Hop til indhold

spørgsmål til kunder om sygdomme

Featured Replies

Skrevet

hvordan reagere i kunder hvis i ved en GP opdager synlig sygdomme som f.eks. kønsvoeter, herpes o.s.v.?

og oplever i det tit. 

Skrevet

Heldigvis ikke noget jeg har oplevet.

Men jeg vil da helt sikkert nævne det, på en pæn måde, til pigen. Og så vil jeg pakke mit shit og komme videre. Jeg vil også kræve pengene tilbage. Hvis der er tydelig tegn på noget der smitter, så skal de ikke arbejde i den periode.

Skrevet

Jeg ville sige det når jeg bestilte tiden, så hun pænt kunne sige nej uden at stå overfor mig og evt. føle sig presset (ville give en elendig oplevelse alligevel).

Opdagede jeg det på min partner, ville jeg pænt trække alt til mig og løbe skrigende ud af døren, direkte op til lægen og få en vatpind i urinrøret, levere 3 liter blod og bede til den højere magt jeg tror på den dag... har grækerne ikke en gud målrettet imod netop kønsvorter (en process der skulle gentages 2 uger efter)  ;) 

Redigeret af Sparkster

Skrevet
Randersmand skrev, for 2 timer siden:

hvordan reagere i kunder hvis i ved en GP opdager synlig sygdomme som f.eks. kønsvoeter, herpes o.s.v.?

og oplever i det tit. 

Jeg plejer bare at slikke uden om kønsvorterne :D

Skrevet
  • Author

ok kan se jeg har formuleret mig forkert.

der skulle nok ha stået:

hvordan reagere i som kunder hvis i ved et besøg ved en GP opdager synlig sygdomme som f.eks. kønsvoeter, herpes o.s.v. på hende ?

og oplever i det tit. 

starter en ny tråd med ordentlig tekst 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.