Hop til indhold
PS44

Stephanie hos Mon Cherie

Recommended Posts

Jeg var i dag en tur forbi Mon Cherie i højt solskinsvejr og dagen skulle bare blive smukkere efter mødet med Stephanie.

Vedhæfter link uden billeder og jeg nåede ikke i kampens hede, at spørge hvorfor hun ikke havde lagt fotos op på profilen så undgår vi den debat og afsporing samt årsagsforklaring til pigerne ikke har fotos på profilen. Jeg spørger hende en anden dag :D 

Link: http://www.mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=113

Jeg havde planlagt en quikie på en halv time men efter synet af hende måtte jeg bare have en time.

Stephanies alder og beskrivelse passer meget fint med virkeligheden ;)

Hun er smuk med pæne grå grønne øjne og langt sort glat hår. Hun er ca 165-170 cm men det jo svært at måle når hun ligger vandret eller er cowgirl :D

Hun kom ind med et glas vand til mig nøgen kun iført selvsiddende strømer og for helvede en lækker lille krop - hun var meget imødekommende og service mindet - vi startede lige med lidt gensidig pilleri og  jeg skulle lige finde hendes grænser og sagde jeg respekterede dem og så af med de selvsiddende strømper for hun skulle være helt nøgen som Gud havde velskabt hende;)

Hun er en lille meget veltrænet og meget trimmet pige så hvis man ikke kan tåle en fit pige så bør man nok springe over.

Jeg tror aldrig i mit liv at min hænder har berørt en kvinde så meget på en time. Hun var åben over for mine ønsker og så startede hun med lækkert blowjob midt på sengen mens den lille veltrænet røv strittede og var hot i spejlet. Jeg måtte straks i en doggy style med hende. I starten kastede jeg komplimenter ud over hende og fik svar tilbage faktisk en sjov oplevelse (samtale køkken/ samtale sex) mens man er i en doggy style.

Efter en voldsom stor eksplosion op i hende mens hun gav dejlig naturlig lyd fra sig så havde vi en hyggelig bedtalk. 

Jeg satte mig pænt til rette i stolen således jeg kunne nyde synet af hendes sprøde krop i spejlet og modtage et frækt blow med frække øjne og lydhørhed overfor hun godt måtte gøre det hårdt. Nu skulle hun havde den i flere stillinger oppe i sengen og kan stadig se hendes frække øjne kigge på mig og ind i spejlet for herefter at sætte fræk lyd på mens hun bider sig i overarmen det var så dejligt så der blev givet fuld gas og endnu en stor eksplosion kom:D

Så fik vi mere bedtalk som var rigtig hyggelig men straks skulle jeg overfalde den stakkels pige igen og lokkede hende på knæ foran stolen til et frækt blowjob.

Jeg fik hende op en tur i gynækolog bænken og skiftede mellem at give hende oral og tage hende rytmisk til musikken og nej hvor skønt at høre hendes lyde og se hende blive rød på brystkassen og vild skønt efterfølgende at afslutte i endnu en hård og vild doggy style med endnu en skøn eksplosion. Så fik den lidt bedtalk igen men straks skulle jeg over i stolen igen og have et skønt blow og så en tur op i sengen og sluttelig fik jeg det dejligste håndjob hvor hun gav mig frække øjne og lyttede fint til hun godt måtte gøre det vildt og hårdt. Jeg var kommet 3 gange og havde en dårlig dag så jeg må have den 4. Gang til gode. Men det var bare vild dejlig sex og en vidunderlig oplevelse som stadig    Gør jeg har et sagligt smil på læben.

Jeg skal forbi hende igen og gerne ;)meget snart - jeg kan klart anbefale hende og opfordre til at behandle hende pænt og med respekt.

God aften og fræk lørdag

PS44

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse. Hvad måtte du af med for denne fornøjelse, og var der gummitvang??

Redigeret af Default User

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 2 timer siden:

Fin anmeldelse. Hvad måtte du af med for denne fornøjelse, og var der gummitvang??

Tak-2000kr og ja alt med gummi (sikker sex, ja tak)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt sjovt at trådstarter på denne klinik altid mener at alderen passer fint. Men hvis man ikke kan se forskel på - eller er ligeglad med om pigen er 20, 25 eller i 30'erne, så er det måske også rigtigt ;-)  Det er ellers første gang jeg har set en pige annonceret til 25, som faktisk var i nærheden af det (efter trådstarters vurdering). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dane skrev, for 33 minutter siden:

Lidt sjovt at trådstarter på denne klinik altid mener at alderen passer fint. Men hvis man ikke kan se forskel på - eller er ligeglad med om pigen er 20, 25 eller i 30'erne, så er det måske også rigtigt ;-)  Det er ellers første gang jeg har set en pige annonceret til 25, som faktisk var i nærheden af det (efter trådstarters vurdering). 

Det er altid svært at vurdere alder præcist og som jeg har skrevet i andre indlæg så er der altid moms på alderen hos alle pigerne. Jeg bliver også selv alders vurderet ca. 10 år yngre :D

Om Stephanie (det hedder hun ikke i virkeligheden for det talte vi også om, hvortil jeg sagde jeg var ligeglad hvad hun hed for jeg skulle ikke giftes med hende) om hun så var 30 eller 40 år så nød jeg hendes selskab og den sex vi havde.

Men jeg vil ikke vurdere hende over 30år så synes jeg alderen annonceret til 25år passer fint men jeg er jo også en gammel stodder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej jeg har kun set hun arbejder hos MC.

Kan kun anbefale hende, hvis du er til veltrænet piger - hun er så sindssygt trimmet med lav fedtprocent og ufattelig godt sat sammen fra naturens side:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
BillyHill skrev, 1 time siden:

Jeg er helt afgjort til veltrænede piger :D vil holde øje med hvornår hun arbejder næste gang.

Ellers er Lea samme sted et godt alternativ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...