Hop til indhold

Recommended Posts

Op til påske fik jeg mit bedste blow ever hos kayly. Hun er teknisk sublim. Sutter boller, øje osv. Samtidig er der fantastiske svup-lyde forårsager af hendes eminente sug. 

Men hendes booking system, eller retter mangel på samme, er en prøvelse. Jeg havde bestilt tid et par dage i forvejen, men måtte vade rundt i kvarteret i 20 min før jeg fik adgang og det foregik ved at en bror kom ud derinde fra da jeg gik forbi for 5 gang. Kayly råbte så efter mig så det ville nok være lidt pinligt hvis man var lokal. 

Endvidere var det også en smule pebret. Men for Søren hun kan sutte. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lhrn skrev, 1 time siden:

Hvad er pebret. Vil i oplyse priser og står de i kontrast til den ydelse hun giver??

Hmmm. Vi er her vel for at hjælpe hinanden, så jeg kan oplyse at jeg gav 1.000 kr. Det tog en god halv time og inkluderede 69 og mega. 

Jeg synes hun var superfræk og sjov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, den 22/4/2017 at 17:26:

Op til påske fik jeg mit bedste blow ever hos kayly. Hun er teknisk sublim. Sutter boller, øje osv. Samtidig er der fantastiske svup-lyde forårsager af hendes eminente sug. 

Men hendes booking system, eller retter mangel på samme, er en prøvelse. Jeg havde bestilt tid et par dage i forvejen, men måtte vade rundt i kvarteret i 20 min før jeg fik adgang og det foregik ved at en bror kom ud derinde fra da jeg gik forbi for 5 gang. Kayly råbte så efter mig så det ville nok være lidt pinligt hvis man var lokal. 

Endvidere var det også en smule pebret. Men for Søren hun kan sutte. 

Var der massage med ?

 

Og er der mulighed for bad hos hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...