange krav og regler og det er nærmest et fritidsbordel, hun kører. Man kan få tider om eftermiddagen, man kan ikke møde hende først, men skal ses første gang hjemme ved hende, hun er utrolig grov i tonen, når skriveriet udvikler sig lidt. Hun er meget mistænkelig over for mænd og fortæller løs om alle de trælse typer, hun mener, hun har været i kontakt med. Man kan ikke selv vælge en dag, man vil besøge hende. Det skal være en mandag kl. 14:00 og lignende. Min anbefaling er at bruge tiden på andre.

Men mødte du hende? Og hvis ja....hvad var hun til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Jeg gad ikke bruge 5 sekunder på en kvinde der sætter rigide regler og i den grad bestemmende, når jeg skal betale for hendes tid, og ydelser, så er jeg kunde, ha rjeg tiden har hun tiden skal hun smile og være sød og levere.....end of story, at nogle mænd finde sig i at blive behandlet som l..t, fatter jeg ikke....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maxxx6000 skrev, for 9 timer siden:

Men mødte du hende? Og hvis ja....hvad var hun til?

Nej, jeg meldte fra over for hende og skrev en høflig advarsel til folk her på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...