Hop til indhold
Cilje

Der mangler en selfie tråd

Recommended Posts

Ikke af mig, hehehe :-)

Jeg har set flere af de billeder der postes op. Frækt, nej. 

Altså kvinder, dog....prøv med en afslappet kropsbevidsthed, de fleste billeder ligner robotter, jeres bevægeapparat er kunstigt, koldt og meget stift. Køl lidt ned og fokusere på det naturlige bevægemønster.

Din krop er klassisk, smuk og sensuel og mange af billederne virker i stiv robot stil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Playful
Cilje skrev, for 4 timer siden:

@Cilje, du er sjov :D Hvorfor har jeg, ud fra dine skriverier, den fornemmelse, at du (som Cilje) ikke kan besøges og kommer aldrig til at dele en ægte annonce med os? :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Playful skrev, for 27 minutter siden:

@Cilje, du er sjov :D Hvorfor har jeg, ud fra dine skriverier, den fornemmelse, at du (som Cilje) ikke kan besøges og kommer aldrig til at dele en ægte annonce med os? :rolleyes:

Hahaha Måske vi ligefrem har 'set' Silje herinde før ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Playful skrev, den 23/4/2017 at 07:31:

Nok...fordi du har ret :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brutus skrev, den 23/4/2017 at 06:12:

Du bliver nødt til at vise, hvordan det skal gøres @Cilje.

;)

Det vil jeg gerne, men spørg lige de søde kvinder om jeg må " låne " deres kunder, jeg stjæler dem når jeg poster billeder af mig selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Cilje skrev, den 23/4/2017 at 02:41:

Altså kvinder, dog....prøv med en afslappet kropsbevidsthed, de fleste billeder ligner robotter, jeres bevægeapparat er kunstigt, koldt og meget stift. Køl lidt ned og fokusere på det naturlige bevægemønster.

Din krop er klassisk, smuk og sensuel og mange af billederne virker i stiv robot stil.

Enig, smid lige et par billeder op af dig, så de kan lære hvordan det skal gøres ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...