Papa 31 Skrevet 20. April, 2017 Nogle som har besøgt hende, eller kendskab til hende her, kalder sig syren36 på AL: https://annoncelight.dk/showad/222324 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 20. April, 2017 Citat Hej søde, jeg tilbyder kæreste sex, har et sted. skriv for mere info. Har tid i aften.. Jeg må nok indrømme at jeg ikke finder en så kort annonce uden billeder m.v. interessant. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papa 31 Skrevet 20. April, 2017 (edited) Hvem siger den skulle være interessant. Jeg efter spurgte ikke din personlig mening omkring annoncens indhold. Redigeret 20. April, 2017 af Papa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest themtroels Skrevet 20. April, 2017 Jeg skrev til hende havde et par spørgsmål og hun svarede med en sød mail ca. 24 timer senere. Anden mail vedlagde jeg et billede og fortalte også jeg var i et forhold, den svarede hun aldrig på:/ syntes da selv jeg ser okay men måske syntes hun jeg er grim ellers fik hun turnoff af jeg er i et forhold (jeg satser på det sidste ) Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buk1 2 Skrevet 21. Juni, 2017 Hejsa, nogen der har været sammen med Syren?, hører gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterdenstore 4 Skrevet 21. Juni, 2017 Har skrevet til hende flere gange, har aldrig fået noget svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 216 Skrevet 21. Juni, 2017 Skrev med Syren i maj, da jeg jo nok må erkende at være i den af hende efterspurgte aldersgruppe .-) Fik en undskyldende svar et par dage senere: "Hejsa og undskyld, jeg har holdt en lille pause." efterfulgt af de informationer jeg spurgte om. Sobert og helt fint. Det blev dog aldrig til noget, da hun oplyste at holde til ca. Vejle. Nok er der Regionshovedstaden, men mit tilholdssted i Region Syddanmark ligger så langt derfra, at det (for mig) næppe er interessant. Det har jeg (dog formuleret lidt pænere) svaret til hende, men forbehold mig retten til at henvende mig igen, hvis jeg kommer på disse kanter - og fik et "ok" tilbage. Så ud fra kommunikationen kan jeg ikke sige noget negativ om Syren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg