Hop til indhold
trold2

violawinther, bunny-1992. denlillefrække, københavn

Recommended Posts

https://sugardaters.dk/show?alias=Denlillefrække

https://sugardaters.dk/show?alias=Bunny-1992

https://sugardaters.dk/show?alias=Violawinther

har talt med alle 3 , fået afbud i sidste øjeblik eller fået nye priser tider , , men det er til at lave aftaler med

de kan alle fåes for ca 2000 uden gummi i en times tid, og oral med udløsning, . den lille frække lidt mere med oral udløsning
tar en chance , har kontakt til alle 3 nu , og nu for vi se hvem der faktisk er til noget
nogen der har erfaringer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

søndag aften lidt senere

nå det endte med en aftale med viola ) vi skriver at vi mødes kl 19, jeg skal skrive på siden når jeg er der, kvart i skriver jeg, jeg er der 5 min i syv
12 min senere , åbner hun for beskedden og siger giv mig lige 5 min, jeg venter helt nøjagtigt 22 min og kører, der har hun ikke åbnet min besked om ok med 5 min endnu
jeg holder ved adressen , hun vil komme ud,  19,34 skriver hun , hvor er du ? tja i min bil og har sparet et par tusser, men fået en kop aftenskaffe i min bil , dejlig aften egentligt
den lille frække havde jeg også en aftale med, kl 19, ved godt det er dobbeltbooking men altså har erfaring om at alt ikke bliver som aftalt,  hun skriver så jeg skal skrive til hende når jeg kører , da hun ikke ved helt om hun er i glostrup eller i hvidovre, jeg skriver til hende 12 over 18. at nu er jeg parat til at få adressen. der skriver hun så om jeg kan vente til kl 21 , jeg skriver nej , her kl 20,30  har hun nu ikke åbnet for den besked endnu
bunny , for en ordens skyld , skrev jeg til ca kl 5 , men hun har ikke åbnet for beskedden endnu
jeg skrev uden for nummer for nogle dage siden til https://sugardaters.dk/show?alias=missshoney om et møde hos mig søndag ca kl 2, kl 2 skrev hun kan vi vente til efter kl 16 da min bil skal laves, hun skrev tilbage kl 19,58 at hun desværre først var klar nu, men da havde jeg opgivet for længst )

tja det kræver sgu sin tålmodighed, godt den faste er stabil , men bare er på det røde hav denne weekend )
fortsat god aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tantra Anders

Ahh trold - måske kan de mærke på dig du er dobbeltbookingstypen :) 

det er altså ikke god stil selvom jeg da godt kan forstå du er træt af at blive brændt af så skal den altså ikke fejres ved at gå i samme båd. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det her er næsten hysterisk morsom læsning når man holder det op imod din argumentation her: 

Anywho, tak for indlægget så er der 3 brugere jeg ikke behøver kontakte ;) og bedre held næste gang.

Tantra Anders skrev, for 4 timer siden:

Ahh trold - måske kan de mærke på dig du er dobbeltbookingstypen :) 

det er altså ikke god stil selvom jeg da godt kan forstå du er træt af at blive brændt af så skal den altså ikke fejres ved at gå i samme båd. 

 

Det er muligvis karma? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 43 minutter siden:

Det her er næsten hysterisk morsom læsning når man holder det op imod din argumentation her: 

Anywho, tak for indlægget så er der 3 brugere jeg ikke behøver kontakte ;) og bedre held næste gang.

Det er muligvis karma? :D 

karma er en bitch , men helt usædvanligt iøvrigt , men det kan ske
nu havde jeg en fornemmelse af at begge ikke var seriøse, så derfor dobbelt, og jeg skulle jo have endelig aftale med dem begge kl 18, så jeg kunne i god tid , sige nej tak til den ene, men det fik jeg ikke brug for , kunne man sige og tja
kan ikke se den argumentation der ? men tja første gang er lidt dyrere , nogle gange 2000 var begge og det med fri leg , og uden gummi det er vel ok første gangtjekkede lige dit link hm det er nøjagtigt hvad jeg skrev i den debat ? hvad morer du dig over i det
og ja har en fast og en uregelmæssig fast , så det gør nok , men blev lokket af at den faste havde sit røde denne weekend tja, så blev jeg lidt gladere for hende )

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg

men det var lidt opgivende selvironisk indlæg , så tag det som en mand frue , som man siger 

og rekorden var at jeg havde lavet aftaler lørdag og søndag , både formiddag og eftermiddag, i håb om at noget dog ville lykkes

jeg sparede en del penge den weekend , kan man vel sige )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Kære @trold2 i det indlæg jeg linker til, kommer du med en række argumenter for hvorfor du bedre kan lide Sugarbabes frem for GP'er, men når man så kigger på dine efterlysninger - som denne - og mere eller mindre alle andre indlæg om emnet herinde, så er det et helt klart indtryk der bliver efterladt.

Du leder efter sex for penge... det har ikke ret meget med sugardating at gøre. 

Det virker også for mig, som om at det er ret vigtigt for dig at der ikke bruges kondom... det er så dumt nok i sig selv, men det må du selv om, og derfor vil du have af "dine" SB'er kun ser dig, men lige så snart de er "ude af drift" så laver du 3 (3!) aftaler, med 3 piger du intet ved om, med formålet at have ubeskyttet sex (for penge), du har med andre ord ingen ide om hvor mange de har haft gang med uden kondom inden dig... tænk dig liiiiidt om her, hvis de er villige til at knalde dig, ved første date uden kondom, så gør de det sgu nok også med andre (igen det må de selv om) - men resultatet kunne meget hurtigt være at du giver din faste... som du påstår er dig trofast, en kønssygdom. 

Du vil have involvering og venskab... baseret på at du knepper alt med en puls og en profil på sugardaters, og hende/dem du ser fast holder sig til dig, og smiler til dig når hun opdager at hun har klamydia eller noget mere permanent... 

Hvis man læser den tråd jeg linker til... som er blevet lukket fordi vi kom for langt fra emner... helt lige som jeg gør nu, her (Kære admin, beklager... kan ikke lade være... acceptere min straf uden forbehold), og bagefter læser dit indlæg her, så er det hamrende morsomt... Derfor er det sjovt.

Man kan ikke blive sur på en hund fordi den slikker sig selv i røven... den er en hund, den ved ikke bedre, men det er okay hvis man syntes det er ret klamt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

sparkster ?

jeg leder ikke efter sex for penge , men gode middage med gode veninder og sex, hvad jeg får tilbudt er måske noget andet , men det er ikke hvad jeg søger og har

jeg har kun haft sex uden kondom med 3 af de mere end 35 jeg har mødt , og  2 af dem var faste partnere, hvad er der dumt i at have sex uden med en fast partner
som er ens elskerinde , det er ikke en gp jeg er sammen med

jeg laver 3 aftaler en om eftermiddagen som ikke bliver til noget, og to som skal konfirmeres kl 18, formålet er ikke at have ubeskyttet sex, det er ligefrem noget vrøvl , jeg skriver at de tilbyder det ??? men er enig , hvis de vil uden med mig så vil de nok også med andre, men igen det er ikke gp jeg besøger, og jeg skriver ikke jeg vil have sex uden kondom med dem, det er din tolkning

kneppe alt med puls come on ? jeg har haft en fast i mere end 1,5 år , og ser som hovedregel kun de faste, det er 2 gang på 3 år jeg søger en ved siden af en fast

det eneste som måske er sjovt , er hvor meget af dig selv du ligger ind i dine fortolkninger , og at du intet, intet rammer rigtigt, find et spejl som jeg plejer at sige
eller it takes one to know one 

god dag 

men tak for advarselen om klamydia og det der er værre, hvordan gik det med dig, fik du bare et skud i balden og så var det ovre , jeg har ingen erfaring med nogen af de ting ???

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
trold2 skrev, for 21 minutter siden:

jeg leder ikke efter sex for penge , men gode middage med gode veninder og sex, hvad jeg får tilbudt er måske noget andet , men det er ikke hvad jeg søger og har

Læs dog din efterlysning her, eller alle andre tråde du har startet i sektionen her... HVOR fremgår det at du søger middage med gode veninder.

trold2 skrev, for 21 minutter siden:

jeg har kun haft sex uden kondom med 3 af de mere end 35 jeg har mødt

Okay godt for dig (og menneskeheden generelt) men i din efterlysning her, har du 3 (igen til de tungnemme 3!) aftaler, om 2000 for sex uden gummi... 3! så enten er du fuld af lort, eller også læser du ikke hvad du selv skriver... det ene udelukker ikke det andet.

trold2 skrev, for 21 minutter siden:

og jeg skriver ikke jeg vil have sex uden kondom med dem, det er din tolkning

Men det er en vigtig detalje at have med for dig, her og i andre indlæg... det er selvfølgeligt muligt at jeg tillægger dig mere tanke end du har her, jeg beklager.

trold2 skrev, for 21 minutter siden:

formålet er ikke at have ubeskyttet sex, det er ligefrem noget vrøvl , jeg skriver at de tilbyder det ???

Nej det er ikke noget vrøvl, det skriver du lige her, ellers kan jeg vitterligt ikke se hvorfor "2000 uden gummi" betyder noget, du ved også at det er uden gummi fordi du har spurgt dem om det... ikke ;) (her er der mulighed for at lyve lidt og pynte på det, hvis du føler for det)

trold2 skrev, den 4/23/2017 at 17:48:

de kan alle fåes for ca 2000 uden gummi i en times tid, og oral med udløsning,

Nu er jeg ikke tvivl om at du er en rigtigt charme trold... eller en trold, men du skriver stolt at du har set 35 piger derinde fra, Mit bud vil være at det er omkring 33% af dem der har svaret dig på dine charmerende henvendelser :) 

trold2 skrev, for 21 minutter siden:

kneppe alt med puls come on ? jeg har haft en fast i mere end 1,5 å

Derfor vil jeg mene at min udtalelse rammer ok plet... jeg tager chancen og stoler på mig selv der.

trold2 skrev, for 21 minutter siden:

er hvor meget af dig selv du ligger ind i dine fortolkninger

Virkelig spændende udtalelse... yddyb meget gerne :) eller faktisk, lad være... jeg vil lade læseren om at fortolke her :) 

trold2 skrev, for 21 minutter siden:

men tak for advarselen om klamydia og det der er værre, hvordan gik det med dig, fik du bare et skud i balden

Så lidt, tror dog det er spildt energi - mit klamydia viste sig at være en urinvejs infektion... klaret med masser af vand ;) 

Et af dine greatest hits:

 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg

tja du fortolker det som du vil

den sidste f eks ved jeg ikke om hun er dum eller bare fake, da hun tilbyder uden gummi

kan du fortolke det som om jeg også vil være dum

men du om det

rønnebærrene er sure , du får for lidt , det må være det , og jeg får åbenbart mere end dig

men jeg kan forsikre dig for , at gifte kvinder som jeg har haft , eller piger i forhold, ikke gør det uden ) 

at nogen tilbyder det uden , er jo deres sag, det er min om jeg hopper på dem ) uden

Redigeret af trold2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

En gang til men det bliver også den sidste.

trold2 skrev, 1 time siden:

tja du fortolker det som du vil

Nej, jeg forholder mig direkte til det du skriver - se indlægget over dit... skriv.

trold2 skrev, 1 time siden:

den sidste f eks ved jeg ikke om hun er dum eller bare fake, da hun tilbyder uden gummi

Ja... du var kniv skarp lige der...

trold2 skrev, 1 time siden:

kan du fortolke det som om jeg også vil være dum

Nej, men du gør hvad du, kan det vil jeg give dig.

trold2 skrev, 1 time siden:

men du om det

Tak.

trold2 skrev, 1 time siden:

rønnebærrene er sure , du får for lidt , det må være det , og jeg får åbenbart mere end dig

Jeg vil mene jeg får tilpas, men jeg har heller ikke brug for 35... ja, hvis det er kvantitet... så vinder du, tillykke herfra.

trold2 skrev, 1 time siden:

men jeg kan forsikre dig for , at gifte kvinder som jeg har haft , eller piger i forhold, ikke gør det uden ) 

Godt tænker jeg?

trold2 skrev, 1 time siden:

at nogen tilbyder det uden , er jo deres sag, det er min om jeg hopper på dem ) uden

Helt sikkert, dem om det... (deres og dit helbred må i selv om... det er ikke smart men i bestemmer selv), at du mener det er okay at du har en fast der kun må se dig, imens at du må knalde uden kondom som du lyster, den syntes jeg er helt gal...

Det jeg "angriber" her, er hvad du skriver i en denne tråd og så en anden nu lukket tråd, er ved at være bange for at du ikke forstår hvad jeg skriver :) 

/Out

Del dette indlæg


Link til indlæg

du forholder dig til, med tolkning hvad jeg skriver, du ved nok ikke mere end jeg om hvad jeg faktisk gør

men du om det, og at du har moralske skrupler på mine vegne okk den var ny, herinde, jeg ser dem jeg vil , og de faste ser kun mig, men det er meget sjædent jeg ser to af gangen

god dag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...