Hop til indhold
4700

Erotisk massage (Holbæk omegn)

Recommended Posts

4700 skrev, for 11 minutter siden:

Hejsa

Fandt hende her men vil lige høre om nogle herinde som har besøgt hende? 

 

4700

 

ja hun er knald god

Del dette indlæg


Link til indlæg
4700 skrev, for 5 minutter siden:

Hvordan ser hun ud?

øh drillede dig (undskyld) men har da ingen chance ,for at vide hvem du spørger om, i din tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
4700 skrev, den 4/22/2017 at 10:34:

Hvordan ser hun ud?

Jeg synes hun ser godt og sød ud.

Skrev til hende og bad om et foto af ansigt. Og det fik jeg så. Vil se hende så snart det lige passer. 

:) Glad

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
4700 skrev, den 22/4/2017 at 09:23:

Hejsa

Fandt hende her men vil lige høre om nogle herinde som har besøgt hende? 

 

4700

 

Det er med blandede følelser jeg giver hende en dårlig anmeldelse for kvinden er både sød og rar og vil gerne gøre sit bedste, men det er nok den kedeligste massage (læs lette berøringer/strejf jeg har fået), og det samme med afslutningen.

 

Hun har trusser og bh på under massagen og tager det af for 200 ekstra, det havde jeg dog ikke det mindste lyst til hun gjorde. Hun er kraftig med et hængende slasket maveskind.

I min optik er hun på ingen måder fræk eller seksuelt ophidsende eller flirtende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet
Roden skrev, for 15 timer siden:

Det er med blandede følelser jeg giver hende en dårlig anmeldelse for kvinden er både sød og rar og vil gerne gøre sit bedste, men det er nok den kedeligste massage (læs lette berøringer/strejf jeg har fået), og det samme med afslutningen.

 

Hun har trusser og bh på under massagen og tager det af for 200 ekstra, det havde jeg dog ikke det mindste lyst til hun gjorde. Hun er kraftig med et hængende slasket maveskind.

I min optik er hun på ingen måder fræk eller seksuelt ophidsende eller flirtende.

Nå øv. Hun lød ellers lovende...

Når du ik havde lyst til at se hende nøgen - var det så fordi du tænkte at babserne også var for hængende slaskede ?

Personligt kan jeg godt lide meget røv og mave og lår (og bryster) - men det må selvfølgelig helst være rimeligt fast i det ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...