Hop til indhold
PlayMore

Hjælp til at forlade Comfortzonen

Recommended Posts

Er ny her på sitet, men har tidligere læst og lært en del af trådene. 

Jeg skal på den store FKK tur her i maj og i den forbindelse har jeg naturligvis nogle spørgsmål, som I sikkert kan svare på.

Af tidligere erfaring ved jeg at man ikke skal planlægge for meget, da improvisation er noget af det vigtigste (og dejligste) på sådan en tur. Alligevel har jeg en ambition om at besøge 3-4 klubber i løbet af de 4 hele dage jeg er dernede, hvor arbejde, ærinder etc. slet ikke kan tage fokus fra det vigtige.

Jeg har de seneste 2 år haft lignende (lange) ture, hvor jeg udelukkende har været på Goldentime med enkelte afstikkere til det legendariske Bernds samt Teenyland med et fascinerende koncept som de dog har svært ved at føre ud i livet for alvor. Ja jeg er rimeligt velbevandret på Goldentime, men nu er det vel på tide at udforske andre FKK.

Vigtigt for mig er at stemningen er afslappet og venlig (som på Goldentime en hverdagseftermiddag) og at faciliteterne er i orden. Selvfølgelig må der gerne være en lækker LU med mange piger, hvor jeg nok hælder til den klassiske ”naboens tyske blonde datter”.

Jeg har selvfølgelig researchet og er meget interesseret i Villa vertigo og Parkschloss Dali som begge kører på et mondænt villa koncept. Er der nogle af jer der har været der, og er der noget man bør tænke på?

Jeg ”faldt” også for 5.element i Fulda, mest pga. indretningsstilen og ikke mindst pga. Gymmet (har en fantasi om at træne sammen med den udkårne he-he…). Nogle erfaringer her?

Derudover ligner YingYang i Roermond på den anden side af grænsen noget fra et Spies katalog. Er det snydebilleder eller er det lige så godt som det ser ud på billederne? Hvad med standarden på pigerne på et relativt nyt sted som YingYang jo er? 

Mht. faciliteter og arealmæssigt, så er Oase jo ligeledes oplagt. Men er det ikke en Shark-fælde? (ikke fordi jeg ikke ved hvordan man dealer med påtrængende personer, men jeg kan jo ligeså godt undgå det og bruge energien på noget mere fornuftigt).

Jeg håber at I kloge og erfarne Matadores vil øse ud af jeres erfaring. Så kvitterer jeg (uanset hvad) med en rejseberetning når jeg er kommet hjem.

Glæder mig til at høre fra jer

Husk at PlayMore
 
Redigeret af PlayMore

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været på Yin Yang i Roermond, så den kan jeg svare på spørgsmål om. Priserne kan jeg desværre ikke huske udenad, men de svarer til priser på øvrige FKK klubber (ca. 60 EUR for 30 min sex og ca. 50-80 EUR for entré).

Positivt:

  • Mange piger
  • God mad og spiseområde
  • Relativt flot indendørs
  • Gode faciliteter
  • Stor klub

Mindre godt:

  • Rigtig mange gæster
  • Ikke specielt hyggeligt
  • For få rum - der var mange i kø til rum senere på aften, og der skulle ventes op mod 30 minutter.
  • Rummene i kælderen var stadig ved at blive bygget da jeg var der
  • Rigtig mange "sharks"

Jeg kommer ikke til Yin Yang igen, med mindre at jeg er tæt på. Jeg foretrækker Artemis i Berlin.

Her er et par billeder fra klubben:

 

Indgangen (omklædning er ned af trappen og til venstre):

På første første etage er der et opholdsrum, hvor man må sidde med computer, tablet, ... (op af trappen og til venstre).

h_yinyang_saunaclub_main_5636.jpg

Opholdsrum (spiserum er mod venstre):

Bemærk: Dette rum bliver mørkt om aftenen, lyset er meget dæmpet.

h_yinyang_saunaclub_horeca_5568.jpg

De har flere spa + badefaciliteter:

h_yinyang_saunaclub_wellness_innenbereic

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...