Hop til indhold

ung pige i Horsens - ægte??

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/226779

hej er stødt på denne annonce, og synes ikke jeg kan finde nogen anmeldelser?

er der nogen der har snakket med hende og besøgt hende og kan be eller afkræfte ægthed

hun ser ellers sød og fræk ud - men virker lidt for godt??

Skrevet

Når der nævnes Skype i annoncen, tænker jeg straks, at det første, hun siger, er, om du "ikke nok vil du overføre et par hundrede kr., inden vi snakker videre."

Ja, min første tanke er, at hun er en plattenslager.

Men prøv at kontakte hende, det koster ikke noget, og så kan du måske bevise, at jeg tager fejl.

Venligst

French

Skrevet
  • Author

har skrevet lidt med hende, og hun har ikke bedt om penge endnu, men hun vil heller ikke vise sig på cam, eller ringe

og det gør mig lidt mistænksom, hun vil bare mødes ved banegården i Horsens?

og her tænker jeg så hvad møder mig mon

Skrevet

Nu ved "hun" jo ikke hvordan du ser ud, så du må aftale at hun skal vente et bestemt sted så du kan se hende inden du giver dig til kende. Men jeg tror nu heler ikke at hun er ægte. Det er de færreste danske piger der viser ansigtsbilleder i annoncen.

Det fremgår for øvrigt ikke af annoncen om pigen er over 18 år?

Redigeret af Den Lange

Skrevet
  • Author

Nej og det står ingen steder, hun sagde 18 da jeg spurgte - men ja det virker lidt for godt, også mærkeligt der ikke er nogen anmeldelser på så dejlig en pige hvis hun er ægte, 

Skrevet

Jeg blev nødt til at oprette mig igen, pas på denne profil !

jeg var i kontakt med den "samme person" for 2-3 år siden, i Odder - den eneste gang jeg har mødt nogen uden telefon kontakt først :-)

det endte med at en fyr forsøgte at afpresse mig - hvilket han ikke havde held med !!

og pigen møder du aldrig..

Skrevet
  • Author

Afpresse hvordan??

er det ham man møder på banegården

hvad afpresser han med?

Skrevet
  • Author

Samme Skype adresse?? Eller "blot" samme fremgangsmåde 

Skrevet

Undskyld mit manglende svar - jeg er 96 % sikker på at det er de samme billeder - og enhver kan se at pigen ikke er 18 år.

vedkommende forfulgte mig op og ned af gå gaden i odder - og tog billeder, og mig og min bil - han endte med at spytte på forruden,

jeg er slet ikke i tvivl om at det var meningen at han ville afpresse mig - men, det virker ikke på mig :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.