Hop til indhold
kolding-M

Janeh6700 er spild af tid

Recommended Posts

Hej drenge.

https://annoncelight.dk/showad/213792

Forsøgte mig med at få en aftale i hus i dag. Aftaler pr. mail tid og sted samt at jeg skulle skrive på mailen når jeg var på adressen, så ville jeg få yderligere instruktioner.

Kontakter hende som aftalt på adressen og får yderligere information og hvad der tilsyneladende er en dør betegnelse. Som ikke eksisterer! Jeg kunne i hvert fald ikke finde den og udbeder mig yderligere hjælp, som pænt bliver ignoreret.. på trods af at korrespondancen fortsætter fra hendes side. Får til sidst en mail fra hende om at nu havde hun ikke tid til at vente længere. 

Tydeligvis en der sidder og hygger sig. Surt show!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hankatten75

Hejsa. Ny bruger her :-) Havde for ca 6 mdr siden fået en aftale i stand med hende, men hun kom ikke selv hjem til den aftalte tid. Ret underligt, synes jeg, men hey, ting går galt fra tid til anden. er stadig ret nysgerrig på hvor god hun er til det franske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik suttet pik af hende for et par mdr siden - men hun er ikke pengene værd. Hun lugtede af sved og jeg havde faktisk svært ved at komme - skød den dog til sidst af i munden på hende. Absolut et "no-go" hvis jeg skal komme med mit besyv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...