sn57 731 Skrevet 21. April, 2017 Normalt opsøger jeg dominaer steder med god SM faciliteter, men Lea's profil hos Mon- Cherie frister mig. Er der nogen som har besøgt Lea? hører gerne om jeg oplevelser især hvis jeres besøg har været krydret med noget fra den skønne SM/BDSM verden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lea 6 Skrevet 22. April, 2017 Hejsa jeg er helt ny på mon- cherie så tror ikke der er nogle der har erfaring med mig som domina, jeg er ny i den professionelle verden men har dyrket det et stykke tid privat. H.Lea 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 731 Skrevet 22. April, 2017 Tak Lea, Jamen det skal vi måske få ændret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bimand 0 Skrevet 10. Januar, 2018 Lea skrev, den 22/4/2017 at 15:55: Hejsa jeg er helt ny på mon- cherie så tror ikke der er nogle der har erfaring med mig som domina, jeg er ny i den professionelle verden men har dyrket det et stykke tid privat. H.Lea Du er vildt lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg