Hop til indhold
Pallemand

ung pige i Horsens - ægte??

Recommended Posts

Når der nævnes Skype i annoncen, tænker jeg straks, at det første, hun siger, er, om du "ikke nok vil du overføre et par hundrede kr., inden vi snakker videre."

Ja, min første tanke er, at hun er en plattenslager.

Men prøv at kontakte hende, det koster ikke noget, og så kan du måske bevise, at jeg tager fejl.

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

har skrevet lidt med hende, og hun har ikke bedt om penge endnu, men hun vil heller ikke vise sig på cam, eller ringe

og det gør mig lidt mistænksom, hun vil bare mødes ved banegården i Horsens?

og her tænker jeg så hvad møder mig mon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved "hun" jo ikke hvordan du ser ud, så du må aftale at hun skal vente et bestemt sted så du kan se hende inden du giver dig til kende. Men jeg tror nu heler ikke at hun er ægte. Det er de færreste danske piger der viser ansigtsbilleder i annoncen.

Det fremgår for øvrigt ikke af annoncen om pigen er over 18 år?

Redigeret af Den Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej og det står ingen steder, hun sagde 18 da jeg spurgte - men ja det virker lidt for godt, også mærkeligt der ikke er nogen anmeldelser på så dejlig en pige hvis hun er ægte, 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270

Jeg blev nødt til at oprette mig igen, pas på denne profil !

jeg var i kontakt med den "samme person" for 2-3 år siden, i Odder - den eneste gang jeg har mødt nogen uden telefon kontakt først :-)

det endte med at en fyr forsøgte at afpresse mig - hvilket han ikke havde held med !!

og pigen møder du aldrig..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270

Undskyld mit manglende svar - jeg er 96 % sikker på at det er de samme billeder - og enhver kan se at pigen ikke er 18 år.

vedkommende forfulgte mig op og ned af gå gaden i odder - og tog billeder, og mig og min bil - han endte med at spytte på forruden,

jeg er slet ikke i tvivl om at det var meningen at han ville afpresse mig - men, det virker ikke på mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...