Hop til indhold
Randersmand

spørgsmål til kunder om sygdomme

Recommended Posts

Heldigvis ikke noget jeg har oplevet.

Men jeg vil da helt sikkert nævne det, på en pæn måde, til pigen. Og så vil jeg pakke mit shit og komme videre. Jeg vil også kræve pengene tilbage. Hvis der er tydelig tegn på noget der smitter, så skal de ikke arbejde i den periode.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster

Jeg ville sige det når jeg bestilte tiden, så hun pænt kunne sige nej uden at stå overfor mig og evt. føle sig presset (ville give en elendig oplevelse alligevel).

Opdagede jeg det på min partner, ville jeg pænt trække alt til mig og løbe skrigende ud af døren, direkte op til lægen og få en vatpind i urinrøret, levere 3 liter blod og bede til den højere magt jeg tror på den dag... har grækerne ikke en gud målrettet imod netop kønsvorter (en process der skulle gentages 2 uger efter)  ;) 

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randersmand skrev, for 2 timer siden:

hvordan reagere i kunder hvis i ved en GP opdager synlig sygdomme som f.eks. kønsvoeter, herpes o.s.v.?

og oplever i det tit. 

Jeg plejer bare at slikke uden om kønsvorterne :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

ok kan se jeg har formuleret mig forkert.

der skulle nok ha stået:

hvordan reagere i som kunder hvis i ved et besøg ved en GP opdager synlig sygdomme som f.eks. kønsvoeter, herpes o.s.v. på hende ?

og oplever i det tit. 

starter en ny tråd med ordentlig tekst 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...