Hop til indhold
Sammy

Filippiner

Recommended Posts

Er der nogen der har kendskab til om der findes mulighed for at besøge en Filippinsk pige i Københavns området.

BJ, HJ, B2B, FP anything will do :-)

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg aldrig hørt om. Er også stor fan, rejser tit derned. Men herhjemme har jeg kun set dem i bussen, hvor jeg bliver selvfølgeligt totalt ignoreret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cuddler skrev, den 22/4/2017 at 17:05:

Det har jeg aldrig hørt om. Er også stor fan, rejser tit derned. Men herhjemme har jeg kun set dem i bussen, hvor jeg bliver selvfølgeligt totalt ignoreret.

Ja det med at blive ignoreret kender jeg godt. Sagen er at Filippinere vil have du tager initiativet, derfor kan de virke afvisende. Problemt er at de også er afvisende når de ikke er interesseret. :-):-):-) 

Har aldrig været dernede, hvor skal man starte?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angeles City. En slags mini Pattaya. Jeg kan dog meget beder lide det, dels fordi pigerne er mere kærlige end thaipigerne, dels fordi næsten alle, både piger og andre, kan tale engelsk på et niveau der tillader rigtig conversation, som er meget sjældent tilfælde i Thailand. Og så er der ingen almindelige turister der glor på een hele tiden når man er sammen med en ung pige, ligesom der er i f.el.s Phuket.

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg


Link til indlæg
cuddler skrev, for 6 timer siden:

Angeles City. En slags mini Pattaya. Jeg kan dog meget beder lide det, dels fordi pigerne er mere kærlige end thaipigerne, dels fordi næsten alle, både piger og andre, kan tale engelsk på et niveau der tillader rigtig conversation, som er meget sjældent tilfælde i Thailand. Og så er der ingen almindelige turister der glor på een hele tiden når man er sammen med en ung pige, ligesom der er i f.el.s Phuket.

Jeg har hørt om stedet, men da jeg ikke bryder mig om Pattaya, da det er for meget op i hovedet på én, tror jeg ikke det er stedet for mig. Kunne tænkte mig at prøve et sted hvor der er noget flot natur, jungle eller dykning til nogle dagture på motorcykel og samtidig mulighed for at gå i byen og få en øl og en gang Pool med noget at vælge imellem. Nogle bud? 

Hvad er prisniveauet short time/all night sammenlignet med Thailand som normalt de steder jeg kommer er 1000/1500 bht.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal du forstå forskellen fra Thiland. Prostitution er i princippet forbudt. Så der er ikke noget med pigebarer på hver turiststrand. Det er meget svært at kombinere det at være på et flot sted med mulighed for at finde piger. Angeles har 30000 piger men ingen strand. Sübic Bay har n strand - ikk særlig ren - og ca. 30 bars. Manila har nogle områder med pigebars. Cebu har nogle få bars. Sabang i Puerto Galera har nogle bars og freelancers, en en elendig strand, men ligger 5 km fra en pragtfuld strand White Beach.

Og det er helt bogstaveligt det hele. 

De priser du nævner er meget lave for Thailand,. Langt højere mange steder.

Priser i Filippinsk pesos: i Angeles hedder hovedområder Fields og barfines er 2500-4000. Der er et andet område hvor jeg kommer, Perimeter, hvor de ligger mellem 1500-2500. Sübic 2000. Samme pris shorttime/longtime, derfor vil mange piger kun gøre shorttime. Udover barfines skal du tippe pigen, jeg giver mellem 0 og 500. I Bangkok og Cebu er det dyrt, typisk 3000 tror jeg.

Der er også freelancers hvor man selv forhandler priserne.

Men flere og flere går over til at bruge dating sites nu. Prisen alt imellem en måltid og ægteskab. Jeg giver typisk 1500. De findes overalt, men klart fleste i de store byer. Hvis du har noget "game" og er forholdsvis ung kan du også samle dem op i shopping malls, diskos osv.

Min fremgangsmåde er at finde en pige i én af byerne, fra en bar, et freelancested eller dating site, og tage hen med på ferie et flot sted hen.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sammy skrev, for 2 timer siden:

Jeg har hørt om stedet, men da jeg ikke bryder mig om Pattaya, da det er for meget op i hovedet på én, tror jeg ikke det er stedet for mig. Kunne tænkte mig at prøve et sted hvor der er noget flot natur, jungle eller dykning til nogle dagture på motorcykel og samtidig mulighed for at gå i byen og få en øl og en gang Pool med noget at vælge imellem. Nogle bud? 

Hvad er prisniveauet short time/all night sammenlignet med Thailand som normalt de steder jeg kommer er 1000/1500 bht.

Stedet du leder efter er Lapu-Lapu på Filipinerne. Der er dykning - bl.a. med hvalhajer i Oslob - jungle, resorts, barer og alt andet. Og der er med garanti også piger - men jeg kender ikke prisniveauet. Men Google er din ven.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cuddler skrev, den 27/4/2017 at 19:06:

De priser du nævner er meget lave for Thailand,. Langt højere mange steder.

Ja jeg er klar over at feks. Bangkok er meget dyrere. Men jeg holder mig væk fra de steder. Gennemsnitsprisen er vel omkring 2000+500 i barfine og jeg plejer at forhandle mig til lavere da der IMHO er meget langt mellem Thaipiger der er 2000 værd.

 

 

CJ69 skrev, den 27/4/2017 at 20:34:

Stedet du leder efter er Lapu-Lapu på Filipinerne. Der er dykning - bl.a. med hvalhajer i Oslob - jungle, resorts, barer og alt andet. Og der er med garanti også piger - men jeg kender ikke prisniveauet. Men Google er din ven.

Jeg siger tak for informationen. Jeg regner med at tager afsted næste forår og det bliver så til Lapu-Lapu.

 

cuddler skrev, den 27/4/2017 at 11:28:

Jeg kan dog meget beder lide det, dels fordi pigerne er mere kærlige end thaipigerne.

Nu har jeg kun begrænset erfaring med Filippinere, men det er også noget jeg har lagt mærke til, derfor min interesse. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
TboneDK skrev, for 7 minutter siden:

Hun ser fin ud, der mangler bare lidt pris info

De er sikkert kun et tlf. opkald væk. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Ikke for det, hun ser da nuttet nok ud, men det er da hende der for få dage siden reklamerede for sig selv som argentiner med argentinsk fodboldtrøje på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 36 minutter siden:

Ikke for det, hun ser da nuttet nok ud, men det er da hende der for få dage siden reklamerede for sig selv som argentiner med argentinsk fodboldtrøje på?

Det er det som med et finere navn kaldes "identitetspolitik"; man er hvad man definierer sig selv som. Idag er jag fx en hest:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
Lemac skrev, for 21 timer siden:

Det er det som med et finere navn kaldes "identitetspolitik"; man er hvad man definierer sig selv som. Idag er jag fx en hest:lol:

What-ever Sells ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, den 3/6/2017 at 18:27:

Det er det som med et finere navn kaldes "identitetspolitik"; man er hvad man definierer sig selv som. Idag er jag fx en hest:lol:

Filippinere er lette at spotte på deres engelske accent. Har ikke aflagt hende et besøg endnu, men det kan hun ikke løbe fra hvis hun er.

Redigeret af Sammy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...