Hop til indhold
badboy30

Fræk husmor nanna

Recommended Posts

Ja jeg har.....men det var helt tilbage da hun var i Albanigade i Odense. Der var hun mere buttet og med meget store bryster. Køn er hun ikke, men husker hende som sød og imødekommende, og iøvrigt god sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vist længe siden det lukkede. Tror det var nr. 13 på 1.salen...der kom vist mange forskellige piger. Husker det som et okay sted....pænt og rent. Meget stort legerum med spejle.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg husker det også som er godt sted med rigtigt søde piger, alle danske så vilt jeg husker. Tror ikke det lukkede - det blev nok nærmere lukket. ;-) Vist noget med rufferi og en vis Anni. Meget skriveri om det dengang omkring 2010.

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 9 timer siden:

Det er vist længe siden det lukkede. Tror det var nr. 13 på 1.salen...der kom vist mange forskellige piger. Husker det som et okay sted....pænt og rent. Meget stort legerum med spejle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 6 minutter siden:

Jeg husker det også som er godt sted med rigtigt søde piger, alle danske så vilt jeg husker. Tror ikke det lukkede - det blev nok nærmere lukket. ;-) Vist noget med rufferi og en vis Anni. Meget skriveri om det dengang omkring 2010.

Ja det var der vist noget om :-)  . Jeg husker forresten også Nanna som en lille frækkert dengang Gad vide om hun stadig er det? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 41 minutter siden:

Jeg husker det også som er godt sted med rigtigt søde piger, alle danske så vilt jeg husker. Tror ikke det lukkede - det blev nok nærmere lukket. ;-) Vist noget med rufferi og en vis Anni. Meget skriveri om det dengang omkring 2010.

Rigtigt nr 13, så faldt brikkerne på plads..

Sexeren

ps. For mange år siden også i nr 5 over grill bar.

lukkede på grund af brand.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...