Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hmm kender hende ikke men en studine der staver godte med gotte, tyder ikke på en akademisk type...en sosu hjælper måske, men det er ikken studine, og skal man være fast daddy skal der vel også være lidt smalltalk, det er min fordom at SSH, ikke er bogligt eller kulturelt vidende, eller vidende i det hele taget...så hende har jeg valgt fra....gidet nok heller ikke SD, men gerne nej kun unge kønne og slanke kvindet der er fast i kødet....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, 1 time siden:

Hmm kender hende ikke men en studine der staver godte med gotte, tyder ikke på en akademisk type...en sosu hjælper måske, men det er ikken studine, og skal man være fast daddy skal der vel også være lidt smalltalk, det er min fordom at SSH, ikke er bogligt eller kulturelt vidende, eller vidende i det hele taget...så hende har jeg valgt fra....gidet nok heller ikke SD, men gerne nej kun unge kønne og slanke kvindet der er fast i kødet....

Akademisk type? "Godte" staves "gotte"?

  1. ikken studine = ikke en studine
  2. "gidet nok heller ikke SD" = "gider nok heller ikke SD" (?)
  3. "men gerne nej kun unge kønne og slanke kvindet der er fast i kødet" = ?? .... i hvert fald: "Kvinder, der er faste I kødet"..... Men hvad er relationen mellem at være vidende og at være fast i kødet? Hvad betyder "men gerne nej"????? - meningsløs sætningskonstruktion.

9. klasse dansk stil: Et 2-tal.

SOSU-hjælpere - kan godt have omløb i hovedet.....

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart lyder det da meget farbart... hvorfor ikke?

Meningen er vel også, at man lodder hinanden lidt.. kigger hinanden lidt an.... det er vel ideelt meningen, man skal ses mere end een gang?

Man kan virkelig ikke dømme nogen på grundlag af, at de har skrevet "d" i gjort..

Personligt synes jeg, at mange SOSU'er ser meget godt ud, hvis det endelig skulle være (ufortalt om det så er en "SOSU" ovenfor) De skal være i rimelig god fysisk form for at klare arbejdet. Hestgardisttyper og adipøse kvinder med bildæk og dansehåndtag er der ikke mange af. Og så er der heller ingen weirdoes ... eller de får i hvert fald svært ved at begå sig i den verden, hvis de er det......

Efter nu 2½ år i denne verden er det min vurdering, at mange prostituerede har en personlighedsforstyrrelse. Emotionelt ustabil personlighedsforstyrrelse, Borderline ditto; eller narcissistisk personlighedsforstyrrelse. Sidste tror jeg fx hedenfarne Jasmin led af....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest klodshans1972

Der lyder da som enhver rig gammel mands drøm.

en ung, halvdum blondine med store bryster ....

:D ja, ja ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...