Hop til indhold
underdog40

Er oral med eller uden nu?

Recommended Posts

Lokket af alle de gode beretninger. Så nu skal det prøves...

En ven og jeg tager til Hamborg i midten af maj for at friturestege os selv i synd, skam og begær. Det bliver en rookietur for begge af os. Men jeg er blevet lidt forvirret over de forskellige indspark omkring med eller uden når det kommer til oral. Nye love mig her og der. Kæmpe bøder og jeg skal komme efter dig. Hvad gælder nu? Er det forbudt eller hvad? Og hvordan fungerer det i disse dage?

Hunden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Som udgangspunkt er oralsex strafbart med en bøde, hvis ikke der anvendes kondom, og dit helbred beskyttes jo også, jeg ser det tyske udspil som en beskyttelse, masser af østeuropæiske GP jobber også i Tyskland, og det er i øst EU at der er meget udbrelselse af sex sygdomme, herunder også sygdomme der kan spredes vha oral uden, jeg selv foretrækker også superfransk altså oral uden gummi, men men jeg vil gerne være foruden sexuelt overførte  sygdomme, så ...........og ind i mellem lader jeg mig friste :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den nye lov er ikke trådt i kraft endnu i maj, så det er formodentlig busieness as usual. Har ingen erfaringer med Hamburger-klubberne, men i NRW i påsken var oral uden, uden at det blev diskuteret.

Som fortalt i en anden tråd havde jeg en lægere snak dernede med en GP som er uddannet sygeplejerske. Hun havde flere gange krævet kondom, fordi manden havde tydelige kondylomer (kønsvorter). Hun syntes  Kondompflicht er en god ting; de fleste østpiger aner ikke hvad de skal kigge efter, og tager hvad som helst i munden :/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i Hamborg i sidste uge, og på to forskellige klubber.

Harmony FKK var standard ydelsen oral uden kondom (60 EUR)
Atmos FKK var standard ydelsen oral med kondom (50 EUR) - oral uden kondom kunne tilkøbes for +20 EUR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...