Hop til indhold
Randersmand

spørgsmål til kunder om sygdomme på Gp

Recommended Posts

ny tråd med om formuleret spørgsmål

 

hvordan reagere i som kunder hvis i ved et besøg ved en GP opdager synlig sygdomme som f.eks. kønsvoeter, herpes o.s.v. på hende ?

og oplever i det tit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Det er da et mega mærkeligt spørgsmål - det fortjener et svar.

Jeg har aldrig oplevet det i mine efterhånden mange år som lykkelig gæst hos efterhånden en del søde og artige piger.

Jeg besøger så konsekvent heller ikke piger der tilbyder sex uden gummi.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersmand skrev, for 1 time siden:

ny tråd med om formuleret spørgsmål

 

hvordan reagere i som kunder hvis i ved et besøg ved en GP opdager synlig sygdomme som f.eks. kønsvoeter, herpes o.s.v. på hende ?

og oplever i det tit. 

Hold lige din hingst inde. 

Hvorfor nedgør du kvinder i branchen til kønsvorter og herpes? Har du overvejet at VI kvinder kan være kønne, smukke og uopnåelig for dig og du derfor skal betale for din liderlige penis i sexcirkus, hvor angsten for diverse køns relateret uden gummi lege forfølger din paranoide sygdomsangst?  

En kvinde og mand med respekt for livet og orgasmen jagter hud mod hud, men dyk ned...og gummiet distancerer hud mod hud. 

( fornuft :-) ) Gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cilje, jeg forstår simpelthen ikke din besked. 

Du virker vred, men jeg forstår ikke over hvad? Vil du være sød at uddybe? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm, har aldrig oplevet det, så det er for mig et hypotetisk spørgsmål, hvis jeg opdagede en sygdom, ville jeg stoppe forretning gen, uanset om pengen var betalt eller ej, jeg ville oplyse hende om min bekymring og råde hende til at søge læge, samt lave et stop indtil hun ikke længere er sygdomsbærende. Alt andet vil da være tarveligt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cilje skrev, for 1 time siden:

Hold lige din hingst inde. 

Hvorfor nedgør du kvinder i branchen til kønsvorter og herpes? Har du overvejet at VI kvinder kan være kønne, smukke og uopnåelig for dig og du derfor skal betale for din liderlige penis i sexcirkus, hvor angsten for diverse køns relateret uden gummi lege forfølger din paranoide sygdomsangst?  

En kvinde og mand med respekt for livet og orgasmen jagter hud mod hud, men dyk ned...og gummiet distancerer hud mod hud. 

( fornuft :-) ) Gummi. 

En passioneret kvinde misfortolkes i vrede. Jeg er ikke vred, men skuffet over dit spørgsmål. 

Men fortæl hvordan du reagerer på kønsvorter, vil du slikke hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jogge skrev, for 50 minutter siden:

Cilje, jeg forstår simpelthen ikke din besked. 

Du virker vred, men jeg forstår ikke over hvad? Vil du være sød at uddybe? 

Mit svar er til dig- læs lidt opadgående i tråden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Calletti skrev, for 3 timer siden:

 

Jeg besøger så konsekvent heller ikke piger der tilbyder sex uden gummi.

 

jeg har aldrig snakket noget om at det skal være uden gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cilje skrev, for 2 timer siden:

Hold lige din hingst inde. 

Hvorfor nedgør du kvinder i branchen til kønsvorter og herpes? Har du overvejet at VI kvinder kan være kønne, smukke og uopnåelig for dig og du derfor skal betale for din liderlige penis i sexcirkus, hvor angsten for diverse køns relateret uden gummi lege forfølger din paranoide sygdomsangst?  

En kvinde og mand med respekt for livet og orgasmen jagter hud mod hud, men dyk ned...og gummiet distancerer hud mod hud. 

( fornuft :-) ) Gummi. 

hmm hvem har passet på din sukkersød? føler du dig ramt af spørgsmålet? mit spørgsmål er under ingen omstændigheder nedladende over for kvinder eller Gp'er. Hvor i mod din udtagelse er nedladende over for mig og kunder. Men så ved vi da dit syn på kunder.

Jeg har overhovedet ikke snakket om ubeskyttet sex eller noget. Kun et spørgsmål om hvordan folk ville reagere hvis de opdagede det ved en pige (eller en mand eller to for den sag skyld)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spider skrev, for 1 time siden:

Hvordan reagere du selv?

jeg har aldrig oplevet eller opdaget det ved en GP men jeg ville nok stoppe legen og fortælle hende der muligvis er noget galt der nede. 

jeg har dog opdaget det ved en pige der ikke er Gp og der standsede vi også legen og ja jeg fotograferede hende der ned så hun kunne se det og jeg anbefalede hende en tur til lægen. selv fotograferingen var komisk så det grinte vi lidt af. Nå men hun var ved læge og det var da heldigvis kun en tegl knob 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Cilje ,det er kun et spørgsmål , ja et dumt spørgsmål ,men du overreagerer vist lige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cilje skrev, for 3 timer siden:

Hold lige din hingst inde. 

Hvorfor nedgør du kvinder i branchen til kønsvorter og herpes? Har du overvejet at VI kvinder kan være kønne, smukke og uopnåelig for dig og du derfor skal betale for din liderlige penis i sexcirkus, hvor angsten for diverse køns relateret uden gummi lege forfølger din paranoide sygdomsangst?  

En kvinde og mand med respekt for livet og orgasmen jagter hud mod hud, men dyk ned...og gummiet distancerer hud mod hud. 

( fornuft :-) ) Gummi. 

Har du det meget dårligt med hvad du laver?

For den reaktion er da helt ude i hampen, er du en af de kvinder der bevidst tolker alt som et angreb og derfor hader mænd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, for 41 minutter siden:

Har du det meget dårligt med hvad du laver?

For den reaktion er da helt ude i hampen, er du en af de kvinder der bevidst tolker alt som et angreb og derfor hader mænd?

Sikken holdning.

Du og nogle andre mænd må skrive hvad der falder fra brystet. Så snart der kommer et modsvar som low life mænd anser som angreb har jeg det dårligt i mit arbejde, hvordan hænger det sammen? Min reaktion er ikke ude i hampen, tværtom. Der bliver spurgte til kønsvorter hos kvinder, men vend den lige om. Der findes mange mænd der heller vil spotte sygdomme på kvinden end han vil erkende sine egne uhygiejnisk person var årsagen til afvisning.

Og erkendelsen af kønsvorter hos kvinden kræver manden har betalt for oral sex og dykket ned i den beskidte underverden som medfører sygdomme. Nemlig oralsex uden beskyttelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cilje skrev, for 11 timer siden:

Sikken holdning.

Du og nogle andre mænd må skrive hvad der falder fra brystet. Så snart der kommer et modsvar som low life mænd anser som angreb har jeg det dårligt i mit arbejde, hvordan hænger det sammen? Min reaktion er ikke ude i hampen, tværtom. Der bliver spurgte til kønsvorter hos kvinder, men vend den lige om. Der findes mange mænd der heller vil spotte sygdomme på kvinden end han vil erkende sine egne uhygiejnisk person var årsagen til afvisning.

Og erkendelsen af kønsvorter hos kvinden kræver manden har betalt for oral sex og dykket ned i den beskidte underverden som medfører sygdomme. Nemlig oralsex uden beskyttelse. 

 

Mine alarmklokker ringer lidt her, jeg har oprigtigt ondt af at du befinder dig i et servicefag, hvor din kundegruppe udelukkende er mænd når du tilsyneladende hader dem så meget, at du refererer til dem som lowlife hvis de har en anden mening end dig. Jeg håber du overvejer og har mulighed for at stoppe, og ikke sidder fast i jobbet pga. økonomi. 
Jeg ville ihvertfald ikke kunne besøge dig med god samvittighed.

Jeg bider især mærke i "Der findes mange mænd der hellere vil spotte sygdomme på kvinden end han vil erkende sine egne uhygiejnisk person var årsagen til afvisning."

Føler du dig forfulgt? Jeg har aldrig nogensinde hørt om det fænomen før, og hvor får du informationen om at trådstarter er blevet afvist?

Han har stillet et hypotetisk spørgsmål, givetvis et lidt underligt et, men stadig i mine øjne er der intet stødende over det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, for 6 timer siden:



Føler du dig forfulgt? Jeg har aldrig nogensinde hørt om det fænomen før, og hvor får du informationen om at trådstarter er blevet afvis

 

det er jeg faktisk heller aldrig blevet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Icemand skrev, for 19 timer siden:

Cilje ,det er kun et spørgsmål , ja et dumt spørgsmål ,men du overreagerer vist lige. 

ja der er ikke noget dybere i mit spørgsmål ud over nysgerrighed om hvordan folk ville reagere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det indæedende spørgsmål hører mest hjemme, hvis man rejser uden for Europa og opsøger kvinder i de miljøer, som er forbeholdt mænd med meget få penge. 

Jeg har hverken set eller hørt om dette i Danmark. 

Jeg går ud fra at en gp'ere såm får en kønssygdom, bliver behandlet og sætter forretningen på standby så længe. 

Ellers kan du prøve hos de handlede afrikanske piger, men selv her ville bagmanden nok stoppe hende, på grund af dårlig forretning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...