Hop til indhold
Jb232

Bubbly, Odense

Recommended Posts

Har besøgt hende her i dag:

https://annoncelight.dk/showad/226334

Skrev til hende på sms og fik hurtigt svar, så aftalte en quicky 15min til 500 bobs. 

Hun virker sød og venlig og snakker fint engelsk. Hun er fra Rumænien. 

Hun er virkelig virkelig tynd og små bryster, men det er ok for mig. Hun roste mig for at dufte godt og have perfekt "udstyr" mere ros behøver man vel ikke for at føle sig godt tilpas :D

Men hun er godt nok stram så det knep med at få den op i hende, men det lykkedes da...halvvejs. Som en anden nævnte så kigger hun på klokken og sagde "times up" lige pludselig. Så spurgte jeg til 1min mere. Det var ok. Så måtte jeg jo lige kneppe hende lidt hurtigere, så fik jeg da også afsluttet ;)

 

Alt i alt ok besøg. Altså hvad kan man lige nå på 15min osv? Hun var sød og imødekommende så helt ok 15min er gået når de er gået. Sådan er det jo, så må jeg jo fylde flere penge i taxameteret hvis jeg vil køre længere :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

100% TURN-OFF når de ligger og glor på uret. Det er heller ikke første gang vi hører det med hende. Selvfølgelig man kan jo ikke forlange mere end man har aftalt og betalt for - principielt. Men det er heldigvis de aller færreste som går i så små sko. Nogle gange går det hurtigere end andre. Men ingen får jo penge tilbage for de sidste 5 min. hvis det er klaret på 10 min.

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke bare en ting ved Rumænske piger generelt at de sælger sex, ikke service. ?

Der er desværre min erfaring indtil videre.

Det er selvfølgeligt muligt hun har haft en aftale lige efter dig.

Jeg skal ikke disse en pige jeg ikke har besøgt.......

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...