Hop til indhold
mindet

Frodige Josefine Århus (byens bedste blow)

Recommended Posts

Halløjsa

Jeg har i en længere periode overvejet at få et bette besøg af den kære Josefine, men jeg synes ikke at kunne finde nogle nyere anmeldelser, så jeg vil høre om der er nogen af jer der ude som har haft besøg af hende og om hendes selv udnævnte titel "byens bedste blow" er værd at berettige om :)?

Hendes service lyder jo umiddelbart helt enestående fantastisk :)

https://annoncelight.dk/showad/178485

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Mindet.

Jeg har leget med Josephine et par gange eller 3 for nogle år siden. Og ja, hun giver et formidabelt blæs og man kan godt mærke hun kan lide det, blev smask våd i en 69'er ved ikke om hun faktisk gav et frisk goldenshower midtvejs, men der var nok til at jeg godt kunne tro det :)

Hun er med på en masse frække lege hvis man spørger. Helt klart en frisk kvinde der kan gøre enhver hverdag sjovere.

Pas på hende, hun er god.

Del dette indlæg


Link til indlæg
T-Boner skrev, for 8 timer siden:

Hey Mindet.

Jeg har leget med Josephine et par gange eller 3 for nogle år siden. Og ja, hun giver et formidabelt blæs og man kan godt mærke hun kan lide det, blev smask våd i en 69'er ved ikke om hun faktisk gav et frisk goldenshower midtvejs, men der var nok til at jeg godt kunne tro det :)

Hun er med på en masse frække lege hvis man spørger. Helt klart en frisk kvinde der kan gøre enhver hverdag sjovere.

Pas på hende, hun er god.

jeg må evt lige få taget mig sammen til at få bestilt en tid sammen med hende så jeg kan få prøvet en af hendes fantastiske blowjobs :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...