Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/221283

Besøgte Lisa idag til 1 time FP. Det er hende på billede 3 med silikone bryster, rigtig flot og sød pige.

ganske glimrende massage på ryg, og da jeg vendte mig om, tog hun tøjet af og satte sig op på briksen. Så lidt kæleri inden jeg slikkede hende, og 69 og afslutning i doggy. Hun bruger hånden lidt for meget til min smag, så holdt ikke så længe som jeg gerne ville, men alt i alt en rigtig god oplevelse.

efter næsten 2 timer i bil for at komme til Randers er det uheldigt at toilet ikke virker når man egentligt skulle pisse. Men overlevede jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mr1time skrev, for 41 minutter siden:

efter næsten 2 timer i bil for at komme til Randers er det uheldigt at toilet ikke virker når man egentligt skulle pisse. Men overlevede jo.

Ja Toiletterne i Randers kan godt minde lidt om Toiletterne i Thailand :) 

Men ellers et godt Indlæg :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skal forøvrigt også have ros for at hun ikke sjaskede mig til med olie, når hun ikke tilbød bad bagefter. Jeg skulle nemlig direkte videre på job, og det var intet problem.

manglede lidt det erotiske da jeg lå på maven, sidst jeg var ved Bee i Fredericia, strejfede hun ofte nosser og pik når hun masserede lår, og det er super lækkert. Tror Lisa 1 gang kom til at røre nosser og det var vist ikke med vilje.

men super lækker køn ung pige, tror dog alligevel jeg næste gang vælger Fredericia selvom hun måske er 10-15 år ældre, da totaloplevelsen er meget bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den Wednesday, April 19, 2017 at 22:57:

https://annoncelight.dk/showad/221283

Besøgte Lisa idag til 1 time FP. Det er hende på billede 3 med silikone bryster, rigtig flot og sød pige.

ganske glimrende massage på ryg, og da jeg vendte mig om, tog hun tøjet af og satte sig op på briksen. Så lidt kæleri inden jeg slikkede hende, og 69 og afslutning i doggy. Hun bruger hånden lidt for meget til min smag, så holdt ikke så længe som jeg gerne ville, men alt i alt en rigtig god oplevelse.

efter næsten 2 timer i bil for at komme til Randers er det uheldigt at toilet ikke virker når man egentligt skulle pisse. Men overlevede jo.

Er der bad på stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carlos Danger skrev, for 6 timer siden:

Det bør nævnes at det er "en kendt" lokation i Randers. Jeg fravalgte et besøg efter at være blevet oplyst adressen.

Hvorfor fravalgte du stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 37 minutter siden:

Er der bad på stedet?

Hvis du nu læste mit andet indlæg, så kan du læse at jeg ikke ved det.

syntes nu ikke det er et farligt sted at besøge, der er ikke voldsom trængsel udenfor, og man kan stå i en portindgang indtil der bliver åbnet, og ingen vil så se at man står der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er forskel på et bordel og en massage butik !!! Thomas 

ikke mindst fordi bordellet har en låst dør hvor man skal vente udenfor til der måske åbnes 

som gl Randers dreng ved jeg at RIGTIG mange kender den adresse som bordel 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har du helt sikkert ret i:) men det med døren er nu yderst sjældent jeg oplever hvor den står ulåst.det er de færreste butikker efterhånden der ikke har låste døre..

Men ja du har ret i at adressen lugter af gammel randers bordel.og sådan er det desværre med os Danskere..en gang en skovl altid en skovl:)

Og nu er jeg heller ikke fra randers så ingen problem for mig..men jeg skider heller ikke i min egen have:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange rør skrev, for 16 timer siden:

Kontakt Lamyai thaimassage i stedet det er mere diskret og hun samarbejder med Lisa og mint/ thai Nicki 

bare lidt billigere !!!

vestergade 42 

Kan du uddybbe det lidt mere om hvordan det fungerer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 2 timer siden:

Kan du uddybbe det lidt mere om hvordan det fungerer?

 

steve skrev, for 2 timer siden:

Kan du uddybbe det lidt mere om hvordan det fungerer?

Du ringer bare til Lamyai og siger du vil have Lisa eller mint 

så arranger Lamyai det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange rør skrev, den Saturday, April 22, 2017 at 10:04:

 

Du ringer bare til Lamyai og siger du vil have Lisa eller mint 

så arranger Lamyai det

Hvor får man fat i hende? Har du kontakt info på hedes klinik?

 

Og er det et godt sted med bad og diskret inde i klinikken?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...