Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Ålbæk Hovedvej tæt på Bramming for et par dage siden. Har før besøgt stedet men med meget svingende kvalitet. Denne gang blev jeg mødt af en fantastisk sød og smuk kvinde på 31 år som var slank og dejlig. Bestilte fuld pakke i 30 min. for 1000 kr. Massagen var ikke hendes stærke side men resten var en meget dejlig oplevelse. Kan klart anbefales. Hun oplyste at hun var fra Århus og var på stedet ca 30 dage mere.... Skøn kvinde (som talte nydeligt dansk)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arhhh...den er for tydelig Esbjergfyr...er du ejerens mand....dagens salgstale for et klamt sted som nu åbenbart skal promoveres efter den sidste lille tykke Thaipige er taget hjem...der lugter jo langt væk af hash på stedet og er jo tydeligt et sted sundhedsmyndighederne ville lukke hvis de kom forbi....

Del dette indlæg


Link til indlæg
aksel skrev, den 20/4/2017 at 19:43:

Arhhh...den er for tydelig Esbjergfyr...er du ejerens mand....dagens salgstale for et klamt sted som nu åbenbart skal promoveres efter den sidste lille tykke Thaipige er taget hjem...der lugter jo langt væk af hash på stedet og er jo tydeligt et sted sundhedsmyndighederne ville lukke hvis de kom forbi....

Tro hvad du vil - jeg er sgu da ligeglad. Tag selv ud og kig og kør da derfra hvis du ser noget du ikke kan lide. Pigen fortalte iøvrigt at hun kom fra Århus...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi forleden aften for at få en gang massage. gik ikke efter andet

Blev mødt af en lidt overvægtig pige på ca 35 år 

Ville bestille en times massage men prisen på stedet er steget voldsomt.. 600 kr for en time. 1 times cocktail koster 1800

Valgte 30 min massage for 300 og flere gange måtte jeg afvise tilbud på ekstra ydelser.

 

Masage 2/6

pigen 2/6

Stedet 3/6

 

Konklution : kommer der ikke mere deres priser er alt for høje i forhold til andre i området 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har ret....samt stedet er jo ved at falde sammen. Det ligger lige ud til hovedvejen og kommer der en stor lastbil med anhænger så falder stedet sammen. Det er synd og skam de piger bor og arbejder disse steder. Men det er jo deres eneste indtægtskilde da de skal sende penge hjem til familien....Det er en ond cirkel.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...