Hop til indhold
Sjovleg1

Totalclub Osnabrück

Recommended Posts

Hejsa

Jeg tænkte om der skulle være nogen der har været på Totalclub Osnabrück, for nyligt og kunne komme med an anbefaling, overvejer selv en tur i starten af maj.

Kan læse på tidligere indlæg ( flere år gamle) at pigerne måske ikke er så villige, jeg håber på at når de skriver at de f.eks er til anal så kan man også få det.

Kan nogen bekræfte at NS skulle være urinsex ? hvis ja, er der så nogen der har prøvet det på Flatrate og hvordan foregår det?

på forhånd tak Sjovleg1 (tidligere Sjovleg)

 

 

Redigeret af Sjovleg1
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

NS = Natur Sekt = urinsex, hvis det er det du går efter, tror jeg det er vigtigt at du aftaler det med pigen så hun får en mulighed for at forberede sig. Når du kommer ind af hoved døren, bliver du mødt af "tenken" en slagt tjener og bar dame som du betaler til, sig til hende at du ønsker NS så er jeg sikker på at hun kan hjælpe dig med det praktiske.

Hvis de skriver de tilbyder anal så kan du roligt stole på det. 

Jeg syntes det er en fed klub, for øvrigt udmærket buffet.

http://www.sportpark-wulfterturm.de/ udemærket hotel 3 minutters gang fra klubben. Bemærk hotellet har ikke morgen mad. Der ligger to bagere ca. 5 minutter fra hotellet. En god og en meget god, den meget gode er let at kende på køen uden for. På den gode kan du side inde og få et komplet morgen måltid, meget billigt.

Tilbage til klubben, betal 139,- Euro og du får 9 gange sex på værelse + mad og fri drikke vare. 

PS: vær ikke nervøs pigerne de er der kun for at du skal få en god oplevelse, vær høflig og galant det får du tusinde gange igen. 

PSS: bliv ikke skæmt af http://www.totalclub-osnabrueck.com/girls/neu-maya/ hun er bare lidt vild!

 

119,99 Euro mit bis zu 9 mal Spaß

o mit bis z

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 1 time siden:

"tenken" en slagt tjener og bar dame

Du mener "Tekenfrau" = bardame/tjener/bestyrer

Mht. Urinsex - tror jeg ikke det er noget, der normalt tilbydes på Flattrate eller FKK - derimod kan man vha. div. søgemaskiner se hvilke piger, der tilbyder det på alm. bordeller - eller privat/diskret. Det kræver jo ligesom også at der er visse faciliteter og ro til det + at det normalt koster ekstra og kræver lidt forberedelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Du kan ikke være sikker på hun tilbyder anal til alle hver gang. Du skal regne med hun er sammen med mange mænd og hver eneste dag. 

Du skal ikke regne med urinsex på en flatrate. Først skal pigen bruge lang tid på forberedelse, dernæst skal hun have lagen og til sidst skal der rengøres. Det er meget at forvente for 10-15 euro som ca er hendes betaling for hver tur i rummet.

Jeg har haft gode oplevelser på tco men den sidste gang var ret ringe og har ikke været der siden (2 år siden) Pigerne er udskiftet siden da så det kan sagtens være fint igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne godt være fristet til at tage på sådan en tur i en af de næste dage, mon der er en anden der går med samme tanke ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de svar jeg har fået indtil nu, Jeg tager den ned den 18/5. regner jeg med vil prøvet at være der fra kl 10 når de åbner, og ca til kl 16, hvis andre kommer forbi :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexo skrev, den 27/4/2017 at 01:27:

Kunne godt være fristet til at tage på sådan en tur i en af de næste dage, mon der er en anden der går med samme tanke ?

Jeg overvejer at tage en tur til Dortmund/Münster området i næste weekend. Der er plads i bilen. Og tilskud til brændstof er da altid rart. Laver nok et opslag imorgen omkring turen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem fra Hamburg, røg afsted meget spontant med 4 swinger par, så skal lige se hvad lysten siger senere på ugen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...