Hop til indhold
fyrmedtøs

indhold på AL

Recommended Posts

Hejsa boys..ny på siden, men kender godt il eroguide..

Jeg synes godt nok der er langt imellem de seriøse private kvinder der vil tjene lidt til deres SU eller bistand..jeg synes godt nok deres såkaldte service er så dårlig. Enten svare de aldrig eller så svare de vrissen fra starten af..

Nogen har tlf nr og så enten ringer jeg eller sender en sms....så kommer der et plat svar eller så beder de en og kigge efter en anden kvinde, hvis man spørger efter de manglende info på deres nnonce.

Jeg kunne så godt tænke mig for første gang og møde en meget ung kvinde..sådan en på 19-20 år..bare for at prøve det..men er der nogen der kender en de kan enbefale

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du oplever det som en udbredt adfærd, at du modtager platte svar, så skyldes det nok ikke at pigerne er useriøse, nok svarere at du bærer det forkert ad i dine henvendelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 22/4/2017 at 09:55:

Hvis du oplever det som en udbredt adfærd, at du modtager platte svar, så skyldes det nok ikke at pigerne er useriøse, nok svarere at du bærer det forkert ad i dine henvendelser. 

Nu ved du jo ikke hvordan jeg henvender mig til en kvinde/pige, jeg kan forsikre dig om at ordlyden..må jeg kneppe dig er IKKE noget at det som falder mig ind at skrive.

Men derimod hvis jeg skriver den samme pæne spørgsmål til en ældre kvide, så får jeg et utroligt pænt svar retur..Kan det skyldes erfaringen og det med at unge generalt tror de kan opføre sig som de vil.
Men jeg har også opgivet og kigge efter en purung tøs, jeg må lede efter noget der har mere hjerne som passer ind i mit kram.

Redigeret af fyrmedtøs
slåfejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

@fyrmedtøs

Det er korrekt at jeg ikke ved hvad du skriver til pigerne, men når jeg og andre ikke mener vi generelt får platte svar tilbage, så er det jo svært ikke at konkludere, at din metode åbentbart ikke virker, siden du er nået frem til, at de fleste unge er useriøse. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 49 minutter siden:

@fyrmedtøs

Det er korrekt at jeg ikke ved hvad du skriver til pigerne, men når jeg og andre ikke mener vi generelt får platte svar tilbage, så er det jo svært ikke at konkludere, at din metode åbentbart ikke virker, siden du er nået frem til, at de fleste unge er useriøse. 

 

 

Jeg kan godt li du skriver jeg og andre, andre, der mener du den anden der skrev jeg skulle prøve sugardates.dk, den side har jeg også prøvet og der er piger der tror deres fisse er guldbelagt..og forlanger det vilde. 

Men lad os nu bare lade den ligge her, jeg har åbenbart den fantasi i behold, jeg har fundet en anden lidt ældre kvinde jeg vil se om ikke jeg kan få en aftale med, når det passer ind i min kalender.

Men tak for svarene, jeg værdsætter jeres tid..

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyrmedtøs skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kan godt li du skriver jeg og andre, andre, der mener du den anden der skrev jeg skulle prøve sugardates.dk,

Nej min erfaring bygger på mange år her både på EG og tidligere Venuslogen, hvis der skulle være noget om det du skriver om, ville man ofte kunne læse indlæg som dit, og det gør man ikke

Held og lykke med at få en tid hos en lidt ældre kvinde, måske der er bedre match der. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 minutter siden:

Nej min erfaring bygger på mange år her både på EG og tidligere Venuslogen, hvis der skulle være noget om det du skriver om, ville man ofte kunne læse indlæg som dit, og det gør man ikke

Held og lykke med at få en tid hos en lidt ældre kvinde, måske der er bedre match der. 

 

tak skal du have..Hende jeg har kontakt med, hun forstår da ordet service og har haft en utrolig behagelig samtale med hende i tlf. Og der var ingen forskel i min måde og skrive til hende. Hun trods alt noget ældre end en de purunge piger..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...