Hop til indhold
jegertykigen

Polen Krakow

Recommended Posts

Efter en hurtig polens tur er her lidt info.

Der blev fundet piger på: www.roksa.pl og https://www.odloty.pl

En af pigerne var: https://www.odloty.pl/en/announcements/krakow/centrum/exclusive-angel-blond/167090.html - som var en ganske fin og meget professionel dame, flot pige, som er garvet i branchen. Nem at snakke med og service minded.

Generelt havde jeg besøg af 2 andre piger som ikke længere har annoncer på de nævnte sider, man ringer ofte til dem for a booke et møde, og det er klart en fordel hvis man snakker sproget. De piger som fremstår dyrere kan næsten altid engelsk hvor de "billigere" ofte har svært ved sproget, men nogen gange har de en telefon dame som kan hjælpe.

Man skal være obs på at billederne ofte kan være misvisende pige kan bruge billeder af en der "minder om hende" om det så er hende med makeup og 2 timers Photoshop eller en anden, er ofte 50/50.

Generelt var oplevelsen blandet, du kan enten ende med en pige som er taget ud af en amerikanske college film, hvor det hele sidder rigtig, hun er fræk på den der .... uskyldige måde...men du kan altså også ende med en direkte fra Roe Marken...det oplevede jeg desværre.... og det er tæt på det dårligste sex nogensinde.

Polen er billig så tag chancen og hvis man er tilfreds så book pigen dagen efter, men der er self også muligt at tage en masse chance, jeg blandet mine kort og ramte rigtig 3 ud af 5 gange.

Priserne er ca 500 og op efter alt efter kvalitet..de piger som var "billige" var også dem som var dårligst...


 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...