Hop til indhold

Er oral med eller uden nu?

Featured Replies

Skrevet

Lokket af alle de gode beretninger. Så nu skal det prøves...

En ven og jeg tager til Hamborg i midten af maj for at friturestege os selv i synd, skam og begær. Det bliver en rookietur for begge af os. Men jeg er blevet lidt forvirret over de forskellige indspark omkring med eller uden når det kommer til oral. Nye love mig her og der. Kæmpe bøder og jeg skal komme efter dig. Hvad gælder nu? Er det forbudt eller hvad? Og hvordan fungerer det i disse dage?

Hunden

Skrevet

Som udgangspunkt er oralsex strafbart med en bøde, hvis ikke der anvendes kondom, og dit helbred beskyttes jo også, jeg ser det tyske udspil som en beskyttelse, masser af østeuropæiske GP jobber også i Tyskland, og det er i øst EU at der er meget udbrelselse af sex sygdomme, herunder også sygdomme der kan spredes vha oral uden, jeg selv foretrækker også superfransk altså oral uden gummi, men men jeg vil gerne være foruden sexuelt overførte  sygdomme, så ...........og ind i mellem lader jeg mig friste :P

Skrevet

Den nye lov er ikke trådt i kraft endnu i maj, så det er formodentlig busieness as usual. Har ingen erfaringer med Hamburger-klubberne, men i NRW i påsken var oral uden, uden at det blev diskuteret.

Som fortalt i en anden tråd havde jeg en lægere snak dernede med en GP som er uddannet sygeplejerske. Hun havde flere gange krævet kondom, fordi manden havde tydelige kondylomer (kønsvorter). Hun syntes  Kondompflicht er en god ting; de fleste østpiger aner ikke hvad de skal kigge efter, og tager hvad som helst i munden :/

Skrevet

Jeg var i Hamborg i sidste uge, og på to forskellige klubber.

Harmony FKK var standard ydelsen oral uden kondom (60 EUR)
Atmos FKK var standard ydelsen oral med kondom (50 EUR) - oral uden kondom kunne tilkøbes for +20 EUR

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.