Hop til indhold
Guest Preben123

GP til Jomfru

Recommended Posts

Guest Preben123

Hej Alle!

Jeg er en ung fyr, som stadig er Jomfru. Jeg tænker på at få gjort noget ved det hos en GP, men ved ikke rigtigt hvem og hvad jeg skal gå efter, da jeg syntes, det kan være ret uoverskueligt at finde rundt i det store udbud der er på markedet. 

Har i nogle piger/kvinder i kan foreslå, som kunne være behjælpelige? Jeg har ikke rigtigt nogen krav, andet end at hun skal kunne håndtere en uerfaren gut, og lære ham en ting eller to :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj

Hej søde

Det vil nok hjælpe lidt, hvis du skriver hvilken by eller område du søger en GP i. :-) 

Kender ikke selv piger på Sjælland, men kan forestille mig der er mange, alt efter om det er nord, syd eller inde i KBH. 

Redigeret af Miss Nj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Preben123

Det kan du måske godt have ret i :)

Søger på midtsjælland og KBH og omegn. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Preben123

Ja okay, tænkte nu på noget mere specifikt, men hvis alle der tilbyder GFE vil være gode til at tage hånd om en Jomfru, er det vel bare at tage den første?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Preben123 skrev, for 59 minutter siden:

Ja okay, tænkte nu på noget mere specifikt, men hvis alle der tilbyder GFE vil være gode til at tage hånd om en Jomfru, er det vel bare at tage den første?

Alle der tilbyder GFE og dem der er gode til det, er ikke nødvendigvis de samme, læs nogle anmeldelser, og tag din bedre opførsel med, så skal du nok få en god førstegangsoplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Nj

Ja jeg har sjovt nok altid drømt om at tage en rigtig jomfru, men bor sku desværre i Sydjylland. Hehe... ;-)

Håber dog at du finder en rigtig sød pige og får en dejlig oplevelse. :D

En god ide er nok at finde en du kan ringe til. Få en snak og følg din mavefornemmelse. Det er mere end ok at sige nej tak, hvis ikke det føles rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...