Hop til indhold
noknok

Bangkok dag 1

Recommended Posts

På vej til Kastrup lufthavn, med et lille stop hos daisyclub sammen med Zoe en 1/2 time

bare lige så der ikke er for meget tryk på i flyet.

Ankommer til Bangkok lufthavn køber sim kort truemove 4G.

Jeg tager elevator ned til 1 sal, lige undenfor er der offentlig taxa-500 B (100 kr) til Nana hotel. Incl motorvejs afgift

Første tur går til wood bar   https://bjbarbangkok.com/index.html soi 7/1 vælge pigerne D og X Executive betaler 260 kr.

Der er altid godt med to piger. En finger i stjernen en mund til kuglene og så lige en til p-hoved.

Næste tur går til Analisa massage http://www.analisamassage.com soi 6 vælger pigerne Zara og Anne for 4 hands massage

betaler 400 kr incl handjob og prostata samt ball massage. 

Pigerne er udtrolige dygtige, de køre en til grænsen stopper forsætter igen jeg ved ikke hvor mange gange

de kørte mig tæt på eksplosionen men det var godt de ikke var for tæt på :-o

Den sidste tur for idag går til Kangaroo blowjob bar soi 6.

Vælger en pige som jeg har prøvet før, hvis i kommer forbi så se efter en pige med bred mund hun er rigtig god til deep throat.

Hun holder den langt ned i halsen når du kommer.

Slut for i dag nu er det øl tid

Redigeret af noknok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bangkok dag 2

Var tidligt på jagt idag turen går til eden club soi 7/1

Der var kun 3 piger der var klar 2 for normal sex og 1 for A-level (anal sex)

Så jeg tog alle tre piger for 90 minutter og betalte 1400 kr

Midt i legen ville den ene pige prøvel anal sex så kunne hun rykke

op til A-level. Jeg har aldrig oplevet en pige der var så stram i bag i

hun prøver at ride mig men jeg måtte give op 2 gange

det gjorde for ondt. Hun måtte op på alle fire og smøres godt og så jeg kunne styre

tempoet. Fra idag har eden club en mere på A-level. 

Nu kommer det vildeste jeg nogensinde har prøvet.

Det ultimative gangbang.

Har idag fået en aftale med http://ladyboysbangkok.com sammen med

Jacki og Nicole samt Natasha for 2 timer gangbang. Betalte 3000 kr

Alle tre kom i sexy lingeri Jeg vil ikke går i detaljer med dette men det var så vildt

at hvergang jeg troede at nu var det tid til en pause men nej de var over mig hele tiden

Jeg ved en ting i aften skal jeg stå op og drikke øl  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bangkok dag 3

I dag trænger jeg til en god gang massage. Har fået en aftale med 

www.dreamheavenmassage.com soi 33 med Mo og Jen for en 4 hånd

massage med nuru gel indcl, boby massage samt fuld service betalte

900 kr. Jeg synes mange af pigerne er smukke og mere petite på soi 33

nok fordi der kommer mange japaner.

Forstå virkelig ikke at det er muligt at få thai massage i København

med Nuru gel, det er en meget mere intens følelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du alligevel er i Suk. soi 33 så prøv  Lisa hos Amethyst. På ve. hånd når du går mod Sky train og ca. 50 - 100 m efter Akane. .

Her er min anmeldelse i et andet forum, som man jo ikke må nævne her.

"Today I had decided to give the new MITU in soi 33 subsoi 4 a checkup together with a friend.
We arrived around 2.00 PM this afternoon. The building is new and the reception is okay with kindly people. The girls was presented on an iPad !! :-( beside a pricelist on the front desk.
There are different category of girls with different prices, and it isn’t clear cut which services was included. The prices range from 3200 Bath to 4200 Bath,I think it was 90 min. but I’m not sure maybe only 60 min.
We decided to went further back toward the Sky Train. About 50 meters after Seven Eleven still on your left hand, there was a new looking massage shop with the name AMETHYST massage. It looks very decent like a beauty shop with different packages , but my hunter instinct told me that nothing could happen to go inside and take a look.
And what a surprise. Kindly people good looking girls good information – thumbs up !
I choose Lisa 25 years old with a nice body, for 90 min. with Nuru gel massage, Price 3200 Bath. ( jacuzzi room). It is an advantage if you can speak a little thai.
The room was so light and clean and the jacuzzi and mirror too.
Excellent body to body in jacuzzi, after that body to body on incorporated big mattress with mirror, then a very good BBBJ and then full service and after that massage etc.
Don’t go there if you expect a real slimming NURU – but I think the experience is in top 5.
I tipped her 1000 Bath and her eyes was nearly rolling out of the head. My friend is normally a little narrow, so I was surprised when he afterward spontaneously told me with a big smile, that he had tipped 1000 Bath.  "

Det er value for money. !
 

 

Redigeret af powerpoint
fejltast

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Today I had decided to give the new MITU in soi 33 subsoi 4 a checkup together with a friend.
We arrived around 2.00 PM this afternoon. The building is new and the reception is okay with kindly people. The girls was presented on an iPad !! :-( beside a pricelist on the front desk.
There are different category of girls with different prices, and it isn’t clear cut which services was included. The prices range from 3200 Bath to 4200 Bath,I think it was 90 min. but I’m not sure maybe only 60 min.

Tak for informationen. Det var godt i ikke prøvede MITU.

jeg var der sidste år og for mig var det en gang normal massage

med full service til opskruede priser. Husker at på 1 sal var det

ladyboy og 2 sal piger. Igår passere jeg MITU og det ser ud at 1 sal

med ladyboy massage er lukket. Imorgen går turen til Pattaya.

Lige nu venter jeg på en spændende aftale her på min sidste dag

 i Bangkok.

Redigeret af noknok

Del dette indlæg


Link til indlæg
noknok skrev, den 24/4/2017 at 13:42:

Det ultimative gangbang.

Har idag fået en aftale med http://ladyboysbangkok.com sammen med

Jacki og Nicole samt Natasha for 2 timer gangbang. Betalte 3000 kr

Alle tre kom i sexy lingeri Jeg vil ikke går i detaljer med dette men det var så vildt

at hvergang jeg troede at nu var det tid til en pause men nej de var over mig hele tiden

Jeg ved en ting i aften skal jeg stå op og drikke øl  

 

Jeg kunne egentlig godt tænke mig nogle flere detaljer på denne sag, hvis du har mod på det.

Tre LB'er på een gang....var al action på kryds og tværs? Jeg har sidste gang i Bangkok ville booke deres FML pakke, men jeg chicken-outede i 12 time :(

Hvis du kan give en saftig genfortælling af hele oplevelsen, så kan det være, jeg hopper på pakken til Juli. :)

 

Redigeret af Apollo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Apollo skrev, for 7 timer siden:

Jeg kunne egentlig godt tænke mig nogle flere detaljer på denne sag, hvis du har mod på det.

Tre LB'er på een gang....var al action på kryds og tværs? Jeg har sidste gang i Bangkok ville booke deres FML pakke, men jeg chicken-outede i 12 time :(

Hvis du kan give en saftig genfortælling af hele oplevelsen, så kan det være, jeg hopper på pakken til Juli. :)

 

Jeg har også chicken-outede i 2 år men denne gang skulle det værer. Take or leave.

Det var action fra deres side, og jeg som gik og troede at jeg var hardcore det var bare løgn,jeg har aldrig følt mig så brugt før,

Jeg er sikker på at du kan få det som du vil hvis du skriver dine ønsker under comments.

En lille side note.

Jeg tager hatten af og bukker for de GP der afholder gangbang :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bangkok 4 dag

Idag skal jeg prøve noget nyt. Har fået en aftale med /www.bangkokmilkingtable.com

sammen med ME2 og EE2 for at gøre det kort. Det er noget anderledes oplevelse at 

ligger på et bord og kun kan føle tunge og mund uden at kunne se, samtidig med at

den anden pige giver rimming. Efter pausen var der også lige tid til en trekant

Hvor ville jeg ønske at det var muligt i Danmark. Det ville blive et Hit.

Jeg er nu ankommet til Pattaya og checket in hos Honey VT6 og så jvil jeg benytte

lejligheden til afslutte miine korte beskrivelser herfra. Jeg ved at der vil komme rigtige mange gode

oplevelse fra dem der kommer eller er på vej til Pattaya, og meget bedre beskrivelse.

Håber der var et par link i vil kunne bruge til noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Du giver den godt nok max gas! :lol:.

Det der bangkokmilkingtable har jeg aldrig hørt om før. Det er godt nok en pebret pris, men også en helt særlig oplevelse, tænker jeg. Interessant :)

Ser frem til at læse dine videre beretninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 13 timer siden:

Du giver den godt nok max gas! :lol:.

Det der bangkokmilkingtable har jeg aldrig hørt om før. Det er godt nok en pebret pris, men også en helt særlig oplevelse, tænker jeg. Interessant :)

Ser frem til at læse dine videre beretninger

Ja det er dyrt efter forholdene i Thailand men sammenligner du priserne i Danmark så er det jo billigt.

2 piger i 2 timer med alle de skud du kan (1600 kr) og tiden tæller først, når de er på dit værelse.

Vi lever jo kun en gang, så hvorfor ikke give den max gas. :) 

Igår var jeg på Bliss Lounge (3 gade) for et double blowjob bagefter kørte jeg til soi 6 for en 1/2 time

ovenpå, bar Bulldog for alt dette betalte jeg 660 kr. :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
noknok skrev, den 28/4/2017 at 09:11:

Ja det er dyrt efter forholdene i Thailand men sammenligner du priserne i Danmark så er det jo billigt.

2 piger i 2 timer med alle de skud du kan (1600 kr) og tiden tæller først, når de er på dit værelse.

Vi lever jo kun en gang, så hvorfor ikke give den max gas. :) 

Igår var jeg på Bliss Lounge (3 gade) for et double blowjob bagefter kørte jeg til soi 6 for en 1/2 time

ovenpå, bar Bulldog for alt dette betalte jeg 660 kr. :mrgreen:

 

Nu er jeg selv nået dertil, hvor jeg efter første skud hellere vil have en gang nudler med kylling og en Singha, så jeg kan slet ikke følge med i dit tempo :lol:. Derfor går jeg aldrig efter flere skud og lang tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
noknok skrev, den 4/23/2017 at 13:46:

På vej til Kastrup lufthavn, med et lille stop hos daisyclub sammen med Zoe en 1/2 time

bare lige så der ikke er for meget tryk på i flyet.

Ankommer til Bangkok lufthavn køber sim kort truemove 4G.

Jeg tager elevator ned til 1 sal, lige undenfor er der offentlig taxa-500 B (100 kr) til Nana hotel. Incl motorvejs afgift

Første tur går til wood bar   https://bjbarbangkok.com/index.html soi 7/1 vælge pigerne D og X Executive betaler 260 kr.

Der er altid godt med to piger. En finger i stjernen en mund til kuglene og så lige en til p-hoved.

Næste tur går til Analisa massage http://www.analisamassage.com soi 6 vælger pigerne Zara og Anne for 4 hands massage

betaler 400 kr incl handjob og prostata samt ball massage. 

Pigerne er udtrolige dygtige, de køre en til grænsen stopper forsætter igen jeg ved ikke hvor mange gange

de kørte mig tæt på eksplosionen men det var godt de ikke var for tæt på :-o

Den sidste tur for idag går til Kangaroo blowjob bar soi 6.

Vælger en pige som jeg har prøvet før, hvis i kommer forbi så se efter en pige med bred mund hun er rigtig god til deep throat.

Hun holder den langt ned i halsen når du kommer.

Slut for i dag nu er det øl tid

@noknok 

Hi. Great reviews guys. Thank you.

I have heard that Bangkok is not worth it because it is very noisy and polluted city while eveything is found in pataya only cheaper.

 

I am considering a trip to Thailand. I appreciate your comments.

 

Have a nice weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...