noknok 29 Skrevet 21. April, 2017 Ankommer til Bangkok på søndag og skal være der 5 dage,derefter til Pattaya 12 dage og igen tilbage til Bangkok 5 dage. Vil lige høre om der er nogen herfra ? så kunne vi mødes til en sjov aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carnalwolf 532 Skrevet 21. April, 2017 noknok skrev, 1 time siden: Ankommer til Bangkok på søndag og skal være der 5 dage,derefter til Pattaya 12 dage og igen tilbage til Bangkok 5 dage. Vil lige høre om der er nogen herfra ? så kunne vi mødes til en sjov aften. Må jeg spørge hvorfor du vælger at tilbringe hele 10 dage i Bangkok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noknok 29 Skrevet 21. April, 2017 Carnalwolf skrev, for 10 minutter siden: Må jeg spørge hvorfor du vælger at tilbringe hele 10 dage i Bangkok? Ser du der findes nogle rigtige frække ting i Bangkok som jeg skal have afprøvet og det kan du ikke kan få i Pattaya 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carnalwolf 532 Skrevet 21. April, 2017 noknok skrev, Lige nu: Ser du der findes nogle rigtige frække ting i Bangkok som jeg skal have afprøvet og det kan du ikke kan få i Pattaya Kvinderne er også markant flottere i Bangkok hvis man er villig til at betale for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gregsom 83 Skrevet 22. April, 2017 noknok skrev, for 11 timer siden: Ser du der findes nogle rigtige frække ting i Bangkok som jeg skal have afprøvet og det kan du ikke kan få i Pattaya Hvad er det du kan i Bangkok som man ikke kan i Pattaya - vil du dele? Mvh G Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
noknok 29 Skrevet 23. April, 2017 Ja der skal nok komme en kort beskivelse. Jeg er lige ankommet til Bangkok. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg