Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

jeg var i går forbi Lilly

hun svart hurtig på SMS, fik en aftale med hinde en time sener. Var der til aftalt tiden og skulle ringe til hinde få at blive lukke ind. Da jeg så hinde var der klar hinde på billederne for ca. 5-7 år siden men hun så stadig super dejlig ud og vi faldt let i snak og grinte en del så jeg tænkte det her bliver super godt..... men da vi skulle til at leje tror jeg hun starter sin auto pilot og den inde bæger auto støn, lukke øjne, ens rytme og hvad det eller kan kører på auto og det var helt lige meget om hun fik stille og rolig eller hårdt.... det gør ikke noge for mig men heldig vis er hindes fisse ultra stram, jeg har prøvet en del pige/kvinder men vil nok sige at hindes er en af de strammeste jeg har prøvet og det var fedt at mærke så jeg havde svært hved at holde den. 

Steder 10/6

Pigen  10/7

Sex 10/3 kunne ikke lig dy mig misse en klar 10 

komme jeg igen NEJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

De bilder hon tar är 100% up to date. Dom kanske har någon månad på USB:n men jag tror att hon sminkar sig rätt kraftigt när hon ska ta bilder. Hon har kanske lite dålig hy, men är hon sminkad så tycker jag inte det har så stor inverkan. Hon har ju en superkropp enligt min mening :D och det är vad som ses på bilderna. Tycker de bilder hon har nu verkligen rättfärdigar hennes snygga kropp. På de tidigare bilderna tyckte jag hon såg för rund ut.

Hennes inlevelse kan man ha synpunkter på men för mig har det varit OK. Inte GFE på nåt sätt men ändå ganska bra. Förutom vackra ögon så har hon de mest yppiga äkta brösten som sitter perfekt. Att fissen är stram gör det ännu bättre 

Tycker du var lite hård i din dom ;) ...men visst måste du få ha din åsikt om din upplevelse som alla andra.

 

Tack för anmeldelsen :) 

 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
hygge2 skrev, den 2017-04-22 at 11:07:

Jeg vil skyde hende til over 35 år. Hun så ret gammel ud da jeg besøgte hende.

Om hon är 35 eller 55 med den kroppen och utseendet spelar ingen roll för mig:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hygge2 skrev, den 22/04/2017 at 11:07:

Jeg vil skyde hende til over 35 år. Hun så ret gammel ud da jeg besøgte hende.

35 år gammel er gammel.... uha. Jeg tør slet ikke tænke på hvor gammel jeg så er....

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonDo skrev, den 21. april 2017 at 12:36:

Hej

jeg var i går forbi Lilly

hun svart hurtig på SMS, fik en aftale med hinde en time sener. Var der til aftalt tiden og skulle ringe til hinde få at blive lukke ind. Da jeg så hinde var der klar hinde på billederne for ca. 5-7 år siden men hun så stadig super dejlig ud og vi faldt let i snak og grinte en del så jeg tænkte det her bliver super godt..... men da vi skulle til at leje tror jeg hun starter sin auto pilot .....

komme jeg igen NEJ

Lige min oplevelse - totalt autopilot!

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loppan skrev, for 12 timer siden:

Om hon är 35 eller 55 med den kroppen och utseendet spelar ingen roll för mig

Fedt for dig :-)

Jeg havde dog håbet på hun lignede en under 30. Det gjorde hun så ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

Hun ser nu, meget "Snack"-venlig ud ;) Dejlig krop, synd hvis sex'en er kedeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...