jensr 4 Skrevet 20. April, 2017 har lige fået en god omgang massage hos Kayly Nørrebrogade Vejle sikken en omgang ,lidt i den dyre ende men alle pengene værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ray Hollis 48 Skrevet 21. April, 2017 Overvejer et besøg hos Kayly. Kan du fortælle lidt mere om din oplevelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 22. April, 2017 Op til påske fik jeg mit bedste blow ever hos kayly. Hun er teknisk sublim. Sutter boller, øje osv. Samtidig er der fantastiske svup-lyde forårsager af hendes eminente sug. Men hendes booking system, eller retter mangel på samme, er en prøvelse. Jeg havde bestilt tid et par dage i forvejen, men måtte vade rundt i kvarteret i 20 min før jeg fik adgang og det foregik ved at en bror kom ud derinde fra da jeg gik forbi for 5 gang. Kayly råbte så efter mig så det ville nok være lidt pinligt hvis man var lokal. Endvidere var det også en smule pebret. Men for Søren hun kan sutte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhrn 122 Skrevet 22. April, 2017 Hvad er pebret. Vil i oplyse priser og står de i kontrast til den ydelse hun giver?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 22. April, 2017 lhrn skrev, 1 time siden: Hvad er pebret. Vil i oplyse priser og står de i kontrast til den ydelse hun giver?? Hmmm. Vi er her vel for at hjælpe hinanden, så jeg kan oplyse at jeg gav 1.000 kr. Det tog en god halv time og inkluderede 69 og mega. Jeg synes hun var superfræk og sjov. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 3. Juli, 2017 NoobGPexplorer skrev, den 22/4/2017 at 17:26: Op til påske fik jeg mit bedste blow ever hos kayly. Hun er teknisk sublim. Sutter boller, øje osv. Samtidig er der fantastiske svup-lyde forårsager af hendes eminente sug. Men hendes booking system, eller retter mangel på samme, er en prøvelse. Jeg havde bestilt tid et par dage i forvejen, men måtte vade rundt i kvarteret i 20 min før jeg fik adgang og det foregik ved at en bror kom ud derinde fra da jeg gik forbi for 5 gang. Kayly råbte så efter mig så det ville nok være lidt pinligt hvis man var lokal. Endvidere var det også en smule pebret. Men for Søren hun kan sutte. Var der massage med ? Og er der mulighed for bad hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 60 Skrevet 13. Juli, 2017 hvad koster 1 time body to body with blowjob Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 13. Juli, 2017 steve skrev, den 3/7/2017 at 09:07: Var der massage med ? Og er der mulighed for bad hos hende? Ja og ja. Massagen er dog bedre andre steder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg