Hop til indhold
Guest Fynfyr86

Sygdomme.

Recommended Posts

Guest Fynfyr86

Halløj.. den har nok været oppe og vende før;-). Hvor stor er risikoen for at få hiv for en gp ved og tilbyde blow med slug?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 6 minutter siden:

Halløj.. den har nok været oppe og vende før;-)

Ja det har den. Endda mange gange, og jeg tror, at enhver sten allerede er vendt i dette spørgsmål.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Okay, og derfor kan der ikke komme et ordentligt svar på mit spørgsmål?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 10 minutter siden:

Okay, og derfor kan der ikke komme et ordentligt svar på mit spørgsmål?

Risikoen er lille. Endda meget lille. 

Ved samleje uden gummi er riskoen også lille (for fyren) men der er selvfølgelig alle de andre kønssygdomme at tage hensyn til, og overordnet set er det selvfølgelig bedst at dyre sex med.

Med hensyn til f.eks. klamydia og fransk uden gummi, så kan du (som fyr) ikke blive smittet med klamydia ved fransk uden gummi, selvom pigen er inficeret i svælget. Pigen derimod kan blive smittet ved at give fransk til en fyr med klamydia, men kan ikke smittede videre.

Redigeret af DK fyr 34
rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
DK fyr 34 skrev, Lige nu:

Risikoen er meget lille. Endda meget lille. 

Ved samleje uden gummi er riskoen også lille (for fyren) men der er selvfølgelig alle de andre kønssygdomme at tage hensyn til, og overordnet set er det selvfølgelig bedst at dyre sex med.

Med hensyn til f.eks. klamydia og fransk uden gummi, så kan du (som fyr) ikke blive smittet med klamydia ved fransk uden gummi, selvom pigen er inficeret i svælget. Pigen derimod kan blive smittet ved at give fransk til en fyr med klamydia, men kan ikke smittede videre.

Mange tak for svar:-) så risikoen for at få hiv er meget lille for gp'en der sluger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, Lige nu:

Mange tak for svar:-) så risikoen for at få hiv er meget lille for gp'en der sluger?

Nu kommer jeg i tvivl om du mener riskoen for fyren der modtager fransk eller pigen der tilbyder det. 

Men hvis du mener riskoen for fyren, så er den lille. Men hvis du er i tvivl, så følge din mavefornemmelse og brug gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 6 minutter siden:

Mange tak for svar:-) så risikoen for at få hiv er meget lille for gp'en der sluger?

Men pigen der giver fransk og sluger/modtager sædafgang i munden er selvfølgelig mere udsat en fyren der modtager fransk uden gummi. Og riskoen stiger selvfølgelig med antallet af partnere......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Ja det er klart.. men ved man hvor stor risiko der er for hiv for gp der sluger? Men som fyr går man vel for pokker ikke til gp hvis man har hiv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Er der et rist/blære i munden og på pikken, er der mulighed for dvs sygdomme kan smitte. Derved kan jeg ikke anbefale hurtig og dyb fransk, uden gummi, det vil med stor mulighed lave rist i munden. 

Rækkefølgen på risiko er mindst ved fransk.
Samleje i midten.
Og størst ved anal sex. fordi her også er større risiko ved rist og revner. 

Derfor mange piger kun tilbyder fransk uden gummi. og forlanger gummi ved samleje og anal sex.  

Og ved dvs. gangband hvor der tilbydes,  alt sex uden gummi, er det så også for dumt, for her er der stor slid på slimhinder på kort tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 5 minutter siden:

Ja det er klart.. men ved man hvor stor risiko der er for hiv for gp der sluger? Men som fyr går man vel for pokker ikke til gp hvis man har hiv?

Der er jo altid nogle der ikke ved at de er smittet og som fortsætter deres aktiviteter som hidtil......og lige dette overlap hvor en person er smittet og ikke ved det, er nok der de fleste bliver smittet. Og så er der nok også nogle der er ligeglade, selvom det er svært at fatte. Men man har da læst/hørt om det......

Del dette indlæg


Link til indlæg

En kvindelig GP har størst risiko hvis hun giver blow til en homoseksuel eller narkoman og hun har rifter/sår i munden og han bløder eller kommer i hendes mund og ikke sluger hurtigt...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 26 minutter siden:


Og ved dvs. gangband hvor der tilbydes,  alt sex uden gummi, er det så også for dumt, for her er der stor slid på slimhinder på kort tid. 

Gangbang er vist ved at blive et kapitel for sig, når vi taler usikker sex.  Jeg har ikke siddet og talt og lavet statistik, men jeg synes at der efterhånden skiltes med mange GB hvor man for 500 ekstra kan dyrke ubeskyttet sex i alle huller. Og nej, det handler ikke kun om udenlandske piger, de danske gør det også.  

Jeg er godt klar over, at der er et marked for ubeskyttet sex, men jeg sidder lidt med en fornemmelse af, at udbredelsen i GB er større end i den mere traditionelle del af markedet.  Jeg håber selvfølgelig jeg tager fejl, men..........

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, 1 time siden:

Halløj.. den har nok været oppe og vende før;-). Hvor stor er risikoen for at få hiv for en gp ved og tilbyde blow med slug?

Dit ubehjælpsomme spørgsmål kan ikke besvares. Det første kriterium for at blive smittet er at komme i kontakt med smittestof. Dvs. først skal du regne på sandsynligheden for at en kunde er smittet - allerede det er er ret umuligt. Dernæst skal du regne på smitterisikoen ved den form for kontakt hun har - det er også pænt umuligt (se gamle tråde for en længere forklaring). Alt i alt er det helt umuligt at svare på. Og hvilken mening ville et tal give?

Fynfyr86 skrev, 1 time siden:

Okay, og derfor kan der ikke komme et ordentligt svar på mit spørgsmål?

Du kunne gøre dig den lillebittesmule besvær selv at søge svaret, for det er allerede givet. Problemet med de her tråde er, at der altid er en bunke idioter, der påstår noget vrøvl og derfor bliver de så lange og trælse.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

når du spørger om kvinden kan få hiv må man jo gå ud fra det potentielt er manden der er smittet. skulle en mand være smittet med hiv og er i behandling og har været det i et stykke tid så smitter hiv ikke mere i følge sundhedsstyrelsen. ja og hvis det er kvinden der er smittet og er i behandling så smitter hun heller ikke. Men er det ved en løslig partner (feks en Gp) så er det en god idé at beskytte sig. det er kun hvis man skulle falde for en som har hiv og man er i fast forhold at man godt kan droppe gummi hvis personen er i behandlig (behandlingen er livs lang. den helbreder ikke men stopper smittende og udviklingen til aids)

Dog husk der er mange andre sygdomme som smitter meget mere og som dog ikke er dødelig (der er hiv heller ikke mere i den vestlige verden under behandling) og som er der resten af livet..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 1 time siden:

Halløj.. den har nok været oppe og vende før;-). Hvor stor er risikoen for at få hiv for en gp ved og tilbyde blow med slug?

Det link fortæller lidt om HIV og smittefare. 

HIV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Gangbang er vist ved at blive et kapitel for sig, når vi taler usikker sex.  Jeg har ikke siddet og talt og lavet statistik, men jeg synes at der efterhånden skiltes med mange GB hvor man for 500 ekstra kan dyrke ubeskyttet sex i alle huller. Og nej, det handler ikke kun om udenlandske piger, de danske gør det også.  

Jeg er godt klar over, at der er et marked for ubeskyttet sex, men jeg sidder lidt med en fornemmelse af, at udbredelsen i GB er større end i den mere traditionelle del af markedet.  Jeg håber selvfølgelig jeg tager fejl, men..........

 

 

Ja det tror jeg også, desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86

Tak for alle svarende, jeg søger ikke en statistik eller tal.. men svar der kunne berolige lidt;-) kunne så også lige være ærlig fra start, jeg lever sammen med en gp der tilbyder blow med slug.. vi ved godt der selvfølelig er en risiko, søgte bare lidt ro i maven( der er så også svar der har givet ondt i maven)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, den Saturday, April 22, 2017 at 08:39:

Er der et rist/blære i munden og på pikken, er der mulighed for dvs sygdomme kan smitte. Derved kan jeg ikke anbefale hurtig og dyb fransk, uden gummi, det vil med stor mulighed lave rist i munden. 

Rækkefølgen på risiko er mindst ved fransk.
Samleje i midten.
Og størst ved anal sex. fordi her også er større risiko ved rist og revner. 

Derfor mange piger kun tilbyder fransk uden gummi. og forlanger gummi ved samleje og anal sex.  

Og ved dvs. gangband hvor der tilbydes,  alt sex uden gummi, er det så også for dumt, for her er der stor slid på slimhinder på kort tid. 

Det må da være begrænset med slid på slimhinder, ved gangbang uden. Her bliver pigen da kremet godt op hen af vejen.

Det ændre dog ikke på en høj risiko 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...